Já jsem kluci s CBF hodně spokojený.Ročně najezdím 15 tkm a jezdí se na tom fakt dobře.Ovladatelnost je výborná,človcěk není ani po 400 km nějak unavený, jde sundat plexi, takže je z toho naháč a v letě to člověka při vedru i ofoukne.Mám tam 3 kufry, takže super motorka.Je pocitově lehká, ač važí 245 kg, nemůžu na to říci fakt křivé slovo.IMHO nejlepší univerzál.V ničem možná nevyniká , ale na delší cesty nemá chybu.
No a teď k tomu zbytku, jsem zvyklej na 4vál, takže nevím jestli nebudu na dvouválu skuhrat, ta přivětivost 4válu je- bude pryč, což ale neznamená že to bude špatně, to tím říci nechci, bó nemám zkušenost.Jediné na čem sem jel a to bylo v pohodě bylo Rt-ečko, to byla žehlička, ale to už jsem vyhodnotil že zatím ne, třeba až budu "starší".Pak jsem jel na BMW 1200 RS taky dvouvál a z toho jsem byl "špatnej". Tvrdý , pořad v omezovači, no tak nějak mě to zklamalo.Čimž netvrdím že to je špatná motorka.Pro mne ale ne, vypadá ale moc pěkně, ale to mě nestačí.
Takže hlavně mě jde o pohodlí, aby to zatáčelo a já se s tím nepral.U CBfka je výhoda užší gumy, ta lehkost jak jde do zataček nemá chybu.Ale je mi jasné, že se budu muset kapku předělat.Holt se asi budu muset svézt, to je jasné.
Jinak u většiny motorek, ač jsou výkonné, tak jde nastavit méně záludný režim, takže i ta mrcha Multistrada jde softem utlumit a nejen ona.Zatím ve čtyřválu nic vlastně není.....takže mě láka zkusit Triumph.Ten motor hodně chválej. Myslím že na motor si asi zvyknu na jakýkoli, hlavně aby to bylo uživatelsky přivětivé jako CBfka, o to mi jde, takže půjde i o těžiště.Rozhodně se s tím nechci "prát".Motor jde utlumit i rukou.
Už jste jel někdo na tom Gtečku od KTM?
-- 21. 1. 2017 22:33 --PeTr7650 píše:Ja bych sel do triumpha, 800xc se mi fakt libil, jen byl cenove kapku jinde nez suzu.
nene, chci více výkonu.