.Jelen. píše:Já se divím, že není víc v oblibě 1.4tdi. Ten motor mě fakt příjemně překvapil.
A na audiovyšetření jsi byl? Ono to kupodivu celkem dobře funguje, ono to i celkem uspokojivě jede, ale to co to dělá za zvuky to se nedá popsat... HTP je se svým šustěním hvízdáním, kvílením a kňučením peklo a u tribita TDI sice není to kvílení, ale ten zbytek je podstatně intenzivnější... Podobnou kulturu chodu mají malé traktory Zetor vyrobené 15 let po druhé válce...
Jelen: navíc se jich ani moc neprodalo, protože přípatek 80000 za motor výše popsaných kvalit proti motoru stejně výkonnému, tiše běžícímu a jen o půldruha litru na spotřebě hladovějšímu který se začal nevyplácet svojí spotřebou až po více než 150 000km byl prostě vě všech směrech lepší volba, takže nové 1,4 TDi si mohl koupit jen čistokrevný dement, který byl buď zaslepeným fanatikem do chrochtů nebo neuměl kupecké počty a nebo případně kombinace obojího...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem