Impreza STI dava jeste smysl?

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Lukas063 3. 4. 2017 10:40

mě by to asi taky moc nebavilo...kamarád je do toho blázen a už v tom má slušnou kupu peněz nasypanou
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 3. 4. 2017 10:42

I opravovani automobilu muze byt vasen :pozor
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 3. 4. 2017 10:44

Jeden muj znamy taky, ma STI jeste z dvoulitrem, furt do toho sype a sype, 50 podvozek, 50 brzdy, 50 turbo a vejfuck

No a od minuleho mesice ho ceka 70 za zadrenej motor, pac mu to prestalo mazat
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 4. 2017 10:45

Blázen.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 3. 4. 2017 10:52

A to je jako hodně u auta s timhle zaměřenim? Běžnej servis u auta na zábavu. Je to drahej koníček, no.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zandome 3. 4. 2017 12:39

Zmysel to asi nedáva, ale zábava je to perfektná :))) kamarát čo kúpil túto konkrétnu tak na ňu dostal skvelú cenu, na úrovni golfu GTI, tak to rozhodnutie úplne chápem
Přílohy
Screenshot_2017-04-03-13-28-18-810x1440.png
zandome
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 3. 4. 2017 12:44

orgasmic píše:Už jsi jel v novém STy?

Obrázek

ŠKOBARU
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod 3MPS 3. 4. 2017 17:10

goes píše:jenze vyjimecne v tom ma u STI pravdu no. ALe je pravda ze ten 2,5 je lepsi jak ten 2,0 byvaly


Tak ty jako největší automibilový znalec tohot fora nevíš, že lepší byly naopak starý 2,0 než 2,5? Kdyby ses zamyslel, tak přijdeš i a důvod, proč.

Výjimečně musím s tebou ale souhlasit, že seriové STI MY2006-2013 byly poněkud civilně naladěný. Tzn. jak správně píšeš, byly nedotáčivý a to byl úmysl, protože polovina majietlů by s jinak nastavenou nedojela ze salůnu ani domů. 2013--> je už poněkud jiná liga. V jistém dealerství mají nové poslední STI jako předváděčku, tak doporučuji, zajeď si tam nech se s tím svézt a pak si to zkus. A vem si druhý kaliko.

K modelové řadě: mechanik, kam jezdí se svými Subaru na servis, má spotavenou 2,0 MY 2003. Tzn. má udělaný podvozek (tvrdší stabilizátory, jiné tlumiče, větší brzdy ze současné modelové řady), ale zejména know how tkví v jiné geometrii podvozku (tzn. zcela jiné odklony, sbíhavosti na předku i na zadku proti serii). To dělá z seriového auta úplně jiné auto. Dále, je tam ŘJ skácel a diferák z novější řady a v tom je neujvětší posun kupředu. Motor je pouze kovaný, výkon zvýšený pouze v rámci vyhození katu a náhrady sání za studený in-jen a průchozí lauf. Auto má odbržděno 198 (pokud se dobře pamatuji) kW,a le díky jinak poskládané skříni a stálému převdou dokáže udělta 0-100 pod 5s. (To zase bude nářků)
A s tímo vizem jsem měl tu čest být svezen NA SNĚHU a přiznám se, prvních 200m jsem se modlil a dalších 5km jsem držel řitní svěrač rukama, aby se neposral.

Až takhle bude jezdit nějaký golf či audina,m nechám si to rád předvést. A nejlepší poznímka od K86: kamarád tě lakuje, pane kolego, aby v hospodě u píva vypadal jak ten kyngt s tvrdým y. Jestli víš aspoň trošku, jka se STI upravují a přestavují, tak bys věděl, že to, co ti říká je trotlovina.

A poznámka? mohl bys mi vysvětlil terminus technicus "přestalo mu to mazat" To jako že se zadřelo olejový čerpadlo? :-) :-) :-) Víš, jak je udělanej pohon čerpadla? Viděl jsi to někdy otevřený??? Viděl jis to čerpadlo rozebraný? Pak bys ty nebo potažmo kaamrád nenapsal. Že dojde ke zhoršení mazání následkem jendka malého množství oleje, ale zejména jeho nevhodným typem, je stará věc. proto každej, kdo subaru a kor STI/WRX má, tam má tlakoměr a teploměr oleje, protože to je opravdu základ. Pokud zakuká STI na to, že se zadře, s naprosou četností případů to je právě díky blbé volně oleje a jeho nízké hladině. Turbo za 50 litrů bude nejspoíš se zlatým pajšlem:-))) (dejme tomu žeč cen by mohla být, ale včetně potrubí).

Další věcí je pak to - a to je případ vás všech kecálistů tady - jak kod dokáže STI zvládnout. Projděte si pořádná videa a poslechnětě si komentáře od lidí, co mají STI v malíku. Pak vás řeči o nedotáčivosti přejdou. je to v první řadě o řidiči, blb s STI nikdy nepojede, pokud to nebude umět a může mít STI třema zlatá. Ale nedá to. proto 90% všech STI na našich inzertních serverech je po ráně na čumák, protože pánové ho neumějí řídit. Ne, že je "to" špatný auto. Totéž EVO, zejména 7-8.

POkud by někdo chtěl kontakt na onoho pána s upraveným starým STI, rád ho sdělím v SZ. A kdyby tam nědko chtěl jezdit auto servisovat, tzn. se vším všudy, má možnost. termíny sice delší, ale rozhodně budete spokojeni.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod orgasmic 3. 4. 2017 17:40

Takže z toho udělal úplný bastl, ale zmínka na VW pobavila.
Podobný auto postavíš i z trabanta píčo.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 3. 4. 2017 17:56

Jak jsem už psal, na zimu a bordel dobrý, na běžných silnicích už dneska nekope extraligu.

V případě zadřeného motoru je celkem fuck příčina, děje se to tolika lidem, že to není náhoda, je to prostě z bláta a dokud se neoková, tak na to není spoleh.

Ale existuje poměrně rozsáhlá fanouškovská základna, která tyhle trable toleruje a nedají na Subaru dopustit, protože přece jen mají své jisté kouzlo.

Pokud ale časem přesedne do něčeho jiného, zjistí, že to taková sláva zase nebyla.
Mě by už asi nic nepřesvědčilo zpátky, ale nový model bych si docela rád zkusil, co s ním nakonec konstruktéři provedli.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 3. 4. 2017 20:14

ŠKOBARU :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 3. 4. 2017 20:20

3MPS: nechci se goese zastavat, ale v podstate jsi rekl to, co on. A to ze v serii je to k nicemu. :) Ale ja nemuzu soudit, maximalne jsem sti snad videl jen na obrazku.
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abre 3. 4. 2017 21:04

Tak hlavne po vsech tech upravach co tam vypsal, uz bude pomalu WRC special i z Fabie.
Spravedlnost pro pecha!
Abre
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod orgasmic 3. 4. 2017 23:20

Nebo z Trabanta :D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 4. 4. 2017 03:54

podikk píše:3MPS: nechci se goese zastavat, ale v podstate jsi rekl to, co on. A to ze v serii je to k nicemu. :) Ale ja nemuzu soudit, maximalne jsem sti snad videl jen na obrazku.


Ale vždyť jsem to řekl, že v tomto s ním souhlasím. Jen bych tak kategoricky nespal, že to je k ničemu. K čemu to je a jde, jsem taky psal - o řidiřčských schopnostech zvládnout i civilní neupravenou verzi tak, že prostě zvládá i bez úprav. Jenže to je právě to,. co odlišuje fakt machry, co ji zvládnou, od lidií, co ji rozstřelí, protože ji nezvládnou.

Orgasmic: tys ten bastal viděl? Nebo v něm jel? Tak asi tak.

-- 4. 4. 2017 04:56 --

MZ: dovol, abych tě opravil - tím, že vykováš motor, nezměníš situaci ohledně mazání-potažmo zadření. Příčina je jinde a jinak se řeší:-) Resp. situaci zlepšíš, ale pouhou změnou pístů a ojnic nevyřešíš původní problém. POkud ovšem nepoužiješ jiný blok a ložiska, což ale řada lidi NEUDÉLÁ a pak z hlediska životnosi je situace HORŚÍ.
3MPS
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků