od Weeper 29. 5. 2016 19:32
Ramer 10C, kterej je tam instalovnej zcela jistě umí měřit pasivně vozidlo před nimi, stejně jako třeba Polcam nebo Gesig s Minispeedem na principu měření v úseku a srovnání rychlosti (resp. nesmí se mu přiblížit, oddalovat se jim může). Prostě a jednoduše radar přestane "vlnit" a kamera se namíří na měřeného dopředu.
Takže bacha na to. Pokud se rozhodnou měřit pasivně, můžete klidně vyhodit antiradar z okna, pomůžou jen oči. Stejně zadní stropa nejdou ve dne přehlídnout a zatmavený okna taky ne.
A hlavně - v drtivý většině případů jsou pohodní a měří radarem lidi, co je předjížděj nebo jedou proti nim, případně stojí a měří na příjezdu a na odjezdu. Pasivní používaj jen pokud za jízdy vidí před sebou bodoucího, nadějnýho, platícího zákazníka.
Ale to není žádná novinka, radary od Rametu tohle umí už dlouho.
BMW M3 F80 317kW (431k) - a život dává opět smysl
S4 B8, 3.0TFSI quattro 245kW (333k) - odpočívej v pokoji
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)