Lukas063 píše:U nové káry to taky nebude žádný med se servisem...resp. s tím pravidelným...cena za 1L oleje, základní materiál, hodinovka...
Jinak co to tady čtu, tak stejný jako maj kamarádi a známý zkušenosti se servisama napříč CZ...smutná realita.
Tak, to samé dělám i u ojetého, s tím rozdílem, že k tomu se pak ještě v průběhu roku nabalí další chuťovky tohoto typu.
one-z píše:Nokia: s tímhle by si chtělo vyhrát, strhnout hranu na kotoučích jak píšeš, jestli maj vyjetý drážky - srovnat na soustruhu, srovnat desky, zkusit udělat náběhy, namazat je zezadu v místě kde dosedá na pístek a třmen, očistit a namáznout vodící čepy, odrezit vodítka desek a celkově zhodnotit stav, jestli korozí nejsou vůle, jestli desky jezdí v těch plíškách, pokud jsou, kdžtak zkusit dát nový.. A nakonec to bude třeba to ložisko nebo vůle v nápravě. Hluk to dělá ikdyž auto akceleruje, nebo jen v rovnovážným stavu? Zkusit povolit a znovu přitáhnout poloosu. A možná levněji by tě vyšlo je nechat vyměnit ložisko a udělat komplet nový brzdy, bo to hraní si s tím levný v případě autorizáku nebude a dost možná to ani nebudou chtít dělat.
A zvaž jestli je dobrý chtít novýho citrona, když bys měl jezdit do toho autorizáku se kterým si nespokojen
Nejčastěji si toho všimnu když zpomaluju a brzdím motorem, případně udržuju rychlost na tempomat. Při velkém zatížení (zrychlování, brzdění) to nedělá. Když to zrovna píská a zatočím doleva, zvuk zesílí.
No já to plánuju udělat tak, že jim řeknu, ať se na to pořádně podívají a až si to vyzvednu, že už ten zvuk nechci slyšet a budu chtít, aby se vešli do bůra. To, co navrhuješ by opět bylo tak za 15 litrů minimálně a upřímně, fakt se mi do toho nechce furt takhle cpát. Před měsícem jsem to měl na velkém servisu za 17 s tím, že chci mít chvíli klid a ne že si to takhle za chvíli dám znova. To už by bylo fakt o dost levnější splácet to nové, dělat pravidelnou údržbu a tyhle srance neřešit.
U nového věřím, že bych v servisu spokojený byl. Dokud je v tom potřeba jenom měnit olej a jet podle předepsané tabulky údržby, tak jsou to profíci. Jakmile je ale třeba diagnostikovat, myslet a mít zkušenosti, dopadá to takhle...