Hlučnost motorek

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod matuS 2. 5. 2006 23:23

nie, EGR je recirkulacia vyf.plynov (ich spatne nasatie do valca). Ja mam prisavanie cisteho vzduchu do vyf.systemu, takze nespalena zmes dohorieva vo vyfuku.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MAN737 2. 5. 2006 23:25

Jo? tak to jsem šest let zaspal :)
Co to máš za Hayabusu? :o
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod expert0001 2. 5. 2006 23:30

matuS - no řešit problém bezpečnosti zvýšenou hlučností asi není moc dobrý nápad. Zatímco řidiči v autech (kterým je to hlukové znamení zřejmě určeno) tě stejně sotva uslyší, chodci a zejména nebozí obyvatelé měst a vesnic to schytají s plnou parádou. Když tak hořekujete nad tím, že vás zlí řidičové zabíjejí jakou mouchy po stovkách, zamyslete se nad čísly 50/90/130..... Ono jet po hlavní 160+ a pak se rozčilovat, že mi ten z vedlejší nedal přednost, je trochu mimo..... :hm :wink:

potom nezabudaj, ze skuter so spotrebou 3l/100km bude mat v absolutnych cislach nizsie emisie ako Cayenne so 4 katalyzatormi a spotrebou 20l/100km


no nevím nevím - stejně bych asi sázel spíš na toho Cayena (a tos vybral teda hodně extrémní příklad) :wink:
expert0001
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod matuS 2. 5. 2006 23:32

ziadna haya :)
FZS1000 aka Fazer.
Naposledy upravil matuS dne 3. 4. 2007 21:10, celkově upraveno 1
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JackNO.1 2. 5. 2006 23:36

pech. píše:motorka když vyjede z fabriky, je tichošlap, ale to co s ní pak vyvede majitel při kuchání vejfuků už nemůže výrobce ovlivnit, motorky s katalyzátorem jsou dneska běžná věck/quote]


tak to pochybuju :-) Rozhodně motorky z fabriky nevyjíždí s extra tichým motorem, to by si to nikdo nekoupil... :wink: Nepočítám teda nějaký 250ky a podobně, který jezdí max. 120, určený tak maximálně na rozvoz pizzy.
JackNO.1
Motorkář roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MAN737 2. 5. 2006 23:36

Hlučná=bezpečná motorka?
To může platit snad jen pro řidiče cabrioletu,který by ji náhodou přehlédl na křižovatce ve slunci,a měl by zrovna ukradené rádio :)
Jinak já na dálnici nikdy motorku neslyším,dokud mě nemíjí,a 95% aut to má stejné,protože aerodynamický hluk nebo můj motor prostě přehluší tu motorku,i kdyby neměla tlumič výfuku.

Jediné,co je dobré pro bezpečnost,je,když má motorka dva nebo tři světlomety,protože jeden je špatně vidět,kdo jezdí,tak ví....
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 2. 5. 2006 23:40

expert0001 píše:matuS - no řešit problém bezpečnosti zvýšenou hlučností asi není moc dobrý nápad. Zatímco řidiči v autech (kterým je to hlukové znamení zřejmě určeno) tě stejně sotva uslyší, chodci
/quote]

nemozem pausalizovat, ale ja pocujem ked sedim v aute, ze ide okolo motorka. A som rad ze to viem dopredu, lebo motorka casto aj mna prekvapi.
To ze to pocuju aj chodci je tiez vyhoda - kvoli tomu ze motorka ma iba jedno svetlo, resp 2 pri sebe, im robi problem v rozpoznani ako daleko sa motorka nachadza, resp ako rychlo ide.

a zejména nebozí obyvatelé měst a vesnic to schytají s plnou parádou.
d/quote]

toto mi je bohuzial luto, kokoti sa najdu vsade. Ako som pisal, aj s hlasnou rurou sa da ist potichu ked sa chce. Ale ked sa najde debil, ktory sa potrebuje predvadzat, tak s tym nic neurobime. A je jedno ci ma 2 kolesa alebo 4.

Když tak hořekujete nad tím, že vás zlí řidičové zabíjejí jakou mouchy po stovkách, zamyslete se nad čísly 50/90/130..... Ono jet po hlavní 160+ a pak se rozčilovat, že mi ten z vedlejší nedal přednost, je trochu mimo..... :hm :wink:
//quote]

ale ano, ja s tebou suhlasim. Presne kvoli tomuto dodrzujem rychlost, takmer vzdy (aby som nebol nejaky svatuskar)
Bohuzial hned v tomto momente si spomeniem na 3 pripady, ked motorkar dodrzoval vsetky predpisy a napriek tomu doslo k nehode so spominanym ospravedlnenim vodica. Je z toho 2x tazke zranenie s nasledkami a jeden krat lahke bez nasledkov.


no nevím nevím - stejně bych asi sázel spíš na toho Cayena (a tos vybral teda hodně extrémní příklad) :wink:s/quote]


neverim.
ano, v emisiach na 1kg plynu bude vitazit cayenne, ale ked vynasobis celkovy pocet kg na 100km, tak cayenne nemoze zvitazit.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 2. 5. 2006 23:43

JackNO.1 píše:
pech. píše:motorka když vyjede z fabriky, je tichošlap, ale to co s ní pak vyvede majitel při kuchání vejfuků už nemůže výrobce ovlivnit, motorky s katalyzátorem jsou dneska běžná věck/quote]

tak to pochybuju :-) Rozhodně motorky z fabriky nevyjíždí s extra tichým motorem, to by si to nikdo nekoupil... :wink: Nepočítám teda nějaký 250ky a podobně, který jezdí max. 120, určený tak maximálně na rozvoz pizzy. /quote]


tak nepochybuj a chod si dat k dealerovi predviest nejaku motorku. ta moja je so seriakom ticha ako auto. ked sa sklonim k motoru (aj teraz s ladakom), tak je pocut ako krasne vovnutri vsetko pracuje.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 2. 5. 2006 23:45

MAN737 píše:Hlučná=bezpečná motorka?
To může platit snad jen pro řidiče cabrioletu,který by ji náhodou přehlédl na křižovatce ve slunci,a měl by zrovna ukradené rádio :)
Jinak já na dálnici nikdy motorku neslyším,dokud mě nemíjí,a 95% aut to má stejné,protože aerodynamický hluk nebo můj motor prostě přehluší tu motorku,i kdyby neměla tlumič výfuku.

Jediné,co je dobré pro bezpečnost,je,když má motorka dva nebo tři světlomety,protože jeden je špatně vidět,kdo jezdí,tak ví....e/quote]


a co v meste? prave pri subeznej jazde, ked vodici nepozeraju poriadne do zrkadiel a motorka sa lahko skryje v mrtvom uhle, je ladak najuzitocnejsim pomocnikom.
samozrejme, skuseny motorkar sa snazi ist v takej polohe, aby v mtrvom uhle nebol, ale vzdy sa to neda.


btw, mam nieco najazdene aj na zapade, a je to tam daleko ine ako tu. tam ladaky fakt netreba. preco asi?
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 3. 5. 2006 00:21

matuS: Tak se omlouvam za tu normu ;)

Zrovna vcera jsem poustel nekolik motorkaru na silnici, kdyz v protiseru jely kolony, divil jsem se, ale byl jsem sam, nikomu jinemu siroko daleko se o ten metr doprava uhnout nechtelo...

MAN: Btw. Mimo obec ten zvuk motorek rozhodne v aute registruju a v tom, abych ji neprehledl to vazne pomaha, i kdyz si na ne jako obcasny ridic jedne stopy davam bacha. Je pravda, ze tam musi byt dost otacek... V obci me ale sasci, co se predvadi, vazne desne stvou. Napriklad zavody na semaforech by si mohli odpustit, kdo to ma poslouchat :/
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MAN737 3. 5. 2006 00:27

matuS píše:a co v meste? prave pri subeznej jazde, ked vodici nepozeraju poriadne do zrkadiel a motorka sa lahko skryje v mrtvom uhle


A jakým předpisem se rídíš,když jezdíš tímto stylem?
Motorky,co jezdí středem mezi dvěma pruhy nesnáším.Dárci orgánů...
Naštěstí máš zapojené obě lampy,a to je dobře,je Tě lépe vidět.
Motorky mají podobný problém jako kamiony,potvory osobáky je omezují,neumožní jim předjíždět,a to motorkáře nutí k nekorektnímu podjíždění,nebo jiným nestandardním postupům,
ale já říkám:kdo nemá rozum,bude mít brzy křížek :(
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 3. 5. 2006 00:49

problém je v tom, že buď se nemotorkáři, když jedou autem fakt do těch zrcátek nekoukají, nebo nevím, za ty leta co na motorkách jezdím, jsem byl mnohokrát málem sestřelenej...... nejčastější je případ ten, že jedu za kolonou tam kde nelze předjíždět, když to začne bejt k tomu, vyhodím, blinkr začnu předjíždět a najednou mně auto co jsem zrovna vedle něj pokusí sejmout tím, že se snaží předjet taky...... a všimne si mně až když při jeho manévru začnu troubit co to jako má zase bejt za atentát.....

moje motorky mají výfuky sériový.... takže když mu tam bude za kufrem bublat čopr bez tlumičů (což je u čopráků častej jev) tak o něm možná trochu vědět bude.....

ovšem nic to nemění na tom, že z fabriky vyjíždí motorky tichý...
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MAN737 3. 5. 2006 00:59

To je o tom,že nejsi vidět/přehlédnou tě.Zkus mít dvě/tři světla,a uvidíš,že budeš viděn,a neboudou Tě ohrožovat.I když někteří zrcátka nepoužívají,ani když je předjíždí 30tun,tak mu tam klidně vletí..
Uvažovat cestou vybrakování výfuku je nesmysl,to můžeš rovnou mít sirénu od hasičů,že.
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 3. 5. 2006 01:06

MAN: já taky kuchání vejfuku nepropaguju, je to nepohodlný i pro řidiče, když si dám vejlet tak ticho uvítám, protože jet víc jak 50km s kuchancem nebo "laďákem", praskla by mi hlava......

tři světla nemají cenu, když stejně furt pražím tlumenejma...... protože když se nepodívá, neuvidí tři, stejně jako jedno nebo dvě.....

tyhle zkušenosti mne naučily to, že předjíždím vééééélkým obloukem.
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MAN737 3. 5. 2006 01:35

Tři na Chopperu nebo dvě na ostatních jsou i na tlumené docela velký rozdíl oproti jednomu,věř mi.
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků