od pech. 29. 10. 2017 13:08
Vagi: ono u techto přebalů je to jak kdy.... už jsem viděl i starlajny co byly zpracované na jedničku a vydržely moc, ale nebyly nijak levné, cena byla spíš průměrná a kupovaly se proto že byl spěch a byly skladem.... Kdo to skutečně vyrobil, než se to dostalo do SL krabice netuším. Jinak origo je origo, pokud jde o součin účinku, komfortu a životnosti.... Jsou obvykkle sady co brzdí líp, ale třeba mají sklony k pískání, nebo vydrží míň, jsou sady co vydrží víc, ale brzdí hůř...
Jenda: Já bych origo kotouče nekombinoval s nenormálními destičkami, použil bych ty co k těm kotoučům patří, tj. origo kotouče osadit origo destičkami...
Protože to může klidně dopadnout tak, že ty keramické destičky ty kotouče buď rychle sežerou, nebo si to nesedne a bude to brzdit nahovno....
Keramické destičky jsou běžné třeba u motorek, ale motocyklové kotouče jsou z úplně jiného materiálu, než je zvykem u těch běžných automobilových.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem