VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 15:55

Ahoj, máte někdo zkušenost s tímto motorem?
Je to vyloženě nějak problémový?
Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 11. 2017 16:03

je super
anonymni

Odeslat příspěvekod glider 6. 11. 2017 16:04

Mno ide to velmi pekne a zvuk tiez super.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 16:11

Já jsem s tím jel, takže vím jak to jede, jde mi spíše o to jak je to se spolehlivostí, je to relativně nový od 2010 tak jsem nenašel nikde žádnou pořádnou recenzi ojetýho auta

-- 6. 11. 2017 16:12 --

Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 6. 11. 2017 16:14

Že by za 7 let žádné info..?
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 16:16

našel jsem povětšinou jen recenze novýho, případně jak se s autem jezdí, nic o spolehlivosti motoru
Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 6. 11. 2017 16:17

Znamej to ma v Q7 r.v. 2009, najeto cca 330tkm a bez problemu, prumerna spotreba kolem 11 - 13l zalezi kde jezdis

Ma to chiple na neco kolem 380koni

dalnice to bere kolem 10
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 16:34

Ty km a spolehlivost při nich to je to co mě zajímá, mám možnost mít od kamaráda za pěkný peníze Touarega 2010 rok, se 130t.km ale ani jeden pořádně nevíme jak je to s tou spolehlivostí do budoucna. Nepočítám s tím, že bych auto měl víc než do 180.000 km ale nerad bych do toho nějak extrémně zahučel.
Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 6. 11. 2017 16:39

Vždycky to bude u takovéto ojetiny lotérka víc, nebo míň.. Něco většího tě může finačně docela potrápit.Záleží, jaký to mělo servis. Je tam 8 vstřikovačů, žhavicích svíček, rozvody taky komplikovanější, asi 2 turba...
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 6. 11. 2017 16:48

Opice/ banány.
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 16:49

Mě je to jasný, teď mám 3.0tdi 150kw v A6 Quattro, se 128.000km takže mi jde jen o to jestli to není oproti tomu vyloženě průser
Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 6. 11. 2017 16:50

130k km je prd. Ber.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 6. 11. 2017 17:00

Mlaskač má o tom motoru hezký historky.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 6. 11. 2017 17:01

Mlaskač má o tom motoru hezký historky.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 6. 11. 2017 18:25

Když si tak v hlavě promitam servisní náklady toho motoru, potenciál extrémně drahého příšeru, tak mi střízlivým odhadem vycházejí provozní náklady (mimo naftu) přibližně 2x vyšší než u toho naftového trilitru, když všechno půjde dobře.

Pokud je to pro tebe akceptovatelné bez do toho. Nicméně proti té audine nevidím žádný přínos. Auto to bude prakticky ve všem horší s jedinou vyjimkou a tou je pocit V8.

Tak pokud ti to za to stojí...

(Mimochodem, pak se toho zbavit nebude vůbec snadné, to budeš muset ještě někoho podplatit, aby si to vzal)

Ale jen můj nazor
maincoonsback
Veterán

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků