Škoda Fabie I

Sekce určená k prodeji automobilů, motocyklů, autopříslušenství atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pech. 11. 3. 2017 08:29

druhá věc je ta, že vyměnit sice trochu líný, ale jinakneobyčejně odolný motor za ojetou naftu může bejt pokázka na slzavé údolí kvůli nákladům na předpokládaný servis... Navíc při 5000km za rok je to brutální nesmysl, nevyplatí se dřív jak při nějakejch 30kkm.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 11. 3. 2017 09:08

felisiar píše:No fabie nijak přesný kompresor na klimu nemá, tak inteligentnější okruh než jsou moje dřevěné prsty jsou daleko lepší. Než se dostanu na teplotu co se mi líbí trvá hodně dlouho ale automat je automat...

Kompresor je plus minus stejný jako u Climatronicu. Rozdíl je v tom, že Climatic má méně čidel teploty a méně servomotorků, takže udržování teploty je asi méně přesnější. Já osobně vidím výhodu Climatronicu v tom, že umí foukat do všech tří míst najednou (sklo, palubka, nohy), zatímco Climatic může foukat jednom do dvou, takže v zimě nejde odmlžovat sklo, ohřívat nohy a ohřívat tělo zároveň.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod hobitt 11. 3. 2017 09:26

Ja bych si nechal fabku
2010 Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi
hobitt
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 11. 3. 2017 09:27

Já bych koupil žjondé
anonym

Odeslat příspěvekod Leki. 11. 3. 2017 10:04

felisiar píše:Jistě, že má klimu :) ambiente je plná výbava, zapomněl jsem i na elektrické střešní okno a zahrádku :)

Fotky bych měl, ale raději bych je udělal až zapojím ven vodu :D


nebyla "plná" výbava elegance? classic-ambiente-elegance?
Leki.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 11. 3. 2017 10:19

Junior
Classic
Comfort
Ambiente
Elegance
RS
Nebylo to takto?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 11. 3. 2017 10:21

Junior – nejnižší stupeň výbavy, představen v roce 2001, nabízen s karoserií hatchback, vůz měl pouze litrový motor (po necelém čtvrt roce nahrazen motorem 1,2), třináctipalcová kola, neměl posilovač řízení a hlavním poznávacím znamením byly nelakované nárazníky.[1]
Fabia
Classic
Comfort - Volitelná výbava
Ambiente
Flash
Elegance
RS
Praktik – „nákladní“ verze fabie s karoserií kombi, představena v lednu 2002 měla pouze dvě sedadla, za kterými byla mříž. Zadní okna byla zaplechovaná.[7] Měla nelakované nárazníky jako Junior.[1]

-- 11. 3. 2017 10:21 --

Mají tam chybu v desetinném znaku, kokoti
anonym

Odeslat příspěvekod tycoon 11. 3. 2017 10:39

Junior (jen pro hatchback)
Easy (jen pro hatchback po faceliftu) ... bez posilovače, ale s lakovanými nárazníky a s platem zavazadelníku.
Fabia (jen pro hatchback) ... mírně oholená verze Classicu
Classic ... normální neoholený základ bez jakékoliv komfortní výbavy
Ambiente/Comfort (před faceliftem/po faceliftu) ... pár prvků komfortní výbavy
Elegance ... plná komfortní výbava
RS (jen pro hatchback) ... mírně oholená komfortní výbava oproti Elegance, navíc sportovní paket, xenony
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod robbert 11. 3. 2017 13:24

Flash byla jen nějaká akční nabídka. To nebyla modelová výbava, ne?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dismissing 11. 3. 2017 13:38

Tycoon to má správně. Ambiente byla prostřední výbava po faceliftu.
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod anonym 11. 3. 2017 13:39

Já to říkám pořád že na českou wiki píšou kokoti
anonym

Odeslat příspěvekod felisiar 11. 3. 2017 19:42

Já osobně najedu tak 60km týdně, víc najedu jen když jsou výlety nebo nákupy... do práce to mám autobusem firemním a ve městě zajedu jednou za čas na poštu a tím to skončilo :D
felisiar
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod aikoN 11. 3. 2017 20:05

Vyměnit spolehlivé, jednoduché a prověřené auto za pravý opak mi při daném využití přijde jako blbost. Zvlášť, když se jedná o sazomet, který je na to absolutně nevhodný. Chápu, že touha zpestřit si život je přítomna, ale za měsíc dva počáteční euforie ze změny opadne a budeš si říkat, žes udělal blbost.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod felisiar 12. 3. 2017 14:34

Ta bora má najeto 130 tisíc, koupil ho u engeho jako nové auto...

Je pravda, že fabie je spolehlivá, neměl jsem s tím motorem žádný problém...

Jak někdo psal po facelift, já mám ještě před...
felisiar
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod one-z 12. 3. 2017 15:06

tycoon píše:
felisiar píše:No fabie nijak přesný kompresor na klimu nemá, tak inteligentnější okruh než jsou moje dřevěné prsty jsou daleko lepší. Než se dostanu na teplotu co se mi líbí trvá hodně dlouho ale automat je automat...

Kompresor je plus minus stejný jako u Climatronicu. Rozdíl je v tom, že Climatic má méně čidel teploty a méně servomotorků, takže udržování teploty je asi méně přesnější. Já osobně vidím výhodu Climatronicu v tom, že umí foukat do všech tří míst najednou (sklo, palubka, nohy), zatímco Climatic může foukat jednom do dvou, takže v zimě nejde odmlžovat sklo, ohřívat nohy a ohřívat tělo zároveň.

Tak to je taková zanedbatelna nevýhoda. V zimě jezdim s polohou celni/nohy a i tak do krajních v palubce lehce vzduch jde, to mam na bocni okna. V lete poloha do palubky a vydechy nasmerovany do stropu tak, aby na me nic nefoukalo. K promichani vzduchu imo staci to, ze teplý vzduch jde nahoru.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků