Mno obecně jsem se s tekoucíma vidlema setkal především u strojků, který ležely několikrát a nebo objely 4x zeměkouli.. jinak pokud to nebylo zválené moc, tak jsou většinou i u 20 letých motorek suché... Olej se vyměnit má, to ano, ale když teče, tak to výměna oleje nespraví.... Je to podle konstrukce, někde se mění kluzáky a futrují trubky, někde se nedají futrovat trubky, ale drží kluzáky, když je to zohýbané, tak jsou většinou v ***** trubky a někdy i kluzáky.... pokud zohýbané nejsou, tak největší zkáza začíná, když odsud olej zmizí netěsnostmi, kterými se tam zároveň dostane bordel.....
Víc jak 40 bych za to nedal ani na pranýři, protože je to šuspajtl který potřebuje nadstandardní servis... když trochu slevíš z roku výroby, je možné za těch 40 koupit stroj v bezproblémovém stavu... Když malinko přitlačíš, koupíš si v lepší stavu i to SV.... Protože jsou jich mraky....
A to se snažím pořád držet nestranně, protože SV jsem nikdy nechtěl. SV se mi nikdy nelíbilo, posez je příliš sportovní na to jak cestovní je zbytek a vypadá to divně... Tzn. je to docela nesympatická motorka co do souhrnu vlastností... mezi konkurencí podobného výkonu jsou lepší sportovně zaměřené stroje a jsou mezi nimi i lepší cestovně zaměřené stroje.... Mno a u suzuki tu agónii zakončili tím, že z toho udělali V-strom - nesmyslný wergl....
Problém vzhledu je ten, že to není ani nestárnoucí klasika, která vypadá dobře i po desítkách let a má dost vyznavačů ani moderní Cool stroj, protože doba kdy bylo SV moderní je pryč.... Tím se dostala do kategorie rozpočtovek pro ty, co mají omezené peníze na zakoupení, za něž nechtějí vyžilý supersport, ani klasický cesťák, protože klasický cesťák je přece pro páprdy (jako jsem já
) a vyžilý supersport je poukázka na problémy....