Chiptuning 1.2 TSI 63 kW (77 kW)

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 12. 4. 2017 20:25

Asi takhle, v rámci té upravy SW řídicí jednotky se posunulo maximum krouťáku z 1500 někam na 2200 otáček a škodovka moc dobře ví, proč to dělá. A pokud tam těch Nm necháš nahrát ještě víc, než má sériový soft TSi 77, klidně bych ten nástup dal ještě plynulejší, aby tam kolem 2000 nebylo víc, než dává sama automobilka.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 12. 4. 2017 20:27

To tady říkám furt že na "nm křivku" prostě nešahat ale jen to prodloužit do omezovače, udělat z toho "atmo"...
anonym

Odeslat příspěvekod T.E.CH 29. 4. 2017 09:48

JaKot píše:Děkuji za informace, nemohu se rozhodnout zda do toho očipování mám jít nebo ne. Nejsem už žádný divočák, jezdím klidně, ale pokud to jde, tak využívám v maximální míře rychlostních limitů +do10% navíc, ale nikam se necpu. Ten výkon a kroutící moment bych chtěl jako rezervu pro předjíždění nebo při jízdě po dálnici, třeba když mně někdo "tlačí" při předjíždění vícero aut (hlavně kamionů), nerad někomu, kdo spěchá překážím, proto vždy v takové situaci zrychlím, abych předjel a uhnul spěchajícímu.


No tohle je opravdu otázka a každá rada drahá. :-) Ty rozvody si myslím že fakt nemáš definitivní, oni neexistují :-) jen se "hasí"... Je vůbec otázka, zda bylo potřeba to dělat po druhé.Pokud ti nedali silnější řetěz, což by museli ale "odlisovat" původní užší ozubení a dát širší, tak seš na tom tak nějak +- stejně jako dříve, možná ti tam dali kryt proti přeskočení.Na druhou stranu, řetěz začne být hodně dlouho před problémem slyšet, takže to lze zcela v klidu vyřešit a není potřeba se bát.

Hele, zavolej na číslo v odkaze co ti napiši a poptej se toho pána, ten ti to řekne na rovinu.Je to dlouholetý tuner a má zkušenosti a nebude tajit pokud tam jsou nějaká úskalí.Připrav si typ motoru(přesně dle TP) a rok výroby atd.

http://motorpower.cz/
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod JaKot 29. 4. 2017 20:21

Děkuji za názor, radu a odkaz. Bohužel mně hodně vadí, jak se koncern staví k problému s rozvody, ale co nadělám. Ještě jednou děkuji.
Chovej se k druhým tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě
JaKot
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 30. 4. 2017 07:32

Mám to doma taky, ale jezdí to v pohodě.Problém některých je, že chceme mít auto v cajku jak doopravdy, tak pocitově.A to zde nejde vyřešit.

Hele je to jednoduché, jak to začne cinkat, prostě je to potřeba hlídat, tak to prostě vyměníš.Tyhle motory neskáčou.Ty to máš vyměněné, tak o nic nejde v klidu jezdi.Občas tomu motoru dej za uši a to pořádně, má tendenci karbonovat, pokud jezdíš krátké trasy.
Osobně doporučuji používat pravidelně VIF.

http://www.vif.cz/novinky/test-v-casopi ... cisti.html
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod JaKot 1. 5. 2017 19:56

T.E.CH - Ano, jezdím krátké trasy (do 5 až 10 km), ale i delší (cca 250 km, hlavně dálnice). Občas, ale vždy až po zahřátí motoru a oleje, tedy po ujetí cca 30 a více km, když to provoz dovolí, tak při řazení vytočím vícekrát motor až na hranici povolených otáček, doporučil mně to jeden známý servisák.
Pokud se týká toho aditiva, tak do benzínu dodává VIF dva výroby aditiva, o který se jedná? O SUPER BENZIN ADITIV nebo o BENADIT FORTE? Které z nich a jak často, jej používáš? Dík.
Já chci mít jistotu spolehlivého auta (jako každý jiný) a ten problém s rozvody mně hodně vadí, i když teď si myslím, že po poslední výměně, je to lepší. Jde mně o to, že tímto autem jezdím během roku sem tam po okolních státech Evropy (D, A, SK) a každý rok do Řecka na dovolenou. A nerad bych se dožil toho, že zůstanu někde na cestě do nebo z Řecka v některé balkánské zemi viset s porouchaným autem.
Naposledy upravil JaKot dne 1. 5. 2017 20:02, celkově upraveno 1
Chovej se k druhým tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě
JaKot
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 1. 5. 2017 20:00

Pre boha len tam nedavaj benadit forte. To je prisada nahradzajuca olovo.

Super benzin aditiv.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JaKot 1. 5. 2017 20:10

Dík.
Chovej se k druhým tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě
JaKot
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 2. 5. 2017 12:01

Já to leju do každé nádrže dle dopručení výrobce.

Ohledně toho cestování, no je potřeba mít dobrou pojistku na případný odtah, opravu.Allianz nabízí celoroční pojistku včetně zapujčení jiného vozidla tuším za 1200 kč/rok, k povinnému ručení.Je to finančně neomezené, ale lze využít jen 3x za rok, abych byl přesný.Pojistka zahrnuje i případnou praci na vozidle, čili opravu , díly si musíš ale zaplatit sám.Když to nejde spravit, dovezou zdarma do ČR.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod JaKot 2. 5. 2017 15:41

T.E.CH - Zrovna k té pojistce, i když je to mimo téma tohoto vlákna. Tento týden se chystám navštívit pojišťovací makléřku se všemi svými pojistnými smlouvami (byt, auto, osoby), abychom společně zvolili optimální skladbu jednotlivých pojistných smluv včetně výběru pojišťovny (event. pojišťoven). To se bude týkat i cestovního připojištění. Když ne tento týden, tak nejpozději příští, protože se nám doma blíží termíny splatnosti jednotlivých pojistek.
A ještě dodatek, ten plánovaný chiptuning jsem zrušil, zatím do toho nepůjdu, a asi vůbec. Nechci riskovat případnou poruchu řídící jednotky při blížící se cestě na dovolenou v GR. Děkuji za názory a rady.
Chovej se k druhým tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě
JaKot
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 2. 5. 2017 18:02

Copak porucha ŘJ, z toho bych strach neměl, spíš z poškození komponentů v motoru :)
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků