Za kolik jezdíte s dieselem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod miromen4 13. 9. 2017 19:07

A co teplota zname ?
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 13. 9. 2017 19:07

Debata zase o hovne.
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 13. 9. 2017 19:09

miromen4 píše:A co teplota zname ?

A co HTHS, známe?
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod D1.8T 13. 9. 2017 19:11

Vagi píše:
miromen4 píše:
Vagi píše:A já to snad někde tvrdím?

Takže to bylo prazdne a jen tak z nijakeho duvodu zminěne ?

Bylo to zmíněno v kontextu dnešních povozů, kde výrobce předepisuje oleje s normou, u kterých existuje viskozita pouze 5W20 (viz např. Ford EB motory)

Právě ten kontext ti tam chybí.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 13. 9. 2017 19:16

Vagi píše:
miromen4 píše:A co teplota zname ?

A co HTHS, známe?

Něco mi to řika, ale nevim co motor a jeho konstrukčni řešeni. Jinak jak piše Dečko, nějak nevidim souvislost.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 13. 9. 2017 19:17

glider píše:Debata zase o hovne.



hej
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 13. 9. 2017 19:17

glider píše:Debata zase o hovne.

Asi tak.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 13. 9. 2017 19:18

Vagi píše:
miromen4 píše:
Vagi píše:A já to snad někde tvrdím?

Takže to bylo prazdne a jen tak z nijakeho duvodu zminěne ?

Bylo to zmíněno v kontextu dnešních povozů, kde výrobce předepisuje oleje s normou, u kterých existuje viskozita pouze 5W20 (viz např. Ford EB motory)

Tohle mi přijde celkem v pohodě, jelikož tyhle "japonské" motory jsou na tyhle viskozity stavěné od začátku, kór když nemají hydroštely, hydraulické napínáky apod. Problém vidím spíše tam, kde se kdysi navrhl motor a teď po x letech se začal předepisovat řidší olej olej (například koncern VW a změna z normy VW 504.00 na normu 508.00).
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod anonym 13. 9. 2017 19:19

Němci, no, oni na to dojedou
anonym

Odeslat příspěvekod Vagi 13. 9. 2017 19:27

tycoon píše:Tohle mi přijde celkem v pohodě, jelikož tyhle "japonské" motory jsou na tyhle viskozity stavěné od začátku

Smyslem těch eko vodiček je hlavně co nejvíce snížit spotřebu paliva, mazání jako takové je bohužel až na druhém místě.
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod D1.8T 13. 9. 2017 19:33

A proto patří eb mezi nejspolehlivější motory.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 13. 9. 2017 19:43

jj, hned po nesmrtelném tdi, ;-) , Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 13. 9. 2017 20:52

Jean ViC píše:Mě to neukazuje :hm

Mně to taky teplotu neukazovalo, ukázalo to že mám zastavit :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 13. 9. 2017 20:55

to už bylo téměř po srandě :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 13. 9. 2017 21:56

D1.8T píše:Octa má 105-110°C jako běžnou teplotu.

Golf taky. Jen co se jelo trochu rychleji.
Ale víc ani moc ne. Bylo jedno, jestli jsem jel 130 a nebo výrazně nad limit.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků