Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
maincoonsback píše:Pokud nevíš, tak za 500 dělá Scootland prohlídku skůtru před koupí. Jsou šikovní.
Osobně si myslím, že na variátoru nic nepoznáš (krom toho, že by to mělo držet pořád stejné otáčky ve kterých je max. výkon skůtru), spíš se hlídají takový ty věci aby to nebylo bourané, jelo to rovně a brzdilo to. Sledovat km asi nemá moc cenu (pokud to není stroj koupený v ČR), takže sledovat celkový stav. Ony ani třeba pneumatiky nejsou to nejlevnější, ale principiálně se dá všechno opravit, ale pokud by toho bylo hodně k opravování, tak to už leze celkem do peněz. Kdybych musel koupit nějaký starší stroj, tak bych si nechal fin. rezervu (ideálně něco za 35 tis. s novými pneu a baterií a nechat si 15 tis. bokem) a hned bych ho do Scootlandu dal na kontrolu, případný repas dílů, co už by si žádaly výměnu. V takovém případě si myslím, že to 2 - 3 roky bude bez problémů jezdit. Jinak sehnat něco novějšího, s původem v ČR se servisní knížkou...,ale tam budeš na jiných penězích. Počítej s tím, že většina z těch skůtrů z Itálie má za sebou těžký život, mají obvykle najeto hodně (někdy to stočejí někdy ne), obvykle jsou přelakované, ale po technické stránce bývají v dobré kondici!!! (Italové mají na servis a je to pro ně důležitý dopravní prostředek na kterém nešetří).
Na 200 se vykašli, ber rovnou 250 - 300, těch cca 17 kW už s tím mává slušně (byť na předjíždění aut na okresce to fakt ještě není, ale na dálnici to reálnou 130 udrží celkem v pohodě, takže se dá...).
mst3891 píše:
Díky za info, trochu se koupě staršího skůtru začínám bát Ale mrknu, co jsou za možnosti. Koupě nové číny 250 v hodnotě PCX 150 je asi totální blbost, co?
goes píše:Ber mp3 LT verzi 500 ccm a mas vystarano. Muze to ridit kazdy s Beckem a je to.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků