kdyby to někoho zajímalo:
Po krátké investigativní činnosti
jsem dospěl k názoru, že DSG a PS jsou asi tak stejně spolehlivé. Opravuje se už i PS, mechatronika v ceně okolo 35k i s prací, spojky 20-25.
Obě ve většině případů ujedou s řádným servisem bez zásahu 300tis km a některé 400+
Od známého v servise Fordu nemám zprávy o fatálních problémech. Snad jen, že v tom novém PS (nové Mondeo,Smax od 2016) je zase o něco více plastových dílů.
Taky jsem zjistil, že pokud se mění olej po 60tis km a není to taxi, ujede na jedny spojky víc než vydrží zbytek auta.
Zjistil jsem jedno auto, který prodělalo opravu PS ve 300tis km v ceně 35000Kč a nemělo udělanej od 120tis km olej.
Pravda je, že na mobile.de je dost aut s nájezdem přes 300 a PS - snad nemají všechny vyměněnou převodovku