Toyota Avensis, 2011, 90 000 km, 265 000,-

Sekce určená k prodeji automobilů, motocyklů, autopříslušenství atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod metyn 20. 3. 2017 14:44

...tohodle se nebojim.
asi umíš dobře plavat s betonem kolem nohou co? :D ,Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod podikk 20. 3. 2017 14:49

ace2: Jestli je to vysponovany nahoru nemuzu posoudit, protoze ty 1,8 tady s rozumnym najezdem nejsou. Ale treba Autobild ten motor po 100 000 km rozebral a udajne dily byly jeste ve vyrobni toleranci. Tak jestli tohle...
RAV4 2,5 HSD
Caddy Maxi 1,9 TDi
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 20. 3. 2017 14:50

ace2 píše:to mi hlava nebere. Proč to tak lidi chtějí? Je to průměrné auto japonského mainstreamu. Popravdě já vím že to auto existuje jen okrajově, musel se podívat na google abych viděl jak vypadá 2011 model. Jaká tajná vlastnost toho auta šponuje cenu nahoru?

Je to velké, praktické, velmi spolehlivé a je jich málo. Ono když chceš podobně starou střední v benzínu, tak už není na výběr moc variant, kde by nehrozila nějaká velká a drahá past. Koncern má řetízkový 1,4/1,8 TSI, PSA 1,6 THP, Insignia je těžká a malá, zbývají jen Japonci, kteří to zas neumějí prodat jako nové, takže pak logicky nejsou jako ojetiny.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 20. 3. 2017 14:53

ace2 píše:to mi hlava nebere. Proč to tak lidi chtějí? Je to průměrné auto japonského mainstreamu. Popravdě já vím že to auto existuje jen okrajově, musel se podívat na google abych viděl jak vypadá 2011 model. Jaká tajná vlastnost toho auta šponuje cenu nahoru?

Spolehlivost
anonym

Odeslat příspěvekod PatV 20. 3. 2017 14:57

Motor je spolehlivej, zbytek nic extra.
PatV
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 20. 3. 2017 14:58

Tak já koukat po něčem takovém tak by mě asi napadl jak první Ford. VW má sice své mouchy, na druhou stranu díly jsou všude a nejsou drahý. Ford na tom bude asi velmi podobně.
Spolehlivost Toyoty bych po roce 2000 už zase až tak nepřeceňoval bylo tam pár zásadních problémů i u jednoduchých atmosférických benzínů. Tak je otázkou na kolik je to dnes ještě pravda.

Každopádně zajímavé. Mě to auto někdo ukázat kolik za to dám, tak se budu pohybovat někde kolem 150-170 tis a víc by to pro mě asi nemělo hodnotu. Zajímavé že se o to lidi poperou i o 100 tis dráže. Každopádně dobrý kup. Koupit jako nové za 500 a pak za méně jak polovinu prodat po 6 letech.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 20. 3. 2017 15:02

To je kouzlo Japonců. Já mám za 2,5 roku propad ceny 40-50 tisíc, a to jsem možná ještě trochu přehnal :D
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 20. 3. 2017 15:03

PatV: Jestli to myslis tak, ze zbytek neni spolehlivej, tak to nesouhlasim. Tohle je nas 3. Avensis a kdyz budu pocitat Carinu E jako Avensise (Carina skoncila a byl misto ni Avensis), tak je to nas 4. Avensis. Nikdy jsme neresili nejakej problem s elektrikou, s podvozkem, s prevodovkou apod. Ale jestli nic extra znamena, ze zbytek nema nic extra co nabidnout proti konkurenci, tak to asi souhlasim. Zadny extra vychytavky to nema a to je mozna dobre.

Jo, predcohozi Avensis, to byl diesel a nestartoval kdyz bylo -10, to byl srac, ale nic okolo se nesralo.

Ace: Jo jo, 1,8 do 2006 zrala olej, to mela segra, ale byl to jinej motor nez tohle.

Koupit jako nové za 500 a pak za méně jak polovinu prodat po 6 lete

Ono to u nas v te dobe stalo 650tis se slevou, cenikovka byla neco kolem 700. Ale tim, ze jsem to kupoval jako dansky auto, tak to vyslo takhle dobre a euro jeste bylo za 25,-, u Araba za 24,- :D

Edit: Jeste k tem 1,8, co braly olej. Toyota menila v ramci zaruky polomotor a dokonce i po zaruce kdyz ten motor nemel natoceny urcitej pocet km a kdyz byl servisovanej v Toyote. Ale to si nepamatuju detaily, vim, ze to nekdo psal na Toyota klubu
RAV4 2,5 HSD
Caddy Maxi 1,9 TDi
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 20. 3. 2017 15:19

Kdyby se tahle kára prodávala tak o dva roky pozdějc a byla o dva roky novější, asi bych o tom i uvažoval..
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 20. 3. 2017 15:21

:hm
Not great, not terrible... but not great
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kejki3 21. 3. 2017 20:41

A to ještě nevíte, že chudáček dostane LPG.
„Ale proč? Aby to bylo v rozkladu? Aby se to totálně rozvrátilo. Proč?“
kejki3
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 21. 3. 2017 21:18

Aha, takže vlákno neumře? :D
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 21. 3. 2017 21:56

ace2 píše:no jo no někdo další něco kupuje/prodává? :D Tohle šlo rychle. Čekal jsem více vtipných historek s kupujícími :D

Tady :D viewtopic.php?f=835&t=1258108

Jinak, historka s kupujícími. První byl Belgičan, že mi pošle prachy a já auto do Belgie. Druhej byl prej pán, za 320 to vemu, viděl jsem podobnýho. Tak mu ten inzerát našli v kanclu a povídaj mu "Pane, no jo, ale ten, co jste viděl nemá vzduchový podvozek, ani Brabus jednotku" Odpoveď "No, a co? Vzduchový podvozek nepotřebuju, támhle to a tohle to taky nepotřebuju, dám 320" :D
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 21. 3. 2017 22:30

Aby ne :D načipovaný diesel na vzduchu je tzv půlnoční skok do jezera... nevíš jak to dopadne :D
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 3. 2017 22:36

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků