Škoda Octavia II 1.8 TSI 2010 (CDAA)

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Lukas063 13. 9. 2016 10:35

ještě počkejme :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 13. 9. 2016 11:43

Btw technický dotaz: jak mohou speciální aditiva odkarbonovat sací potrubí, zasrané EGR, když se dostanou přímovstřikem jen do spalovacího prostoru..? Když pominu tuším 2.0 TSI, který má přímý i nepřímý vstřik. :hm
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 13. 9. 2016 12:25

Teoreticky zpětně přes sací ventily, přes ten samotný EGR ventil, přes odvětrávání klikové skříně. Ale prakticky to asi moc fungovat nebude.
Myslím si, že zrovna 2.0 TSI ani nemá EGR ventil.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod pech. 13. 9. 2016 19:47

Hustoles píše:Btw technický dotaz: jak mohou speciální aditiva odkarbonovat sací potrubí, zasrané EGR, když se dostanou přímovstřikem jen do spalovacího prostoru..? Když pominu tuším 2.0 TSI, který má přímý i nepřímý vstřik. :hm


Prakticky vůbec, jejich přínos končí ve vstřikovači a spalovacím prostoru , který čistí během doby než benzín shoří... A když už to shoří, zmůže to kulový *****...

Lepší výsledky jsou u nepřímovstřikových, především těsně před ventilem, kde se sice nejvíce zanáší i u motorů bez EGR, additiva u motorů s EGR neodstraní zanášení potrubí zcela, protože vstřikovače jsou poměrně blízko vstupu do kanálů v hlavě a prakticky nikdy dál než v polovině i u motorů s krátkým sacím potrubím... čistí to pochopitelně od místa vstřikovače dál, nad tím logicky prakticky vůbec.... Navíc krom sraček z EGR se ale zanášení sání týká motoru všech, kvůli odfuku z klikovky, který je do sání nějakým způsobem zaveden bezvýhradně vždy už desítky let.... a karburátorových motorů, dochází k čištění sacího potrubí celého, ale karbec to taky čistí jen částečně, protože vršek difuzoru je suchý.

Takže pokud si někdo myslí, že mu čistící additiva pomůžou například od zanášení škrtící klapky, tak nepomůžou...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Scudman 15. 11. 2016 14:06

Už ma prebrali... :D
cca 1,500

sľúbené foto.....
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Auto mi ide zatiaľ bez problémov, prejdených 5000km.
Scudman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mfilip 15. 11. 2016 15:41

Mensi fotky by nebyly?
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 11. 2016 22:21

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 27. 11. 2016 21:48

mno, dobrej jetel, přímej vstřik je zlo, s egr tuplované, protože u nepřímýho většinu z těch hoven smeje aerosol do sání vstřikovaného benzínu.....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 27. 11. 2016 21:52

*****, nooo
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 27. 11. 2016 22:26

Mohlo by být hůř.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aragorn77 26. 9. 2017 16:50

Scudman kde si si to dal robit?
Aragorn77
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Vagi 26. 9. 2017 16:51

Ten už si to z toho krámu beztoho někde hodil.
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod Lukas063 26. 9. 2017 20:40

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Scudman 7. 12. 2017 16:18

Len pre INFO:
Veľmi dobre spravené.... 30000km bez jedinej chyby...
Od výmeny do výmeny som nedolieval olej...
Scudman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Vagi 7. 12. 2017 17:32

škoda, že už to takto nebylo z výroby.
3.0 V6
Vagi
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků