Jak jsem reklamoval Mondeo MK5

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod puk123 22. 11. 2016 06:01

p.malek píše:...Jsme v diskuzi o Fordech, tak se o nich bavme. ...

Ne, to nejsme. Jsme ve fóru o autech a všem kolem nich. Když už, tak jsme v sekci Americká auta, ale to se tu pak tak přesně nedodržuje.
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod 970ka 22. 11. 2016 06:45

Take si myslím,že to nemá v rubrice Americká auta co dělat a mělo to být podle nadpisu zařazeno spíše do rubriky Život řidiče,nebo Technika snad a pokud by se jednalo o pokec o konkrétním autě tak rubrika Německá auta Ford EU. Jinak to byl prostě pech a nevyhne se tomu žádná automobilka jakéhokoliv jména a v ČR se s tím prostě nechtějí zabývat ať máš cokoliv, prostě kapitalismus je tu ještě mladý a na zodpovědných funkcích nezodpovědní jedinci a je jedno co si koupíš ,denní chleba pro černé ovce apod.
Carrera S, Tesla 3 Highland LR, AR Stelvio 2,0T, Audi Q3 Tsi, MB SL320, Honda Monkey 2023, Pana GZ 2000,Advance Acoustic A7
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 11. 2016 07:41

p.malek píše: Pak mi ale hlava nebere, jak je možné dát do nového auta NEHOMOLOGOVANOU převodovku.


Takový VW prodal par milionu auto s nehomologovanými motory...
anonymni

Odeslat příspěvekod dismissing 22. 11. 2016 09:44

Dzordz5 píše:
dismissing píše:Jaké ovlivňování? Ještě chápu strach ze zveřejnění problémového servisu/prodejce, ale nenapsat s jakým autem a servisem jsem spokojený, to už je diagnóza.

Já ho naopak dobře chápu. Když napíše značku, tak
1) se tady během chvíle objeví dylyna, co ho obviní že dělá pro tu značku a očerňuje forda...
2) pokud by se i u tý druhý značky objevil po čase problém, byl by za troubu

takže za mě tenhle styl dobrej - popsal problémy/(ne)řešení ze strany všech zúčastněných.

dismissing píše:Mimochodem, podobnou zkušenost lze udělat asi všude, u všech prodejců a všech značek. Stačí mít smůlu na kus a začnou se dít věci... Alespoň takový dojem z toho mám na základě vlastních i cizích zkušeností. Čest výjimkám.

Nesouhlas. Zkušenost s mazdou a spokojenost - jak z hlediska přístupu lidí, tak i automobilky (kulance). To samé kolegové u seatu. Takže výjimky to rozhodně nejsou. A imho lidi jako p.malek pomáhaj tomu, aby to výjimky nebyly. Většina fňukalů si postěžuje u piva a tím to končí.

Děláš reklamu Seatu a Mazdě, udělej si jasno v tom, kdo tě vlastně platí! Problém se může ukázat vždy a všude a když ne jemu, tak jinému. Víc lidí se ptalo a všechny zajímá aktuální stav. Že se časem může uživatelská zkušenost měnit je totiž každému jasné. Mimochodem, zrovna se seatem jsou v okolí(a to se nebavím o jpp z firemní kantýny, ale širší rodině a známých) dva velké problémy, které by vydaly na podobný článek jako je v úvodu tématu, takže tak...
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod robbert 22. 11. 2016 09:46

Nemyslíte si, že podobný problém s autem může mít kterákoli automobilka?

tady jde spíše o to, jestli se k tomu někdo postaví čelem nebo jestli se na to vysere. A to, že po takové zkušenosti jde člověk jinam je podle mě normální reakce.
Kdyby se k tomu v tomto případě Ford postavil čelem a řešil to, tak by to bylo taky o něčem jiném.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dzordz5 22. 11. 2016 10:00

dismissing píše:Děláš reklamu Seatu a Mazdě, udělej si jasno v tom, kdo tě vlastně platí!

jj, na rozdíl od málka jsem od přírody nekorektní kkt

dismissing píše:Víc lidí se ptalo a všechny zajímá aktuální stav.

ntvl, ty patříš k těm exotům, co nerozuměj psanýmu textu. Hned na začátku napsal že to napíše do SZ a ti co měli zájem (mě je to třeba u pr..le) mu SZ napsali a ti už to vědí. Zabere to asi 10 sekund a 5 kliknutí.
Ale ty budeš radši hodinu p.čovat, že to nenapsal rovnou. :oboze
IMHO ti jde jen to, abys měl proč do něj rejt. :mrgreen:
Dzordz5
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod mfilip 22. 11. 2016 10:55

Tak trebas vystupni kontrola selhala, no stane se ...
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 5900fea04/
Naposledy upravil mfilip dne 22. 11. 2016 11:33, celkově upraveno 1
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 11. 2016 11:11

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 22. 11. 2016 23:38

To ten šotek tam dělá už dlouho, až teď asi proti němu našli obranu :)
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 11. 2016 23:38

Dkk
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p.malek 26. 2. 2017 08:09

Po delší době zdravím všechny diskutující,

po více jak 5-ti měsících zkušeností s novým vozem se mohu podělit o své zkušenosti s novým vozem a porovnat je s nepovedeným Mondeem.

Pro všechny dotazující k jaké že to značce jsem přešel ? Ano, přešel jsem ke koncernu, a ano nakonec jsem koupil SUPERBa. Po 5-ti měsících a 25 tis. km mohu říci, že jsem zvolil správně. Jsem spokojený. Samozřejmě před nákupem jsem byl u různých značek, kde jsem posuzoval nejen auto, ale i přístup prodejce či servisu (v době nákupu to ale moc nešlo). Takže jsem tehdy posuzoval Passata, SUPERBa, Mazdu 6, Volvo XC60, Hyundai Santa Fe, Mitsubishi Outlander, Peugeot 508 a možná ještě další, už si to vše nepmatuji. Vidíte, že rozptyl byl obrovský a to jak finančně, tak i koncepcí.

Nakonec padla volba na SUPERBa a fakt nelituji. Už nevím co to je jezdit do servisu s vadným software, prosezenou sedačkou, od používání odřeným čalouněním a volantem atd. a poslouchat: nic se neděje, běžné opotřebení. pokud něco nastane, je do cca 24 hod. zřejmé řešení a to i ve spolupráci s fabrikou. Funguje mi zabezpečení (Jablotron). Vím s velmi malým rozptylem, kde mám auto a ne jako u FORDa, kterého jsem měl zaparkovaného doma na dvoře a auto se mi hlásilo z Litvy, nebo jsme jsme byli na dovolené a o autě jsme nevěděli vůbec, protože v polovině cesty se "ztratilo" ze sledování (dodnes nikdo neví proč) a do sledování se přihlásilo z nesmyslné adresy po 14 dnech po návratu do ČR. V SUPERBu mám stejnou krabičku jako jsem měl v Mondeuu a ona v SUPERBu fakt funguje. O rušení GSM a GPS signálu na mobilním telefonu a asi nemá cenu bavit.

Velkým rozdílem je i spotřeba, protože při stejných cestách jsem při srovnání auto (moje bývalé Mondeo) / auto (můj stávající SUPERB) o více jak 0,5 l/100 km se Superbem níže než jezdilo Mondeo. Mám i fotky palubního počítače se spotřebami u jednotlivých cest za 4,5 l/100 km nebo dlouhodobou spotřebu po cca 6.000 km za 5.0 l/km. To si myslím, že je velmi zajímavé.

Co mě i po 4 měsících od odprodeje vozu zpět prodejci překvapuje, je jeho snaha vůz prodat bez ztráty financí. Když jsme se "hádali" o výkupní cenu, tak mi předváděl ceny (fakt velmi nízké), které jsem nemohl akceptovat (i tak jsem při součtu náhrady škody a rozdílu mezi výkupem a kupní cenou "přišel" o několik stovek tisíc korun). Přesto nyní má na zatím nejmenovaném inzertním serveru mé bývalé auto za vyšší cenu, než jsem já je prodal. To mi vůbec nevadí, ale vadí mi to, že nyní tam je auto už v druhém inzerátu a nyní s odpočtem DPH, což de facto bez mého podpisu a změny způsobu vyrovnání (jiné smlouvy) by nemělo jít. Uvažoval jsem o různých krocích, ale nakonec jsem se rozhodl trochu pokračovat v této diskuzi k tomuto autu, protože vidím, že to lidi zajímá (posuzuji to podle počtu zobrazení).

Proto opět varuji před problematickým autem. Jinak děkuji mfilipovi za zajímavý článek. Nikdy jsem netušil, že se o něco takového může automobilka pokusit. K těm diskutujícím, kteří odsuzovali můj názor na začlenění článku sděluji, že každý mám svůj názor, a proto jsem nyní do diskuze o amerických autech napsal, že mám koncernové auto. Tím ale končím diskuzi o SUPERBu, protože to sem opravdu nepatří. Po všem co jsem s FORDem zažil jsem stále přesvědčen, že má volba vložit tento příspěvek do hlavní stránky v diskuzi o amerických autech byla správná. Máme přeci amerického strýčka Googla, který, když bude chtít, tak takovýto článek vyčuchá.

Držím všem novým majitelům Mondeí palce, a přeji jim, aby jedinou starostí na jejich autě byla výměna oleje s pravidelnou údržbou, a aby se nikdy nemuseli setkat s diletantismem, se kterým jsem se setkal já. Hodně šťastných kilometrů.
p.malek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Moucha 26. 2. 2017 08:15

Každej se musí asi s Fordem spálit a pak se poslušně vrátit do koncernu nebo rejže
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 26. 2. 2017 09:40

Mouchoj ses si jistej? Někdo se spali i a koncernem...
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 26. 2. 2017 09:47

jsem, stačí si projít prodejce a trochu si to srovnat s ostatními, je jasné že Ford v ČR má ze všech automobilek nejtragičtější zastoupení (samozřejmě nelze všechny hodit do jednoho pytle, to neříkám)
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod epo_ 26. 2. 2017 10:49

Ford Slovensko je na tom uplne rovnako...
epo_
Nováček

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků