P: AR Giulietta 1.4 TB 88 kW, 7/2011, 105 t. km

Sekce určená k prodeji automobilů, motocyklů, autopříslušenství atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Pajjoun 29. 3. 2017 13:26

dismissing píše:No, tady se ho zastanu. Že to má Fiat napsané jak to má napsané je jedna věc. Ale stejný typ gumy používají i jiné automobilky, kde se časový faktor řeší pohledovou kontrolou stavu řemene. Tak je to v pořádku, protože degradace řemene je dost dobře vidět a pokud se tím tím řídil servis, byť je to v rozporu se servisním plánem, tak v tom nevidím žádný problém. Něco jiného by bylo, kdyby napsal že rozvody jsou vyměněné a nebyly, ale takto...

Řemen neni jediná věc, co může selhat a co se mění. Samo se to neposere, když přešvihne o pár tejdnů při nízkym nájezdu. Ale neměl bych na to odvahu, takhle zanedbávat servis.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 29. 3. 2017 13:27

Je to legrace... To fakt jo.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod yndezit 29. 3. 2017 13:30

pinhead musí bejt šťastnej jak blecha že má vlákno furt nahoře, i když tady to asi neprodá.
Měl si spíš koupit Avensise.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 29. 3. 2017 13:33

Pajjoun píše:
dismissing píše:No, tady se ho zastanu. Že to má Fiat napsané jak to má napsané je jedna věc. Ale stejný typ gumy používají i jiné automobilky, kde se časový faktor řeší pohledovou kontrolou stavu řemene. Tak je to v pořádku, protože degradace řemene je dost dobře vidět a pokud se tím tím řídil servis, byť je to v rozporu se servisním plánem, tak v tom nevidím žádný problém. Něco jiného by bylo, kdyby napsal že rozvody jsou vyměněné a nebyly, ale takto...

Řemen neni jediná věc, co může selhat a co se mění. Samo se to neposere, když přešvihne o pár tejdnů při nízkym nájezdu. Ale neměl bych na to odvahu, takhle zanedbávat servis.


Jj, ušetřil sem 6000 na servise, přemlouval sem je, aby rozvody nedělali, že an to fakt seru, věděl sem jakou radost místním dementům udělám, udělal sem to jen kvůli Vám, budu rád, když si toho budeš vážit jak sem na Vás před těmi x lety myslel... Jste moje zlatíčka...

Už jsi spokojený???

Mimochdoem... je opravdu velký rozdíl v tom, jestli auto máš od nova a víš co se sním dělo, než když kupuješ staré paštiky za cenu dvojnásobku průměrného platu... Ale to sám jistě víš, proto nechápu, proč tady ze sebe máš potřebu dělat ještě většího kašpiho, než ve skutečnosti seš. Nikdo tě k tomu nenutil.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 29. 3. 2017 13:36

Pajjoun píše:
dismissing píše:No, tady se ho zastanu. Že to má Fiat napsané jak to má napsané je jedna věc. Ale stejný typ gumy používají i jiné automobilky, kde se časový faktor řeší pohledovou kontrolou stavu řemene. Tak je to v pořádku, protože degradace řemene je dost dobře vidět a pokud se tím tím řídil servis, byť je to v rozporu se servisním plánem, tak v tom nevidím žádný problém. Něco jiného by bylo, kdyby napsal že rozvody jsou vyměněné a nebyly, ale takto...

Řemen neni jediná věc, co může selhat a co se mění. Samo se to neposere, když přešvihne o pár tejdnů při nízkym nájezdu. Ale neměl bych na to odvahu, takhle zanedbávat servis.

Asi nejzajímavější na tom je, že zatímco uvádět v inzerátu při prodeji staršího auta odkaz na jeho crashtest a upozornění na jeho horší bezpečnost je zásadní a kdo to nedělá, je podvodník, zatajit při prodeji auta bouračku na předek za bezmála sto tisíc a že má auto o tři čtyři roky přešvihnuté rozvody, je v pořádku. Důležité je vyjadřovat se u toho klamání kupců bez vulgarit, protože jinak bys nebyl slušný člověk jako náš wolffí.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 29. 3. 2017 13:37

yndezit píše:pinhead musí bejt šťastnej jak blecha že má vlákno furt nahoře, i když tady to asi neprodá.
Měl si spíš koupit Avensise.


Tak v momentě, kdy nějaké vlákno objeví tihle spemeři, tak je to průsvih.

Popravdě mne docela vystrašilo, když sem objevil reakci Pajjouna ve skůtr vláknu. Vydržel sem nereagovat, protože představa, že tam tenhle puch taky přivane a zadělá další vlákno, mne vyděsila. Je to jedno z posledních témat, kam tenhle otravnej vir, ještě nedoputoval...

Jen doufám, že tam teď nepřitáhnou. Jinde ať pruděj (když je admin není schopen min. za vulgarity zabanovat), ale kde je parta rozumnejch lidí, tam ať fakt nelezou.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod yndezit 29. 3. 2017 13:42

No ne, já myslel že jsou všichni šťastní.
Vy se pohádáte posté o tom samém, a někdo z toho má užitek.
V přírodě se tomu myslim řiká symbióza.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 29. 3. 2017 13:46

maincoonsback píše:
Pajjoun píše:
dismissing píše:No, tady se ho zastanu. Že to má Fiat napsané jak to má napsané je jedna věc. Ale stejný typ gumy používají i jiné automobilky, kde se časový faktor řeší pohledovou kontrolou stavu řemene. Tak je to v pořádku, protože degradace řemene je dost dobře vidět a pokud se tím tím řídil servis, byť je to v rozporu se servisním plánem, tak v tom nevidím žádný problém. Něco jiného by bylo, kdyby napsal že rozvody jsou vyměněné a nebyly, ale takto...

Řemen neni jediná věc, co může selhat a co se mění. Samo se to neposere, když přešvihne o pár tejdnů při nízkym nájezdu. Ale neměl bych na to odvahu, takhle zanedbávat servis.


Jj, ušetřil sem 6000 na servise, přemlouval sem je, aby rozvody nedělali, že an to fakt seru, věděl sem jakou radost místním dementům udělám, udělal sem to jen kvůli Vám, budu rád, když si toho budeš vážit jak sem na Vás před těmi x lety myslel... Jste moje zlatíčka...

Už jsi spokojený???

Mimochdoem... je opravdu velký rozdíl v tom, jestli auto máš od nova a víš co se sním dělo, než když kupuješ staré paštiky za cenu dvojnásobku průměrného platu... Ale to sám jistě víš, proto nechápu, proč tady ze sebe máš potřebu dělat ještě většího kašpiho, než ve skutečnosti seš. Nikdo tě k tomu nenutil.

Ano, to že máš auto od novoty zásadně mění běh času. Asi u prvního majitele zestárne za rok jen o půl roku..

A ten zbytek asi nebudu komentovat. Pro křiváka, co si filtruje informace co přijímá, část překroutí a zbytek si domyslí, je to myslim škoda slov.
Já bych se propad hanbou někomu auto prodávat a říct, že sem přešvihnul servis o tři roky, že přece vim co dělam. Ale každej jsme nějakej.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dismissing 29. 3. 2017 14:01

Pajjoun píše:
dismissing píše:No, tady se ho zastanu. Že to má Fiat napsané jak to má napsané je jedna věc. Ale stejný typ gumy používají i jiné automobilky, kde se časový faktor řeší pohledovou kontrolou stavu řemene. Tak je to v pořádku, protože degradace řemene je dost dobře vidět a pokud se tím tím řídil servis, byť je to v rozporu se servisním plánem, tak v tom nevidím žádný problém. Něco jiného by bylo, kdyby napsal že rozvody jsou vyměněné a nebyly, ale takto...

Řemen neni jediná věc, co může selhat a co se mění. Samo se to neposere, když přešvihne o pár tejdnů při nízkym nájezdu. Ale neměl bych na to odvahu, takhle zanedbávat servis.

O žádném zanedbání nemůže být řeč. To přichází do úvahy jedině v případě selhání lidského faktoru. Jinak se tomu říká prostě diagnostika. Málo co je na autě nutné měnit skutečně podle času či kilometrů a nejde to nebo se nevyplatí zjišťovat skutečný stav. U náklaďáků a stavebních strojů se dokonce nemění ani olej jen tak podle času, MTH nebo Km, ale udělá se rozbor. Samozřejmě pokud se někdo nemůže spolehnout na svoje znalosti či odbornost a důvěryhodnost servisu, tak je rozumnější se řídit servisním plánem. Ale znovu píšu, že nedodržení servisního plánu rozhodně neznamená zanedbání údržby a technického stavu.
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod maincoonsback 29. 3. 2017 14:03

Nestojíš za reakci (pro info).
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod dismissing 29. 3. 2017 14:05

V pohodě. Je to jen můj názor, nikomu jej nevnucuji.
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Pajjoun 29. 3. 2017 14:07

maincoonsback píše:Nestojíš za reakci (pro info).

Tak hlavně že máš potřebu to napsat.

Nezbejvá než doufat, že ti to vydrží co nejdýl.

-- 29. 3. 2017 15:15 --

dismissing píše:
Pajjoun píše:
dismissing píše:No, tady se ho zastanu. Že to má Fiat napsané jak to má napsané je jedna věc. Ale stejný typ gumy používají i jiné automobilky, kde se časový faktor řeší pohledovou kontrolou stavu řemene. Tak je to v pořádku, protože degradace řemene je dost dobře vidět a pokud se tím tím řídil servis, byť je to v rozporu se servisním plánem, tak v tom nevidím žádný problém. Něco jiného by bylo, kdyby napsal že rozvody jsou vyměněné a nebyly, ale takto...

Řemen neni jediná věc, co může selhat a co se mění. Samo se to neposere, když přešvihne o pár tejdnů při nízkym nájezdu. Ale neměl bych na to odvahu, takhle zanedbávat servis.

O žádném zanedbání nemůže být řeč. To přichází do úvahy jedině v případě selhání lidského faktoru. Jinak se tomu říká prostě diagnostika. Málo co je na autě nutné měnit skutečně podle času či kilometrů a nejde to nebo se nevyplatí zjišťovat skutečný stav. U náklaďáků a stavebních strojů se dokonce nemění ani olej jen tak podle času, MTH nebo Km, ale udělá se rozbor. Samozřejmě pokud se někdo nemůže spolehnout na svoje znalosti či odbornost a důvěryhodnost servisu, tak je rozumnější se řídit servisním plánem. Ale znovu píšu, že nedodržení servisního plánu rozhodně neznamená zanedbání údržby a technického stavu.

Přijde mi, že tady trochu motáš obory. Rozbor oleje je naprosto v pořádku. Buď dle předpisu, nebo stavu, když je možný ho zjistit.
Ale tim že koukneš na rozvodovej řemen nepoznáš, jestli jsou rozvody ok. Navíc to tak můžeš oddálit o rok, ale ne o tři (při intervalu pět...)

Ssamozřejmě nevíme, jak to bylo. Varianta co popisuješ, že mu rozvody při každý návštěvě kontrolovali, je sice krásná. Ale spíš pohádka.
Spíš bych se klonil k jedný ze dvou variant, že se na to obě strany *****, nebo se servis zmínil, že je to pět let, ale na otázku jestli je to nutný měnit řekli, že určo ne. A pak na to nikdo ani nekouknul.
Ale to samo nevim a netvrdim, že to tak skutečně bylo, jen bych si to tipnul, když vidim, co se v servisech děje. (a že z Wolfa pravda nevypadne, ta musí vyplout na povrch sama)
Ani nevim, kam to jezdilo do servisu. Ale jeden v Brně je dost slušnej a v druhym sou pěkný prasata a auto zachraňovaný po jejich zásahu sem viděl v Praze. (samo mluvim o italskejch autech)
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 29. 3. 2017 14:42

Wolff se tady taky jednou podřekl, že podstoupil řešení zprasení motoru na Bravu brněnským servisem v servisu někde mimo... ÚDAJNĚ špatně nahraný soft, reálně kdovíco.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dismissing 29. 3. 2017 15:12

Pajjoun píše:Ale tim že koukneš na rozvodovej řemen nepoznáš, jestli jsou rozvody ok. Navíc to tak můžeš oddálit o rok, ale ne o tři (při intervalu pět...)


Mluv za sebe. Mně pohled na rozvodový řemen, poslech motoru a jeho chod řekne dost na to, abych se rozhodl, zda je třeba rozvody měnit nebo ne a o kolik, to se ukáže časem. Mimochodem, stejně postupuji i při zkrácení intervalu, rozhodně nečekám, až uplyne servisní interval daný výrobcem. Tedy aspoň dříve jsem to tak dělal, dnes už takové věci neřeším, ať se stará záruka.
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 29. 3. 2017 15:18

dismissing píše:Tedy aspoň dříve jsem to tak dělal, dnes už takové věci neřeším, ať se stará záruka.

Pak si má člověk koupit ojetinu po záruce...
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků