maincoonsback píše:Je to o tři roky mladší auto než bylo moje Bravo (i dkyž vlastně reálný rozdíl k době prodeje je rok a pul), slabší motor, víc najeto a k tomu Alfice... Cena asi dobrá, ale prodaný za den to nebude. Pořád je to dost peněz. A nevím jeslli je k tomu nějaké příslušenství. Já dával Bravo s nosiči (originál), sadou zimních kol, VIFem, sněhové řetězy (tuším taky), tažné, 3 sady koberečků atd...
No auto bylo prodané za den, ale bylo teda levnější... a s lepším motorem,ale to sem už psal.
Tohle se prodá, ale chvilku to potrvá, přejí šťastnou ruku při výběru kupce..., ať se má Alfice dobře.
Takže bez ohledu na nabídku mi osobně to trošinku drahé přijde, ale to většina zde nabízených aut (čest výjimkám).
Jenže tys to Bravo prodával taky dost levně. Ono je to s podivem, ale bravo si líp drží cenu, rozdíl třech let stáří je docela dost. Možná proto, že bravoušů s t-jetem je málo, lidi to maj v povědomí jako levnou variantu a tak se drží stále na podobných cenách, protože ceny nových aut jdou nahoru (jo když jsem kupoval svoje Bravo v 2013, tak dneska bych podobně starý a málo jetý auto těžko sehnal za stejný peníze, musel bych tak 30 přihodit).
Tvoje bravo bylo v max. výbavě, tohle je v podstatě téměř základ, motor je ale naladěnej líp než 88kW v Bravu (
http://dfens-cz.com/vliv-preplnovani-na ... ch-motoru/) + máš navíc alfa dna; nemyslím si, že oproti 110kW bravu to bude tak zásadní rozdíl. I přes skromnou výbavu je vzadu multilink, je to o pár kilo lehčí, ledkový světla vzadu, denní svícení, novější verze blue&me. Jen tomu chybí ke spokojenosti bixenony a o palec větší kola.