Laguna Grandtour 06, 127kw dci, 330kkm, 60kkc

Sekce určená k prodeji automobilů, motocyklů, autopříslušenství atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tycoon 23. 10. 2016 14:50

S tou Mazdou a Fordem bych to neviděl nějak negativně. Jejich hlavní trh jsou USA, prodávají po celém světě a proto jsou zvyklí na důsledný servisní plán počítající s horšími provozními podmínkami. V Evropě to musí zkombinovat s evropskou "long-life úchylkou" a pak je z toho ten kočkopes, kdy se svíčky mění skoro častěji než olej. Pokud výrobce u svíček udává i časový interval výměny, tak je to sice podivné, ale servis podle toho musí postupovat.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod D1.8T 23. 10. 2016 17:22

Servis to taxativně neudává, jen si to kreténi interpretujou jak se jim to hodí.

A koncern je úplně stejně světovej, mezi kodama je na výběr i s výměnou oleje po 5tis. km, což není nic jinýho, než exotický trhy.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 23. 10. 2016 17:50

Těžko říct, to bychom museli vidět servisní plán, jak je to v něm napsané. Je ale pravdou, že měnit svíčky po 35 tkm je v dnešní době nesmysl, když to není plynové auto (kde je potřeba vyšší energie k zapálení).
Koncern tomu dává korunu některými nesmyslně dlouhými (vzduchový filtr) či dokonce neexistujícími intervaly (chladicí kapalina).
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod Jelass 23. 10. 2016 17:50

Petr: dobrej servis. Jinak vše v cajku?
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 23. 10. 2016 17:53

aikoN píše:Nejčastěji si toho všimnu když zpomaluju a brzdím motorem, případně udržuju rychlost na tempomat. Při velkém zatížení (zrychlování, brzdění) to nedělá. Když to zrovna píská a zatočím doleva, zvuk zesílí.

No já to plánuju udělat tak, že jim řeknu, ať se na to pořádně podívají a až si to vyzvednu, že už ten zvuk nechci slyšet a budu chtít, aby se vešli do bůra. To, co navrhuješ by opět bylo tak za 15 litrů minimálně a upřímně, fakt se mi do toho nechce furt takhle cpát. Před měsícem jsem to měl na velkém servisu za 17 s tím, že chci mít chvíli klid a ne že si to takhle za chvíli dám znova. To už by bylo fakt o dost levnější splácet to nové, dělat pravidelnou údržbu a tyhle srance neřešit.

U nového věřím, že bych v servisu spokojený byl. Dokud je v tom potřeba jenom měnit olej a jet podle předepsané tabulky údržby, tak jsou to profíci. Jakmile je ale třeba diagnostikovat, myslet a mít zkušenosti, dopadá to takhle...

Hele tak jak to vidím já, vím že to nemá cenu, že si to dělat nebudeš, ale strhnout hranu - flexou nebo pilníkem, pokud je třeba - neviděl jsem tvoje kotouče, tak srovnání na soustruhu - někoho se soustruhem, nevím 200, 300?, srovnání desek - šmirgl hodit na rovný stůl, náběžná hrana to stejný, namazání, třeba ate plastilube za 200, odrezení šmirglem + svůj čas, chtělo by to udělat obě strany, ať to není prasárna. Do litra s přehledem, svůj čas nepočítám. Při tom zjistit funkci pístku, kdyžtak repas sada + litr brzdovky...
Jo a dělat mechanika a ty mi říct, že závada u který se těžko určuje co to je musí být odstraněna a je na to suma X, no asi bych hodil ksicht :D Ale bur by mohl na jednu stranu stačit i v autorizáku s přehledem, jen je otázka, zda nějaký repasování dělají pokud by bylo třeba a nebudou chtít měnit celej třmen, imho budou. No opice a banány..

Jinak nový není záruka bezstarostného provozu, i nový se rozbije (ikdyž pravděpodobnost je menší) a chce to lidi kteří to budou umět odstranit, závadu co máš si umím představit i u novýho a víš jak by to dopadlo? Jezdil bys tam a jim by se závada neprojevila nebo by čistili. Teď čerstvá zkušenost souseda s hundajem, třmen váznul, 1x se závada neprojevila, 3x čistili a až pátá návštěva vyměnili celý třmen. Nebo ten s granulkama tady na garáži, teď nevím nick, nový báwo mu táhlo do strany tuším? a jak to dobře dopadlo všichni víme. To jen aby sis to nový nemaloval tak růžově :-)

*****, to je skoro na TLDR :D
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 23. 10. 2016 18:21

Jelass píše:Petr: dobrej servis. Jinak vše v cajku?


Zatim sem nic neujel, vsehovsudy 350 km. Uvidi se v tydnu cestou do haku. Neco mi tam knikalo za studena, tak sem doufal v nejakou kladku a dela to furt. Necham se to projevit :-)
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 23. 10. 2016 18:32

Nedovezla sis kočku z Krkonoš? :D

-- 23. 10. 2016 19:42 --

Jinak ex majitel si koupil někde v aaa Tourana. Ani nevím jakej pohon, blázen.

-- 23. 10. 2016 19:44 --

Hlavně furt jak se poradi, jsem ho smeroval ke Krsovi a on takhle. :D
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 23. 10. 2016 19:04

Kdo chce kam... :D
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod aikoN 23. 10. 2016 20:59

one-z píše:Hele tak jak to vidím já, vím že to nemá cenu, že si to dělat nebudeš, ale strhnout hranu - flexou nebo pilníkem, pokud je třeba - neviděl jsem tvoje kotouče, tak srovnání na soustruhu - někoho se soustruhem, nevím 200, 300?, srovnání desek - šmirgl hodit na rovný stůl, náběžná hrana to stejný, namazání, třeba ate plastilube za 200, odrezení šmirglem + svůj čas, chtělo by to udělat obě strany, ať to není prasárna. Do litra s přehledem, svůj čas nepočítám. Při tom zjistit funkci pístku, kdyžtak repas sada + litr brzdovky...
Jo a dělat mechanika a ty mi říct, že závada u který se těžko určuje co to je musí být odstraněna a je na to suma X, no asi bych hodil ksicht :D Ale bur by mohl na jednu stranu stačit i v autorizáku s přehledem, jen je otázka, zda nějaký repasování dělají pokud by bylo třeba a nebudou chtít měnit celej třmen, imho budou. No opice a banány..

Jinak nový není záruka bezstarostného provozu, i nový se rozbije (ikdyž pravděpodobnost je menší) a chce to lidi kteří to budou umět odstranit, závadu co máš si umím představit i u novýho a víš jak by to dopadlo? Jezdil bys tam a jim by se závada neprojevila nebo by čistili. Teď čerstvá zkušenost souseda s hundajem, třmen váznul, 1x se závada neprojevila, 3x čistili a až pátá návštěva vyměnili celý třmen. Nebo ten s granulkama tady na garáži, teď nevím nick, nový báwo mu táhlo do strany tuším? a jak to dobře dopadlo všichni víme. To jen aby sis to nový nemaloval tak růžově :-)

*****, to je skoro na TLDR :D


Jako, mít čas a prostředky, tak si na to takhle sám klidně mrknu. Ale holt teď mám období, kdy denně najezdím v průměru 160 kiláků, nejdřív se domů dostanu v půl páté a zhruba tak dvakrát do týdne v devět. Pak už fakt nemám moc chuť si lehnout pod auto. K tomu tu nemám žádné pořádné nářadí a parkuju v parkovacím domě. Holt musím do servisu :D

S repasem by snad být problém nebyl - když mi už jednou svařovali prdlý větrák od topení - sami mi to navrhli, jak viděli můj ksicht, když mi řekli, na kolik by vyšel nový. No a je to už čtyři roky a furt slouží jak za mlada :D

Jojo, na báwo s prohnutou kastlí si pamatuju, to byla síla. Upřímně, tohle doufám, že by se mi vyhlo, kdybych do nového šel :D Je to holt taková loterie. Ono by to taky klidně mohlo být tak, že tohle je poslední sranec s tím autem a pak už bude jezdit dlouho bez závad. A já kdybych to v takovém stavu prodal, koupil nové, vychytal nějaký páteční nepovedený vergl, tak bych si rval vlasy na hlavě :D
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 23. 10. 2016 21:40

Jelass píše:
Jinak ex majitel si koupil někde v aaa Tourana. Ani nevím jakej pohon, blázen.


Ty woe, to teda dopadl . . .

Dneska sem pripojil diagnostiku a zameril sem se na dpf. V jednotce je opravdu zaznamenana vymena dpf pred 20 tkm, ale posledni regenerace je pred 19 tkm. Vsechna cidla hlasi spravne hodnoty a tyto se v case meni dle aktualnich podminek, tak to zacnu sledovat. I kdyz je take zaznamenan cas od posledni regenerace a to nejakych 36 hodin, coz pri prumerne rychlosti v palubaku 64 km/h dava 2000 km.
A mnozstvi sazi ve filtru je 12 gramu.
Musim o tom neco nastudovat a hlavne se poptat majitelu aut s podobnym motorem a dpf.
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 23. 10. 2016 22:07

Nokia: chápu, mám něco podobného, ale já to za prvé nemám kam dát, kde bych si byl jist a za druhé je pro mě lepší pod tím ležet, než být den, dva bez auta. A dělám to buď pod širákem na zahradě nebo u kámoše v garáži, trochu stres ale z toho aby se to stihlo za večer. Před chvílí jsem akorát dokoukal jak tam budu muset naondit nový termostat, to bude prácička v tý zimě :D To servisní menu jsem si zobrazovat neměl :D

Hele uvidíš no, třeba jen neměl mechanik den. Jo a jezdíš dobrou porci km, kolik to žere?
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 24. 10. 2016 08:17

No toho se právě bojím, že to rozdrbu, pak se vyskytnou nečekané problémy, jako že to třeba nepůjde dát dohromady tak jednoduše, jako rozebrat a kdesi cosi a budu v řiti. Nebo hůř, nebudu to umět dát dohromady a zůstane mi nepojízdné auto v garážích, kam se nedostane odtahovka :D

Žere to 7.2l/100 km. Ale musím se krotit, takže okresky 100 tacho, dálnice 135 tacho a třeba na D46 jezdím přikázaných 110 :D Ale podařilo se mi takto snížit spotřebu z dosavadních 8.2, takže celkem úspěch.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 24. 10. 2016 08:34

nejako moc, okresky kilo, dialnica kilo30 tacho by som mal aj s atmo 2.0 taku spotrebu :hm
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 24. 10. 2016 08:51

No, ono je problém, že to je pětikvalt a že to má krátkou pětku. Při těch 135 tacho mi to točí lehce nad 4tis. otáček. Když nejezdím dálnice, je to víc v pohodě. To se pak vejdu do 6.2
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 24. 10. 2016 08:51

Novy bych taky bral jedine na operak.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků