Mazda Skyactiv nafta v oleji

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 1. 7. 2017 08:09

Tak jak kdo. Někdo má pouze problém s formou ;)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod okcak 7. 10. 2017 14:24

Tak p. Shr3k (ředitel zastoupení Mazdy pro SK+CZ?) píše kraviny už minimálně od roku 2012? Navíc pro jistotu zamkl (zatím) téma na fóru mazdaklan.cz, které je stejně nezávislé jako forum http://www.mazdaclub.cz. Ja si to auto koupil v roce 2014, netušil jsem co je to za popelnice, že budu muset kontrolovat olej každých 2000km a měnit ho každých 8000km. A keci o krátkých trasách poslouchám taky, jenomže je nejezdím. Bydlím mimo Prahu a jezdím do Prahy cca 50km. Auto ma výrobní, konstrukční vadu a mazda to nechce uznat. A má hned dvě!!! Piliny v oleji a naftu v oleji!!!
Ještě to doplním. Auto má automatickou převodovku a ta je asi určená na jízdu po dálnici? Same keci o krátkých trasách a nevhodnosti výběru motoru.
http://www.auto.cz/test-mazda-cx-5-2-2d ... 0df2198_re
Cituji:
CX-5 nafta v oleji
V Australii ohromný problém. Vše nasvědčuje tomu, že Mazda ve vší snaze splnit EU6 a také se zbavit "nepopulární" močoviny, nastavila vstřikování nafty tak, že "obohacená" směs bude mimo jiné, kontrolovat i výfukové splodiny. Zdá se ale, že ne všechna směs shoří (kompr. poměr 14:1?) a její část se přes nedostatečně těsnící kroužky dostává do oleje a tím oleje "přibývá".
viewtopic.php?f=811&t=1263735
VARUJI KAŽDÉHO KDO BY SE CHTĚL KOUPIT MAZDU. MĚL JSEM JICH 7 NEBO 8 ALE UŽ NIKDY VÍCE!!! UŽ JENOM PROTO JAK SE MAZDA CHOVÁ KE SVÝM KLIENTUM. VÍ, ŽE MÁ PROBLÉM, REKLAMACI NEUZNÁ, ALE KLIDNĚ SI NECHÁ ZAPLATIT 9.900,-KČ ZA PRODLOUŽENOU ZÁRUKU.
okcak
Nováček

Odeslat příspěvekod MirecBA 7. 10. 2017 14:52

okcak: nechce sa mi cele to vlakno citat od zaciatku a tak som si nie isty , stale riesis to, ze sa ti riedi olej naftou, alebo to ze mas stale piliny v oleji a nechcu menit vacku aj ked je chytena ?
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Lacomme 7. 10. 2017 15:04

On se z toho chudak uplne pojebal
Grand Cherokee Summit 3.0 MultiJet 184 kW
Freemont 2.0 MultiJet 125 kW MT
500X Cross 2.0 MultiJet 103 kW 4x4 AT9

Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod okcak 7. 10. 2017 15:10

MirecBA píše:okcak: nechce sa mi cele to vlakno citat od zaciatku a tak som si nie isty , stale riesis to, ze sa ti riedi olej naftou, alebo to ze mas stale piliny v oleji a nechcu menit vacku aj ked je chytena ?


Nic tady neřeším. S Mazdou si to vyřeším u soudu. TADY JENOM VARUJI OSTATNÍ.
okcak
Nováček

Odeslat příspěvekod Vagi 7. 10. 2017 15:11

Dej potom vědět, jak si dopadl...
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 7. 10. 2017 15:11

A tobě se projevily oba ty problémy?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 10. 2017 16:12

Tvl.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod okcak 7. 10. 2017 16:24

Tvl a nejsem v to sám:
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/mazd ... sage148034
Ahoj Mazďáci,
tak jsem na Silvestra bohužel zažil jako to, co už mnozí z vás (M6 2.2D AT, 16 měsíců stará, najeto asi 58k km, 17k po servisní prohlídce): po cestě červená kontrolka a známé hlášení "Low oil pressure. Engine damage possible. Check oil level". Kontroloval jsem stav oleje (o těchto problémech popisovaných zde na fóru jsem v danou chvíli nic nevěděl), byl v pořádku - lehce nad maximem (ne na značce "x"). Telefon na Mazda Assistance, kde mi sdělili, že s autem není možné dále jet a je nutné ho odtáhnout do servisu.
Paráda, naštěstí jsem byl téměř v cíli, takže domluvený odtah na Nový rok do Auto Palace Spořilov, zapůjčení auta atd (díky Mazda Assistance vše proběhlo celkem hladce - kdyby tak všechno fungovalo u Mazdy, bylo by to super).
Dnes mi technik z Auto Palace (pan Dědič) sdělil, že na autě žádnou závadu nezjistili, že se jedná o "provozní stav, kdy v důsledku častěji probíhající regenerace DPF filtru došlo ke kontaminaci motorového oleje palivem", neboli, toto může nastat kdykoli v budoucnu znovu. Když jsem se ptal, jestli mu připadá normální, že u ani ne 1,5 roku starého auta k tomuto dojde a evidentně může dojít i v budoucnu, tak mi sdělil, že on auto nekonstruoval a že každý, kdo si naftovou Mazdu kupuje, tak ví, že auto takto regeneruje a že tedy tento stav může nastat.
Já tedy za sebe musím říct, že ne, já jsem si to auto rozhodně s tímto nekupoval a rozhodně ani nejsem ochoten akceptovat u ani ne 1,5 roku starého auta se skoro milionovou cenovkou, že se na něj nemůžu spolehnout a v podstatě kdykoli se mi může stát, že mě auto někde nechá a budu řešit odtah a náhradní auto atp. (a po záruce toto vše nejspíš i na vlastní náklady, o možných komplikacích v zahraničí ani nemluvě).
Dnes budu psát dopis/reklamaci do Mazdy a uvidím, co se bude dít. Dám sem pak vědět postup/výsledek.
Do té doby - máte někdo zkušenosti s reklamací auta na základě těchto stavů? Stalo se to někomu z vás opakovaně? Pokud dojde na případně řešení přes právní zástupce/soudy, je někdo z vás ochoten se se mnou v této snaze spojit? Myslím, že se nemůžeme nechat tímto způsobem odbývat a měli bychom se pokusit si prosadit svá práva. Pokud nás bude víc, tak máme myslím větší šanci na úspěch a i to právníky/tisk bude více zajímat....
okcak
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 10. 2017 16:25

Sem na tebe zvědavej s tím soudem. To bude na hodně dlouhé lokty...
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 7. 10. 2017 16:38

okcak píše:
MirecBA píše:okcak: nechce sa mi cele to vlakno citat od zaciatku a tak som si nie isty , stale riesis to, ze sa ti riedi olej naftou, alebo to ze mas stale piliny v oleji a nechcu menit vacku aj ked je chytena ?


Nic tady neřeším. S Mazdou si to vyřeším u soudu. TADY JENOM VARUJI OSTATNÍ.


to nebola provokacia, len som chcel byt v obraze. nieco som si na mazdaklane precital, ale nie vsetko .
a jedenu vec z toho pokladam za vadu a jednu nie a popravde netusim, ci riesis vadu alebo vlastnost ich diesla
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Vagi 7. 10. 2017 16:40

Ale zase na druhou stranu, když to jinač nejde...já jim fandím a doufám, že soud nebude na dlouhé lokte.
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod okcak 7. 10. 2017 16:41

Je mi to úplně jedno jak dlouho to potrvá. Auto jsem odstavil a koupil si nové a náklady jim pochopitelně naúčtuji. Nehodlám jezdit autem, které mě nedoveze do cíle mé cesty.
okcak
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 10. 2017 16:45

"že on auto nekonstruoval a že každý, kdo si naftovou Mazdu kupuje, tak ví, že auto takto regeneruje a že tedy tento stav může nastat"

Obrázek
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kembuaa 7. 10. 2017 16:45

okcak píše:Je mi to úplně jedno jak dlouho to potrvá. Auto jsem odstavil a koupil si nové a náklady jim pochopitelně naúčtuji. Nehodlám jezdit autem, které mě nedoveze do cíle mé cesty.


Tak ty do toho jdeš naplno, respekt.
kembuaa
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků