P: Seat Alhambra 2.0 TDI, BiXenon, závěs, PDC + Kamera, Navi

Sekce určená k prodeji automobilů, motocyklů, autopříslušenství atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod jendix 18. 9. 2017 22:06

Prodám naší Alhambru:
https://www.autoscout24.de/angebote/-57307d59-6fd9-135c-e053-e350040a66c1
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto-inserat/seat-alhambra-seat-alhambra-2-0-tdi-bixenon-ahk-pdc-kamer-kirchseeon/250587979.html?lang=de

2.0 TDI (Ecomotive) Start & Stop 103kW/140PS Common-Rail

Auto je přihlášeno v Německu, jsem přímo majitel, z 95% provoz na dlouhé trasy (ca. každých 14 dní 2x380km Čechy-Německo). Olej měněn každých 15tkm, zánovní brzdy na zadní a přední nápravě, nové rozvody při 160tkm. Po domluvě možná prohlídka na Táborsku. Celkově je vůz ve velmi pěkném zachovalém stavu. Prodej z důvodu potřeby sedmi sedaček. Na přání zašlu více foto v lepší kvalitě.

Stav km: 230 600
První přihlášení: 03/2011
Cena: 299 000

VIN: VSSZZZ7NZBV508762

Zvláštní výbava:
zatáčecí Bixenon světlomety
navigace
závěsné zařízení
parkovací senzory vpředu a vzadu + couvací kamera
multifunkční volant
sluneční clony/roletky v zadních oknech
tempomat
Hliníková kola
Management zavazadlového prostoru – kolejničky a upevňovací systém
Vyhřívané sedadla – řidič + spolujezdec
Elektricky vyhřívané čelní sklo
230V-zásuvka ve středové konzoli
Dešťový sensor
Klimatizace
Manuální převodovka

Ostatní výbava:
Luxusně vyhlížející béžový interiér
Elektrická vnější vyhřívaná zrcátka
Elektrická ruční brzda + asistent rozjezdu v kopci
Automaticky stavující zpětné zrcátko
Palubní počítač
Střešní hagusy
Digitální rádio
Pět samostatných sedadel
Sedadlo řidiče částečně elektricky ovládané
ABS + ESP
10xAirbag
Bluetooth
Mlhové světlomety
Start/Stop-Automatika
Ostřikovače čelních světlometů
Rozhraní pro externí media USB MMD
Automatické denní svícení
Asistent dálkových světel
Isofix 3x
Elektrické ovládání všech oken
Start/Stop Automatika
Deaktivace airbagu spolujezdce
Coming Home, Leaving Home osvětlení
Područka ve středové konzoli
Roleta zavazadlového prostoru + vertikální síť
Kontrola tlaku pneumatik

Kontakt: 774 214 403
Obrázek
jendix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod speleo 18. 9. 2017 22:09

pěkný!
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 19. 9. 2017 07:13

Tohle si měl maty koupit, ne?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 19. 9. 2017 07:23

to by bylo moc rychle vyreseny
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 19. 9. 2017 07:56

Urcite by do toho pade nasypal a potom za 2kila predal.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 19. 9. 2017 09:05

A pak koupil zpátky za 3
anonym

Odeslat příspěvekod Anonymni 19. 9. 2017 09:10

Nechtel jsem k tomu psat, ale budis, to auto je vzhledove pekne, ale ma 240, nedelam si iluze, ze to ted bude hlavne o prvnim servisu, jako muze to poslouzit jeste paradne, ale nic pro me, ja uz jen nove se zarukou... kor diesel.

-- 19. 9. 2017 10:12 --

Mel jsem to rozepsany, takze vidim rozvody pri 160, takze ted urcite rozvody, co spojka a dvouhmota? Nevim co tenhle motor netrpel necim? Jako zbavujes se toho asi ve spravny cas, nez se tam zacne vsechno sypat..
Anonymni

Odeslat příspěvekod Lukas063 19. 9. 2017 09:36

jj, kolem 200 tis km nastává poločas rozpadu
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 970ka 19. 9. 2017 11:24

S takovým nájezdem je to nezajímavé,snad ještě někam dál na východ.
Carrera S, Tesla 3 Highland LR, AR Stelvio 2,0T, Audi Q3 Tsi, MB SL320, Honda Monkey 2023, Pana GZ 2000,Advance Acoustic A7
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 19. 9. 2017 13:07

Zas to těch 230 ale natočilo jednou, na rozdíl od jistě na pohled zajímavějších alternativ, které se prodávají s 90-130 :D

Navíc když je to nalítáno na dálkových přesunech, může to být v lepší kondici, než některé kousky s polovičním nájezdem. Zvlášť co se takové té spojky, dvouhmoty, DPF, rozvodů apod. týče.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jendix 19. 9. 2017 19:56

Zdravím, díky za připomínky. Jinak to dramatické pozadí nebylo záměrem. :-D

Jinak jsem myslím začal na rozumné ceně, vzhledem k výbavě. Co se poločasu rozpadu týče, je to závislé na to jak se s autem jezdí. Brácha má tu samou alhambru jen 2012 a když jsem mu jí v Německu hledal tak u dost klepal setrvačník. U naší i při 230 je naprosto v pohodě. Ono právě auta, který najedou ročně jen 10tkm do školky a zpátky jsou po sedmi letech v daleko horším stavu, nejen spojka, ale celkově i interierem.

Jinak rozvody jsou každejch 180tkm. Dvouhmota je ještě v pořádku a spojka malinko tvrdší, ale jinak zabírá ještě v pořádku.

-- 19. 9. 2017 20:58 --

Ještě tady někdo psal že je lepší nové auto se zárukou, je to samozřejmě pravda. Ale ceníkovka téhle konfigurace bude někde mezi 36-40t€.

-- 19. 9. 2017 21:27 --

_maty_ píše:Nechtel jsem k tomu psat, ale budis, to auto je vzhledove pekne, ale ma 240, nedelam si iluze, ze to ted bude hlavne o prvnim servisu, jako muze to poslouzit jeste paradne, ale nic pro me, ja uz jen nove se zarukou... kor diesel.

-- 19. 9. 2017 10:12 --

Mel jsem to rozepsany, takze vidim rozvody pri 160, takze ted urcite rozvody, co spojka a dvouhmota? Nevim co tenhle motor netrpel necim? Jako zbavujes se toho asi ve spravny cas, nez se tam zacne vsechno sypat..


Upřímě mi přijdou dnešní diesly spolehlivější než benzíny, trochu se v tomhle směru pracovně ve vývoji pohyubuju a složitostí jsou ty motory prakticky na stejno. U dieslu navíc nepanují takový teploty jako u benzínu. Nechci tady plivat na benzín, hlavně v malejch autech dáva daleko větší smysl, ale rozhodně bych naftu tak neodsuzoval.

Auta se nezbavuju, čas od času ale potřebujeme sedm sedaček, a koupili jsme proto 2015 sharana v higline výbavě se sedmi sedačkama, i dieslu zůstali věrny.. :-D
jendix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Noclaf 19. 9. 2017 20:34

Tenhle inzerat mi fakt neda.
Ano, ->cenikovka<- bude mozna nekde kolem 38. Coz znamena, ze tenhle kus je (s nakladama na prevoz, prepis apod.) za 1/3 cenikovy ceny uplne novy kary. A to ma natoceno ctvrt mice.
Je to nafta, mokry sen, ale tohle mi prijd uplne ulet cena. Jestli to nekdo za tu cenu koupi, tak fakt nevim co si o lidech myslet. Cena nad 9k€ mi prijde jako @#$!@$!@ - je super ze mam bozi vybavu...az to pak prestane jezdit, protoze se to rozsype, tak muzu ve stodole sedet na vyhrivanejch seslich, svitit slipkam xenonama a senzory zapipaji az budou zahanet kozy dovnitr.
Za 12k€ jsou smysluplnejsi petimistny povozy (i v nafte).
SI ALTERUM SIT OPTANDUM, MALIM EQUIDEM INDISERTAM PRUDENTIAM QUAM STULTITIAM LOQUACEM
Merida AM 3000D 2008 + Sigma Sport Mirage EVO X;
Noclaf
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 19. 9. 2017 20:36

jendix: hlavně všechny motory mazat vodičkama 0W16 (5W20) a nejlépe je tam nechat 50tkm na jeden interval. Jaký máš na to názor? (když si pracovně ve vývoji)
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod anonym 19. 9. 2017 21:09

Já mám střední (3.3) benzín, jaký na to máš názor? A když už jsme u těch olejů, co takovej Eneos Sustina? :nenapadne
anonym

Odeslat příspěvekod jendix 19. 9. 2017 21:58

Noclaf píše:Tenhle inzerat mi fakt neda.
Ano, ->cenikovka<- bude mozna nekde kolem 38. Coz znamena, ze tenhle kus je (s nakladama na prevoz, prepis apod.) za 1/3 cenikovy ceny uplne novy kary. A to ma natoceno ctvrt mice.
Je to nafta, mokry sen, ale tohle mi prijd uplne ulet cena. Jestli to nekdo za tu cenu koupi, tak fakt nevim co si o lidech myslet. Cena nad 9k€ mi prijde jako @#$!@$!@ - je super ze mam bozi vybavu...az to pak prestane jezdit, protoze se to rozsype, tak muzu ve stodole sedet na vyhrivanejch seslich, svitit slipkam xenonama a senzory zapipaji az budou zahanet kozy dovnitr.
Za 12k€ jsou smysluplnejsi petimistny povozy (i v nafte).


To jo, ale podivej se za kolik se alhambry i s vice kilometrama nabízí, orientoval jsem se podle nabídek jak v čechách, tak v německu. S přihlídnutím na výbavu jsem např. na bazosi s daným najezdem levnější nenašel. Jinak nejde jen o pět míst, ale o obrovský zavazadlový prostor. Pětimístná je i fábie s oktávkou, a podívej za kolik se např. se xenonama v podobném stáří a nájezdu prodává.

-- 19. 9. 2017 23:02 --

Vagi píše:jendix: hlavně všechny motory mazat vodičkama 0W16 (5W20) a nejlépe je tam nechat 50tkm na jeden interval. Jaký máš na to názor? (když si pracovně ve vývoji)


Všechno je hlavně otázka spotřeby, proto se jde tímto směrem hodně řídkých olejů. Jinak je to úplně stejný jako současně, díky downsizingu nedávno ještě neobvykle výkonné turbomotory, všechno je otázka vývoje. Pokud je motor na 0W20 dělanej, tak s tím nevidím žádný problém. Ale lejt to starejch motorů 0w20 je samo blbost.

Já osobně priorizuju místo běžný 5w30 spíš 5w40, která má větší teplotní rezervy.

-- 19. 9. 2017 23:09 --

clany píše:Já mám střední (3.3) benzín, jaký na to máš názor? A když už jsme u těch olejů, co takovej Eneos Sustina? :nenapadne


Nevím, je to otázka nároků, předpokládám že atmosfera, já bych dneska už asi do atmosferickýho motoru nešel, ale zase budou spolehlivostí malinko lepší a někdy i spotřebou.

Ten olej mi nic neřiká, ale obecně jsou podle mě trochu jednotlivý výrobci přecenovaný, pokud se nekoupí vysloveně nějaký Lidl olej (i když nemusí být špatný), přijde mi smysluplnější spíš zkrátit interval. To ti ale řekne každej.

-- 19. 9. 2017 23:11 --

To už jsme ale trochu odbočili od prodeje auta. :-D Co se ceny týče, pokud někdo má pocit že je vysoká, nebráním se při vážném zájmu hlubší diskuzi. Inzerát je dva dny starý, a každý musí začít na nějaké ceně. Já se holt orientoval podle aktuálních nabídek.
jendix
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků