Mazda 626 GE 2.0 bez dokladů - chce někdo?

Sekce určená k prodeji automobilů, motocyklů, autopříslušenství atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maincoonsback 7. 7. 2017 09:47

Ten dvoulitrový šestiválec byl jen v Xedosu 6, to byla taková mazdí prémie. V nabídce teď jsou 2 - 3, kdyby někdo chtěl.
Mi osobně se to auto pořád strašně líbí, v zásadě víc než všechny soudobé Mazdy... (ještě teda to klasické Fko, je krásné a mrkačka co sem měl)...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Lukas063 7. 7. 2017 13:38

Arnie J píše:Lukáš: to máš kousek, ne? trhej! :D

Mno právě,skoro za barákem :D
Večer se vracím domu od vody,tak o tom budu těch 1000 km přemýšlet :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 7. 7. 2017 18:45

main: právě, nabídkou šestiválce pouze v xedosu motivovali právě nákup xedosu oproti 626, to ovšem neznamená, žy ty čtyřválce byly špatné a v kabině byla klasická 626 prostornější.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 7. 7. 2017 20:49

626 2.5 byl normálně šestiválec
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 7. 7. 2017 23:19

pokud vím, tak debata byla o dvoulitru šestiválci, kterej byl jen v xedosu.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 7. 7. 2017 23:29

aha já myslel, že mluvíš o xedosu vs. 626 obecně
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 8. 7. 2017 00:20

No mě přijde zbytečný držet dva dvoulitry o +- stejných parametrech, jeden I4 druhej V6
anonym

Odeslat příspěvekod pech. 8. 7. 2017 00:21

Mno já to pochopil jako stesk, proč byl v GE dvoulitr jako čtyřválec, a ne jako šestiválec, který se dával do jiných soudobých mazd....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 8. 7. 2017 00:54

A není to jedna a ta samá věc?
anonym

Odeslat příspěvekod salam01 8. 7. 2017 02:53

Ne.
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 8. 7. 2017 04:09

Aslynt: A jako výrobbní náklady, které jsou na V6 vs R4 značně rozdílné, to ti nic neříká? navíc ani ty výkony nejsou stejné, když tehdejší mazdí 2,0V6 je o 30koní silnější oproti tehdejší mazdí R4.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků