Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
glider píše:Arnie chce proste Kodiak, co nechapete, moze byt Smax aj za 6kil
Arnie J píše:kuga je malý ***** a na ŽL seru, však DPH potom musíš zase vrátit
goes píše:Arnie J píše:kuga je malý ***** a na ŽL seru, však DPH potom musíš zase vrátit
usetris dph z rozdilu ceny nakup-prodej. Takze dnes kupis za 1,22 mega a stat ti vrati 220tis. pak prodas za 610tis. a statu odvedes 110k, takze jsi usetril 110k...
T.E.CH píše:V rámci DPH neušetříš nic.Sice to lze takto napsat....to je pravda, je to jen o tom, s čím to dá člověk do poměru. Prostě máš to o DPH levnější , to jest nemaš v tom narozdíl od neDIČařů těch 21 % uložených.DPH tě nezajimá, neplatiš ho.I když pravda, vůči neplátci v uvedeném připadě viz dole je rozdíl 105 tkč, což je ranec.U menších častek to ale s tím propadem není tak strašné.
Je to potřeba zjednodušit.Prostě kupuješ a prodávaš (tvoje penize) bez DPH.Zbytek vybíraš pro stát.Když prodávaš a odvádíš (vybíraš pro stát)následně DPH, zaplatí ho kupce.
Příklad :
Auto stojí 1 210 000, zaplatíš to a DPH ti stát vratí. Auto tě stálo 1 000 000.
Pak jezdíš.
Auto prodáš za 500 000 bez DPH (605 000 s DPH). Kupce ti ho ho zaplatí, celých 605 000 a ty z toho odvedeš (vybereš pro stát) státu 105 000.
DIČAŘ ztráta 500 tkč
NEDIČAŘ ztráta 610 tkč
A to v tom není započteno, že těch 210 tkč rozdílu na začátku můžeš zhodnotit, či si je nemusíš půjčovat.To taky hodí slušnou kačku.
Je to jen o tom, že to máš o DPH levnější a nemáš v tom svoje peníze, těch 21 %, což ostatní mají.
Samozřejmě, ale to už to komplikuji, lze pak při prodeji "zneužít" že to je s odpočtem a mít dvě ceny.Jednu pro plátce a druhou pro neplátce.U zajimavých vozů toho lze využít.
V každém připadě si to vzít na ŽL v módu DPH vyplatí a ještě někomu můžeš ušetřit na daních, ačkoli vlastně nepodnikáš. Ale to už je jiná kapitola.
addiction píše:A hlavne se zaregistrovat jako platce a pak hned zazadat o odpocet, to je zraly na kontrolu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků