1. General admission je jenom jeden. Ono asi záleží jak který okruh, ale třeba v Maďarsku, co si pamatuju pár let zpátky, tě na General admission pustí do areálu okruhu. Pak si běž kam chceš. A u tribuny stojí další maník a ten tě pustí jenom se vstupenkou na tu konkrétní tribuju. Takže s general admission můžeš na všechny general admission jak chceš.
2. Tribuna je pohodlnější a máš jisté svoje místo. Na "zelenym" je v dobrych místech nával a kdo dřív příjde, ten dřív zabírá místo. S tiketem na tribunu přijdeš 15 min před závodem a sedíš tam, kde máš sedět. Rozmístění obrazovek je podle okruhu a doporučuju konkrétně prozkoumat, kde je televize atd. I ze "zeleného" jde vidět na TV, záleží na okruhu a místě.
Nezažil jsem, že by někdo hlídal konkrétně general admission, ale tam jsem byl jenom jednou, máš tiket na tribudu, dostaneš se na okruh a buď půjdeš na svoje místo nebo kam chceš, tj. i general admission.
3. Že existují lístky jenom na pátek vidím poprvé
Řeknu to takhle, uvidíš formule, uvidíš okruh, uvidíš safety car atd, ale je to trénik. Takže k tomu budeš mít nějaké menší drama doprovodných souteží (nepodceňovat, nejsou to formule, ale třeba GP2 je taky fajn, i Porsche Supercup,ale ti mají závod v neděli, a třeba Mini Challenge bylo v Německu vždycky super. Ale je to jako bys šel na MS v hokeji místo zápasu na rozbruslení no. Uvidíš Jardu, ale nějak to není ono.
Jinak nevím jak konkrétně, ale pamatuju, že třeba v Německu pouštěli někdy lidi jakoby volně. Prostě skončily F1 a na další se otevřely brány mezi tribunama (Nürburgring) nebo prostě odešli hlídači tiketů (Hockenheim) a mohl si se jít podívat kam si chtěl. Ale určitě to tak nefunguje na kvalifikaci a závod. Možná trénink nebo až třeba skončí kvalda F1.
Jinak ono obejít okruh není *****, kdo nikdy nebyl, tak si to možná těžko představí, ale uvědom si, že každej okruh má kolem 5 km. Plus ochrané zóny, někde se nedá, takže se to obchází a je to docela výlet.
Za mě asi takhle.
Tiket na víkend.
Na tribunu (mimochodem, není ještě vyprodáno? Už je docela pozdě)
V pátek si to v klídku projít, podívat se, co, kde, jak. A sobotu, neděli si užít ze svýho místa. Stejně už bývá potom všude narváno.
S tím obsazením počítat. Záleží jak kde, ale cesta z parkoviště/zastávky může být dlouhá. Stejně tak cesta na okruh, ať něco nepromeškáš. Hlavně v na kvalifikaci a závod se tam valí neskutečné davy.
Jinak doporučuju setrvat na doprovodné závody. Nevím, co konkrétního se chystá na Británii, ale obvykle to stojí za to.