Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
glider píše:Arnie J píše:glider píše:EDC
no jasně, vždyť to maj všechny auta ... všichni berou stejný HW od bosche, ne?
To je prevodovka woe
rewi píše:one-z píše:tycoon píše:Mello má pravdu. Dle dílenské příručky měla Fabka systém Bosch 5.7 buď ve verzi jen ABS, nebo ABS/EDS/ASR, nebo ABS/EDS/ASR/ESP.
Ale jestli o má nějaký praktický význam, těžko říct. Na hory nejezdím a ještě se mi nikdy nestalo, že bych měl problém někde vyjet. Takže to tlačítko ASR nevyužívám. Spíše mě vadí to ABS, to šíleně prodlužuje brzdnou dráhu, chtělo by to tlačítko ABS.
tak jo, tak ste mě udolali Dekódoval jsem si výbavu, vyběhlo na mě jen ABS a ASR, dle VINu mám MY 2006, hledal jsem po netu a našel jsem, že u octavie tlačítkem se EDS vypnout nedá, jen ASR, tak to tam asi mám. Jeho funkci jsem teda do teď nepostřehl, ať už chováním auta či sluchově, ale třeba mi to pomohlo ani o tom nevim. Ubírače plynu - ASR ale rád nemám
EDS teda funguje porad, jo?
A vi nekdo, jak to maji jine modely koncernu nebo jine automobilky? A jestli i jiny automobilky maji soucasne EDS s ASR?
Jelass píše:kamarád s OI a novými Eskimo3
D1.8T píše:Po 2h to může být stejný nebo uplně jiný. Ale vnímaná jistota je ok.
Vagi píše:Jelass píše:kamarád s OI a novými Eskimo3
Kamarád byl asi trošku lopata, nebo S3+ už nejsou takové, jako před lety, protože jinač je (hlavně) na sněhu S3+ (staršího data výroby) vynikající...pár sezón se o tom přesvědčuju. Ikdyž pátá sezóna je poslední, už to není ono (ale co čekat po těch letech)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků