od K86 7. 12. 2015 08:07
Takže kafáč....
***** vejš než řidítka,žádné elektronické fičury, pouze požitek z jízdy.
Já si tu motorku koupil z dlouhé chvíle, prostě jsem ji chtěl a to zrovna v době, kdy se jedna nedaleko prodávala. Rok 2006, výkon 61kw (pocitově jede o dost více, stovnavam s KTM se 72kw), motor dvouhrnek do L, rozvody DESMO remenem, 4 svicky, strikacka.
Motorka ma docela dlouhe kvalty - ve 160ti toci 5000ot, omezovac v 8500, maximalka s prilepenim brady na nadrz 23xkm/h, nevim kolik presne, byl jsem rad ze jsem se na tom udrzel. Spotreba do 5 pri kochacce, jinak lehce do 6, pres 6 jsem jeste nebyl. Kvalty jsou tak dlouhe, ze rozjezd pres sopjku je bud s hodne plynu = vystrelis nebo hodne dlouho hoblujes spojku, ale to se da vyresit koleckem na retezu.
zadna ochrana pred vetrem, takze dobra cestovni rychlost je 150, kdy jen lezis ve vetru, mas dost vykonu na to podradit a jet.
diky nastaveni podvozku a celkovym vlastnostem motorky se stane, ze kdyz za to vezmu treba pri vyjezdu z obce a je lehce zvlnena cesta, riditka se rozkmitaji, proste stara skola.
Kochacky jsou na tom uzasne, mam na tom vejfucky termignony a otevreny kryt spojky, takze to krasne rachoti. Podvozek tvrdsi, predni brzdy brembo dokonale, jeste me nezklamaly.
tenhle typ motorek na cene moc neklesa, spis vubec. Docati delala kapotovany model S a potom premionku, omezenou serii Paul Smart, ceny tech PS od 400 vys, je to velice zajimavy sberatelsky kousek.
nejvetsi denni porci km jsem dal 550 (Lipno - Folmava - Plzen - Praha - ZR)
Kvuli prave delsim kvaltum se motorka nejlip citi na rychlych dlouhych zatackach, az si s tim pohraju, zatacky kolem Lipna budou to prave.
Pokud o tomu uvazujes, jednoznacne do toho jdi.
-- 7. 12. 2015 08:10 --
8-)
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw
Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!