Problém E46 je ten, že když se s tím srazíš v zatáčce s Fabií (novou), tak tě seškrábou ze silnice.
To je pro mne argument pro to, že to auto tu cenu prostě nemá.
Bohužel kombinace motoru a podstaty toho auta to auto předurčuje k rychlé jízdě. To není Americký 8 válec na kochačku, kde je stáří a najeté km tak nějak jedno.
U těchto tzv. prémiových aut je to prostě průser. A nějaký milionář, co by to auto dal do sbírky... tak už ho tam má... a na to rychlý ježdění si prostě koupí nový, pohodlnější, bezpečnější...
Nemusí se to někomu líbit, ale je to tak.
Z tohoto pohledu ty ceny jsou prostě mimo a nároky prodávajících jsou přehnané... Jediné co cenu drží na hoře je právě ten fakt, že dost těch aut nakonec obmotaných kolem stromu mizí, takže mezi běžnou populací ubývají... Ale sběratelé ty nejlepší kousky s nejlepší cenou už mají rozebrané...
BMW mi nic neříká..., ale koupil bych třeba 156 GTA nebo tak... Na pár sem se byl podívat. Ale v 99% prostě chtějí nekřesťanské peníze na vybydlený, několikrát havarovaný auta... Myslím, že se trh s těmito auty lehce přeceňuje a že ta likvidita nebude žádný zázrak.
Význam a cenu mají auta opravdu s velmi malým nájezdem. Tam to neplatí.