Jakou silničně cestovní motorku 100kw a více...

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K86 22. 1. 2017 00:08

pechu, jen abych si srovnal pocity z motorek s tema tvejma, co mas za stroje a kolik na tom mas najeto?
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 22. 1. 2017 00:32

Všednědenní stroj - aktuálně CB500 a u toho už asi zůstanu než neumře, k tomu splněné sny čz471 a cagiva Roadster 200 - to jsou ale uloženky co jezdí velmi málo.

Projel jsem si kde co, nad litr ale nic, velké motorky co do rozměrů a váhy mi nevyhovují, ty úplně malé ale taky ne. Takže ohledně pocitů, to co tobě přijde akorát, já můžu klidně hodnotit jako brutální, co mně přijde akorát ty můžeš hodnotit jako ***** slabou, co mně přijde jako buldozer, tobě nemusí, mám radši "hodné" stroje, nerad ty kousavé....

Na motorkách ujeto celkově něco málo přes 100kkm během posledních 15 let s pauzou.

Nároky na výkon? stačí mi 50k+, holt kochač fotrovatý, co jezdí poměrně klidně :-)
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 1. 2017 00:35

To je jak vybirat sportovni GT a bavit se o tom s milovnikem Skody 120...
anonymni

Odeslat příspěvekod pech. 22. 1. 2017 00:47

Však se tím řídit nemusí.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pýtrs 22. 1. 2017 01:12

Pokud můžeš, tak za mě jednoznačně čtyřválec. Já bych už nic jinýho nechtěl. Sice toho nemám moc najeto a nechci dělat chytráka, ale projev čtyřválce je k nezaplacení. Nejhorší na čem jsem kdy jel bylo BMW GS650, vibrace, vibrace, dole nic, pak trochu pokus o něco a nahoře taky nic. Nová Kawasaki ER6 taky zklamání, ale třeba Honda CB650F naprostá paráda....
Pýtrs
Nováček

Odeslat příspěvekod T.E.CH 22. 1. 2017 08:58

Na tom něco je a samozřejmě to cítím (zatím) podobně.Těch vybrací se taky kapku bojím.
Bohužel rozumná motorka v tomto segmentu čtyřvál pokud se nepletu nemá.Vím o Hondě Crosstoureru, jenže ta má po sezóně.Jel jsem oboje, jak 800 Crossrunnera, tak tu 1200.
CN upaloval pěkně, pohodlné, ale to +- podobné CBFku.CT jel taky pěkně, ale už to byla takova žehlička bez pocitu lehkosti a ovladatelnosti.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 22. 1. 2017 09:07

pech. píše:Všednědenní stroj - aktuálně CB500 a u toho už asi zůstanu než neumře, k tomu splněné sny čz471 a cagiva Roadster 200 - to jsou ale uloženky co jezdí velmi málo.

Projel jsem si kde co, nad litr ale nic, velké motorky co do rozměrů a váhy mi nevyhovují, ty úplně malé ale taky ne. Takže ohledně pocitů, to co tobě přijde akorát, já můžu klidně hodnotit jako brutální, co mně přijde akorát ty můžeš hodnotit jako ***** slabou, co mně přijde jako buldozer, tobě nemusí, mám radši "hodné" stroje, nerad ty kousavé....

Na motorkách ujeto celkově něco málo přes 100kkm během posledních 15 let s pauzou.

Nároky na výkon? stačí mi 50k+, holt kochač fotrovatý, co jezdí poměrně klidně :-)


:lol:
Aha a videl jsi ty motorky alespon na obrazku o kterych se tu bavime?

-- 22. 1. 2017 10:09 --

T.E.CH píše:Na tom něco je a samozřejmě to cítím (zatím) podobně.Těch vybrací se taky kapku bojím.
Bohužel rozumná motorka v tomto segmentu čtyřvál pokud se nepletu nemá.Vím o Hondě Crosstoureru, jenže ta má po sezóně.Jel jsem oboje, jak 800 Crossrunnera, tak tu 1200.
CN upaloval pěkně, pohodlné, ale to +- podobné CBFku.CT jel taky pěkně, ale už to byla takova žehlička bez pocitu lehkosti a ovladatelnosti.


tak chces odejit od 4V nebo ne?
versys 1000 sice jen 88kw, 4V, cenduro
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 22. 1. 2017 09:38

No vybírám, proto jsem to vlákno založil.Motory otestuju, jde o ovladatelnost a pohodlí.Třeba někdo poreferuje, pokud to má.

Jinak ten Versys by pokud by nesednul 2V,3V byla velice slušná alternativa.Na ten jsem zapoměl....a asi by ten výkon nevadil.
zde test:
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... ?kid=35080
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 22. 1. 2017 09:46

versys je velka tezka siroka motorka s absolutnimi nepredpoklady pro cestu mimo silnici
to jen tak aby jsi s tim pocital :)

Za me jak jsem psal, KTM, DUC, Aprilka
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 22. 1. 2017 09:50

Velké jednoválce sjou na cestování špatné, přesně jak píšeš, v malých otáčkách se tomu mocnechce, ve středních jako dobrý, ale pak to vibruje jak kráva. NA cestování minimálně dvouválec. Tím Bmw gs650 myslíš aktuální čínský jednoválec, nebo starý jednoválec s rotaxem? ten opravdu nebyl nic moc, to už se líp choval i River/Canyon. Jednoválce patří do malých motorek a do terénu.

-- 22. 1. 2017 10:52 --

Tech: a to že má po sezóně vadí? kdyby ti to jinak mohlo zcela vyhovovat? Kdyxby se mi to líbilo, tak bych sral na to jestli to je výběhovka nebo ne... Zkus ten Triumph a uvidíš.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 22. 1. 2017 10:32

Jo tak můj odhad je že ten Triumph by mohl sednout asi nejvíce.Dále i ten Versys.
Jinými slovy, chtěl bych něco co je jako CBF 1000 ale kapku silnější.Toť celé a když to bude ještě více pohodlnější, bude to super.

O jednoválcích zde není ani písmeno. :-)

Jinak ano KTM rozhodně vyzkouším, to GTéčko vypadá super, akorát asi nebude zase tak pohodlné.Uvidím....je tam alternativa 1290 SA, nebo 1190 atd.

No pokud vyvalím 450 papouchů za motku, tak se musí libit, aspoň kapku.....a ta Honda je hlavně hodně těžká a to nechci.Chci tam i mód Rain....Hondy jsou spolehlivé a dobře se servisují (levně-relativně). ale tohle už ne.Ono je možné, že s tím něco udělají než se rozhodnu.Letos chci vybírat, testovat a ujasnit si kudy povede cesta.Budu postupně referovat.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 22. 1. 2017 11:31

Pokud, tak bezeslova 1290SA, minule leto jsem ji mel pujcenou a ve vzprimenem posezu tacho 273km/h
vibrace minimalni

na 21 kolo se vyser
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 22. 1. 2017 11:54

T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod pech. 22. 1. 2017 12:00

Tech: o jednoválcích psas Pýtrs, ale to je jedno...

Takže třeba afriku jsi vyřadil pro nižší výkon a přílišnou terénnost?
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 22. 1. 2017 12:03



tim jsem chtel rict,ze zabavy tam bude 3 ***** a jeste o kus vic.
GT bude docela neprijemnej posez na dlouhy cesty, predpokladam, ze bude stejnej jako na SD a to je nic moc. Nehlede na to, ze SD je dost mala motorka.
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků