Jakou silničně cestovní motorku 100kw a více...

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod T.E.CH 21. 1. 2017 14:11

Tak kterou by jste pořídili a napište proč. :-)

Ducati Multistrada 1200 S ABS Touring GT
https://www.tipmoto.com/motorky/ducati/ ... ng-gt.html
Aprilia CAPONORD 1200 ABS Travel packet
https://www.tipmoto.com/motorky/aprilia ... acket.html
KTM 1190 Adventure R 2016
https://www.tipmoto.com/motorky/ktm/294 ... -2016.html
KTM 1290 Super Duke GT 2016
https://www.tipmoto.com/motorky/ktm/311 ... -2016.html
BMW R 1200 GS LC
https://www.tipmoto.com/motorky/bmw/232 ... gs-lc.html
Triumph Tiger Explorer 1200 XCX 2017
https://www.tipmoto.com/motorky/triumph ... -2017.html

Samozřejmě esli dvouvál, třívál, čtyřvál......na dlouhé cesty, super ovladatelnost a pohodlí, nezáludnost.Terén se jezdit nebude a když tak jen lehký a to jen tehdy když nebude jiná možnost cesty.
Pokud nějaká motorka z teto kategorie chybí, můžete doplnit. Obsah Litr a více a +- 100 kW a také více.... :-D
Naposledy upravil T.E.CH dne 21. 1. 2017 14:12, celkově upraveno 1
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 1. 2017 14:12

Co třeba Honda Civic 1,8?
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 21. 1. 2017 14:13

Ten fakt nejede, sorry....
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 21. 1. 2017 15:59

Supetrduke GT nezvladne cestu mimo asfalt a BMW GS ma 92kw, takze tyhle dva si muzes skrtnout

Pokud jde o motorku primarne na cesty, predni 21 kolo je na silnici spis na obtiz a zhorsuje ovladatelnost.
KTM dela i verzi 1190 Adventure s 19 prednim kolem nebo 1290 superadventure se 118kw.
modelovy rok 2017 budou mit jen motorky 1050ccm - 74kw a 1290ccm 118kw a to vcetne modelu adventure s 19 nebo R s 21 kolem.
Caponord se udajne velmi povedl, ale ducati je tady proste jina liga.
Za me Ducati, KTM 1190 nebo 1290
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 21. 1. 2017 16:46

Hele jestli nechceš polňačky, proč jsi dal do výběru bmw - R a ne BMW - K ? Je to z důvodu že když už BMW, tak zakusit zač je toho boxer? Pokud ta polňačka přichází občas v ůvahu, tak tby to Rko obuté do nějakých hrubších pneu dávalo smysl.

Jak je zmíněno, přední 21" kolo jen v případě že bys to s těma vejletama mimo asfalt myslel vážně.
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 21. 1. 2017 17:53

Tak polňačky tedy nebudou.....spiše berme silnice, pokud něco horšího tak vyjimečně, jen horší povrch .Ono se to blbě vysvětluje v diskuzi, zkusím upřesnit.

Berme tedy jen silnici. U GS by asi menší výkon nevadil....preference pohodlí, ovladatelnost,uživatellská přivětivost.

Teď mám CBF1000 nějakých 79kw, jezdí moc pěkně, ovladatelná, pohodlná a až moc hodná.Ale vyhovuje vlastně ve 100 %....tohle chci v budoucnu dokoupit, či vyměnit, jinýmy slovy mít možnost otáčet plynem a cejtit ho na zadním kole. ;-)
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 21. 1. 2017 18:44

mno to je trošku úděl velkých čtyřválců, reálně to jede jak střelené, ale není tam ten hrubiánský projev, jako u dvouválců, který dělá trochu to divadlo, i když to reálně jede stejně nebo i trochu hůř...
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 21. 1. 2017 19:00

Vzal bych silnicni enduro
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 21. 1. 2017 19:16

Zrovna s projevem CBF bych ani jedno nesrovnaval, podladenej, ctyrvalec, kterej nema vykonovou spicku.
I 80kw ve V2, 3V pojede diametralne jinak.
Pokud bude polnacka vyjimecne, uplne bude stacit predni 17 nebo 19 kolo, 21 je fakt zbytecnost na ukor ovladatelnosti. Cenduro to lehce zvladne a nepripravis se o zazitky na silnici treba tim, ze bys daval nejake kompromisni gumy.
Pokud chces motorku na ktere bude zabava jezdit, tak to fakt nebude BMW GS. Ta motorka nicim nezaujme, motorem, podvozkem, rizenim. Mozna tak aurou GS.
Presnym opakem bude KTM s ducati a Aprilka v tomto poradi.
Ktm je tovarna na emoce, Multikrava zase jede jak strelena, ale je potreba pocitat s docela drahym servisem.
Nenadrzuju ani jedne znacce, doma mam obe.
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 21. 1. 2017 19:35

Ja bych sel do triumpha, 800xc se mi fakt libil, jen byl cenove kapku jinde nez suzu.
Čím větší plečka, tím lepší řidičskej zážitek!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 21. 1. 2017 19:36

K86: projev CBF je třeba pro mně opravdu příjemnej a ta cesta je pro klasický cesťák, jako je cbf připadá ideální, výkon velmi dobrý na cesťák, není to přece supersport a chová se to příjemně, mám rád motorky, které umí jet, ale zbytečně nekoušou.... já se chci příjemně svézt, ne bojovat s tygrem holýma rukama :-) někdo jiný chce víc adrenalinu :-)

Ono 80kw v I4 pojede řečí čísel prakticky stejně jako V2, pokud bude stejný objem, ale méněválce u toho udělají mnohem větší divadlo, které dává ten pocit, že to jede podstatně víc, protože se to prostě chová hrubiánsky, není to lineární průběh.

Jako GS je o tom, že ho prostě chceš, a zajímavá je, nicméně především tím, že je na ní absolutní spolehnutí ať jsou podmínky všelijaké a výkonu má dost... na můj vkus už je to ale trochu buldozer, ovšem nějakým zvráceným způsobem se mi to líbí právě proto, že je to natolik divné, až je to lákavé.

Servis Ducati je dobrá připomínka, je to drahé, ten motor nicméně je asi ze všechn největší hrubec, což je pro určitou skupinu uživatelů neodolatelné.

Přiznám se rovnou, jsem hujdař :-)
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 21. 1. 2017 22:32

Já jsem kluci s CBF hodně spokojený.Ročně najezdím 15 tkm a jezdí se na tom fakt dobře.Ovladatelnost je výborná,človcěk není ani po 400 km nějak unavený, jde sundat plexi, takže je z toho naháč a v letě to člověka při vedru i ofoukne.Mám tam 3 kufry, takže super motorka.Je pocitově lehká, ač važí 245 kg, nemůžu na to říci fakt křivé slovo.IMHO nejlepší univerzál.V ničem možná nevyniká , ale na delší cesty nemá chybu.

No a teď k tomu zbytku, jsem zvyklej na 4vál, takže nevím jestli nebudu na dvouválu skuhrat, ta přivětivost 4válu je- bude pryč, což ale neznamená že to bude špatně, to tím říci nechci, bó nemám zkušenost.Jediné na čem sem jel a to bylo v pohodě bylo Rt-ečko, to byla žehlička, ale to už jsem vyhodnotil že zatím ne, třeba až budu "starší".Pak jsem jel na BMW 1200 RS taky dvouvál a z toho jsem byl "špatnej". Tvrdý , pořad v omezovači, no tak nějak mě to zklamalo.Čimž netvrdím že to je špatná motorka.Pro mne ale ne, vypadá ale moc pěkně, ale to mě nestačí.

Takže hlavně mě jde o pohodlí, aby to zatáčelo a já se s tím nepral.U CBfka je výhoda užší gumy, ta lehkost jak jde do zataček nemá chybu.Ale je mi jasné, že se budu muset kapku předělat.Holt se asi budu muset svézt, to je jasné.

Jinak u většiny motorek, ač jsou výkonné, tak jde nastavit méně záludný režim, takže i ta mrcha Multistrada jde softem utlumit a nejen ona.Zatím ve čtyřválu nic vlastně není.....takže mě láka zkusit Triumph.Ten motor hodně chválej. Myslím že na motor si asi zvyknu na jakýkoli, hlavně aby to bylo uživatelsky přivětivé jako CBfka, o to mi jde, takže půjde i o těžiště.Rozhodně se s tím nechci "prát".Motor jde utlumit i rukou.

Už jste jel někdo na tom Gtečku od KTM?

-- 21. 1. 2017 22:33 --

PeTr7650 píše:Ja bych sel do triumpha, 800xc se mi fakt libil, jen byl cenove kapku jinde nez suzu.


nene, chci více výkonu.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 21. 1. 2017 22:56

mno vždyť nejsi amatér, tak asi víš co vymejšlíš, čtyřvál, obzvlášť takovýho ražení jako je cbf, jede v jakýchkoli otáčkách bez protestů, dvouválec je náročnější na zacházení, nesnese tolik podtočit, u vidlicovejch to dřív vadne atd...

CBF má gumy 120/160 ne? to je pohodovej rozměr ještě, ono spousta kokotů si myslí že široká guma je na zatáčení lepší, jenže není, ta je tam z jediného důvodu a to je to, aby byla schopna přenést výkon motoru a brzd, naučit to potom snadno zatáčet není *****.

Ten Triumph by asi za zkoušku stál, jestlito jde někde sehnat na zapůjčení, tak zkus, třeba to zrovna bude ono...

Rtečko krom toho co jsi napsal, tak taky trochu buldozer, což?
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 21. 1. 2017 23:06

Jo jo, buldozer, ale hele to zatáčelo uplně samo.Neskutečné.To jsem čuměl.Bomba motorka, ale ne na to, co chci já.Jako na kochačku a dálkové cesty super.To upaluje pěkně a ten podvozek.Vítečná motorka.Bez výhrad.

Toho Triumpha zkusím....i se mě líbí.Jinak tomu dvouválu se přizpůsobím to nebude problém.Uvidím....ona jedna věc je motor a druhá podvozek a těžiště, lehkost, to je u CBF cajk...tipouji že to GTéčko KTM bude taky ok, je i lehké....

Tak šlo mě o to, jestli nemá někdo zkušenost .....rád si nechám poradit.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 21. 1. 2017 23:46

Mno já už ti víc neřeknu, moje zájmy se upírají tam kde ty jsi teď, ve smyslu že až doslouží aktuální stroj předchozí řady CB, tak půjdu po té nástupnické... Možná i proto, že už jsem asi trochu vychladnul a moje nároky na výkon splňuje i půllitr CB/CBF které se liší podvozkem.
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků