Hlučnost motorek

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod matuS 3. 5. 2006 08:36

A jakým předpisem se rídíš,když jezdíš tímto stylem?
Motorky,co jezdí středem mezi dvěma pruhy nesnáším.Dárci orgánů...
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lada.m 3. 5. 2006 20:07

Motorkáři by měli auta brát tak, že stačí, aby se pilot(ka) auta leknul, dupnul na brzdy nebo škubnul volantem znamená pro motorkáře smrt!

Špatná je i představa spousty řidičů že motoce stačí 1/3 pruhu a často si do zatáčky najedou do protisměru. Jenže motorka v zatáčce potřebuje skoro stejně místa jako to auto.
lada.m
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Haya1 12. 5. 2006 14:28

on ten hluk z těch našich race výfuků samozřejmě není legální, ale po letitých zkušenostech tvrdím, že je to tak bezpečnější 8)
Motorkář uz jen duší (první moto-Pionýr v 10, auto Škoda 1202 STW v 16 letech...)
Haya1
Nováček

Odeslat příspěvekod MKMAN 12. 5. 2006 14:57

Mirek-607 píše:expert: Ano, maji katalizator! Treba Kentoya Zoom za 23 tisic ma katalizator, tak proc by ho nemely ostatni. Vsechny dvoutakty ho podle me uz dnes mit musi. Muj ac 3x drazsi ho nema, ale je 6 let stary. Soucasna verze je bud 4 takt (nema kat a je o dost tissi) nebo 2 kakt s katem. Btw. muj ***** dvoutakt o objemu 50 ccm ma oddelene mazani a spotrebu oleje cca 0,5-1 litr na 1000 km. Benzinu N95 podle stylu jizdy 2,5-3,5l na 100km. Nejak nevydim smysl proc by auto melo byt ekologictejsim resenim do mesta...

EDIT: Katalizator u padesatky bere docela obrovsky pomer vykonu, pocitove je to u toho, co mam snad 1/3. To je duvod, proc se dlouho nedelaly. Takovy maly moturek ho zkratka sotva utahne.


muj runner 200fl plni euro 4
MKMAN
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod King of Potato People 12. 5. 2006 15:19

pche rodinka ve fabii je schopna v zrcatku prehlednout i takovou drobnost jako je BMW X5 (vlastni zkusenost) to ze kdyz jedu trochu rychlej v oktavii mimo mesto a ze mi tam vleti kde kdo, na to jsem si jaksi zvyknul. Takze motorkari to nemaji lehke, ale hluk je poznat tak na okresce a nesmi jet o moooc rychlej nez ja, protoze pak se tak maximalne leknu, na dalnici zaregistruju az je motorka vedle. nicmene prave zrcatko je na tom aute na koukani...
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 12. 5. 2006 16:07

MKMAN: Ty mas Runnera? Ja mam starsiho mensiho brasku ;)
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 12. 5. 2006 19:12

Mirek-607 píše:Btw. muj ***** dvoutakt o objemu 50 ccm ma oddelene mazani a spotrebu oleje cca 0,5-1 litr na 1000 km.


To ma spotrebu oleje jak TDIcko od VW. Mr. Green
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kosh 12. 5. 2006 19:22

a když jsme u toho TDI od VW tak to je stejně hlučné jako motorka s vykuchaným výfukem :D
kosh
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lada.m 13. 5. 2006 10:31

co to meleš?
lada.m
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hustoles 15. 5. 2006 08:59

kosh: dej si studenej obklad na čelo a šourek.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel Mareš 15. 5. 2006 13:40

Včera mě předjel motorkář až jsem se lekl.Jak rychle se objevil tak zase zmizel.
Pavel Mareš
Missák Garáže 2008
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pette 15. 5. 2006 20:00

trosku OT -
chcem sa opytat, kolko otacok toci motor pri jazde...
napr Honda X11(len pre orientaciu aku triedu myslim) pri cca 120km/h, pri rychlej akceleracii atd. dik
Pette
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod lada.m 3. 6. 2006 07:47

Mě točí R6 při 115 asi 6000ot. na šetku. Když to jedu na jedničku, tak skoro 16000
lada.m
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod matuS 3. 6. 2006 12:44

btw nova R6 toci podla otackomera 18.000ot ale v reale je to "len" 15.850. V otackomeri nemoze byt odchylka, pretoze otackomer berie otacky z ECU a ECU podla otacok riadi vstrekovanie, takze tam keby bola odchylka, tak by to asi nejelo.
Je to normalne klamanie zo strany yamahy

Totiz, keby naozaj tocila 18.000ot, tak tychlost piestu by bola 25,5m/s co je rychlost aku ma ducati so ich desmosedici motorom v motoGP - co je najsilnejsi a najviac tocivy motor v motoGP.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lada.m 3. 6. 2006 21:16

matuS píše:btw nova R6 toci podla otackomera 18.000ot ale v reale je to "len" 15.850. V otackomeri nemoze byt odchylka, pretoze otackomer berie otacky z ECU a ECU podla otacok riadi vstrekovanie, takze tam keby bola odchylka, tak by to asi nejelo.
Je to normalne klamanie zo strany yamahy

Totiz, keby naozaj tocila 18.000ot, tak tychlost piestu by bola 25,5m/s co je rychlost aku ma ducati so ich desmosedici motorom v motoGP - co je najsilnejsi a najviac tocivy motor v motoGP.


Na otáčkoměru červené pole začínají na 17500ot. Klamání to je, ale 133k je na 600ccm dobrej výkon
Pístovou rychlost má R6 poměrně "malou". Výrobci uvádějí dnes jako kritickou rychlost až 26m/s

R6 2006 maximální otáčky 16200 a max. pístová rychlost je 22,9m/s
R1 2006 maximální otáčky 13800 a max. pístová rychlost je 24,6m/s
lada.m
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků