PRODÁM OIII 2014, 1.8tsi, Combi

Sekce určená k prodeji automobilů, motocyklů, autopříslušenství atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 4. 6. 2018 12:01

to je wolff, to neřeš ... dízlová krabice 300 km s pedálem na podlaze za 7 a poďme :D

nebo těch 20 tisíc ročně navíc na palivu :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 4. 6. 2018 12:04

Tak z Prahy Krkonoše za 7/100 s 1,8TSI s předjížděním prostě nedáš... v běžném provozu (nemyslím ve 3 ráno), to mám já z Brna do Krkonoš v naftě za 6,5/100...

To je prostě pitomost...

A pak si můžu trhnout... :-)

Pro mne to znamená jediné... Prostě jedeš 50, 90, předjíždění jen traktoru, v lepším případě autobusu..., pak je to uvěřitelná hodnota...

Ani po dálnici na Liberec takové spotřeba i s tempomatem prostě nemůže vyjít... Tu cestu znám velmi dobře... Jsou tam potom i celkém táhlé kopce, kde ta spotřeba hodně rychle roste nahoru...

Třeboň z Prahy za 7 lze, tam bych tomu věřil...

P.S. Jinak to tvoje auto má jedna moje kolegyně (132 kW), dost sem s ní najezdil, měla před tím 110 kW 1,4 TSI, teď má tohle..., jezdí celkem pomalu, al dost přes město... a jezdí to tak nějak očekávatelně za 8,5, přičemž s 1,4 TSI měla spotřebu o litr nižší..., při stejné dynamice, protože tak nějak jezdí furt stejně (a má to proto, protože to dostala nové na operák, má to auto zadara, tak si vybrala prostě lepší, ale spotřeba je s...e, protože benzín si platí).

Tak asi tak.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Olsztyn 4. 6. 2018 12:08

víš prd

asi tak
Olsztyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 4. 6. 2018 12:08

Ne kazdej je kopyto, wolfe
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 4. 6. 2018 12:09

Arnie J píše:to je wolff, to neřeš ... dízlová krabice 300 km s pedálem na podlaze za 7 a poďme :D

nebo těch 20 tisíc ročně navíc na palivu :D


- tak třeba 7,2, 7,3... víc to neveme...

- 20 tis. je cca rozdíl v mých km mezi benzínem a naftou..., kdo najede víc, má víc, kdo míň má míň..., to je jasné... Mám přesně vedený excel... a Civic mi jezdí za dobu co ho mám za 2,2 Kč/km, Peugeot za 1,8 Kč/km a Bravo jezdívalo za 2,89 Kč/km (ale to byl dražší benzín a je tam i palivo z Itálie a podobně, což Civic v Itálii nebyl)...

A pro úplnost skůtr jezdí za rovnou korunu...

Takže ono to tak nějak sedí + -
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 4. 6. 2018 12:10

wolffe, když ty jedeš s krabicí za 6.5 nafty, tak ta benzínová oktávka pojede snadno za 7
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 4. 6. 2018 12:11

Chodí se ptát na tvůj Excel i automobilky? Ono aby to tak nejak sedelo.
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 4. 6. 2018 12:11

btw. ty najedeš 50000 km ročně?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 4. 6. 2018 12:11

Jeho huba :D
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 4. 6. 2018 12:16

Tuhle otázku sem čekal... Nenajedu... U Civicu je problém ten, že má u mne trochu jednodužší režim...

Standardní náklad by byl někde mezi tím za kolik jezdilo Bravo... a Civic..., Peugeot má tam jízdy s rakví, přívěsem a tak podobně...,ale to už jsou osobní rozdíly, který tu absolutní hodnotu ovlivňují... Těch 20 tis. bude reálně na 30 tis. km.

Honda má 90% jízd mimo město..., Peugeot právě naopak (s výjimkou dovolených). Je to druhé auto, beru si ho jen, když potřebuju někam pracovně a není volný Peugeot.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Koubes 4. 6. 2018 12:23

S 1,8TSI mám průměr dle PP 7,9 a to jezdím hodně krátký trasy. Když je du dál, tak se při svižné jízdě dá v pohodě podívat k 7L. Naposledy Přerov-Poprad 7,1 tam a 6,9 zpátky. Ve čtyřech s rodinou a plným kufrem. A to jsem byl na silnici prakticky furt nejrychlejší auto. Předjelo mě za celou trasu aut co spočítám na 1 ruce. Takže jo, delší trasy ten motor umí za málo.
Naposledy upravil Koubes dne 4. 6. 2018 12:25, celkově upraveno 1
Taycan plus
911 997.1 S 6G samozřejmě
Mercedes-Benz A200 6G, trochu úprava výkonu...

Jak píše saabik: Všichni skončíme u Porsche...
Koubes
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 4. 6. 2018 12:24

No a jeste dulezsita otazka....


Kolik ten PP keca? :D
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koubes 4. 6. 2018 12:25

Dle dotankování je rozdíl minim do 0,2l. Takže to beru jako cca. realitu. proti staré LII, kde jsem s 2,0T jezdil za 9 při hodně klidné noze, jinak za 10 je tohle opravdu pokrok. A stejně je těch 132kW málo, už jsem se objednal na čip u profituningu...
Taycan plus
911 997.1 S 6G samozřejmě
Mercedes-Benz A200 6G, trochu úprava výkonu...

Jak píše saabik: Všichni skončíme u Porsche...
Koubes
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 4. 6. 2018 12:29

K86 píše:Kolik ten PP keca? :D

U OIII PP moc nekecá. Při krátkých jízdách ukazuje tak o dvě deci nižší spotřebu, při delších jízdách ukazuje dost přesně, někdy i ukazuje malinko víc, než je realita. Takže to v průměru celkem sedí.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 4. 6. 2018 12:29

SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků