Motorro velas BM400

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod hopa26 29. 7. 2018 14:16

Nez skutr je na vetsi dalky mnohem lepsi a levnejsi volba vlak,mohu doporucit.
hopa26
Venclovský
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 7. 2018 14:27

A ještě lepší je auto.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondra S. 29. 7. 2018 22:23

Jestli se mi to nepodaří doladit počítačem svépomocí, ještě je tu jedna poslední možnost:

Nechtělo se mi do toho, protože bych porušil slib, který jsem dal čínskému prodejci, tedy emailem kontaktovat přímo ECOTRONS, tedy výrobce toho vstřikovacího kitu, poslat jim ty soubory, které ladím a které řídí vstřikování mojí motorky s žádostí o pomoc při doladění.
Na svých stránkách mají napsáno, že tuhle podporu a pomoc poskytují.
Naposledy upravil Ondra S. dne 29. 7. 2018 22:25, celkově upraveno 1
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 7. 2018 22:24

Pošlou tě do háje že je to čínská *****.
anonymni

Odeslat příspěvekod Ondra S. 29. 7. 2018 22:32

Soudíte vstřikování a přitom o tom skoro nic nevíte. Právě, že není, je to produkt Ecotrons (možná pod licencí) akorát pro Čínský vnitřní trh mají povolenu nižší cenu, ale prý to nesmí prodávat ven, jenže oni mi to stejně prodali pod slibem, že nikdy nesmím kontaktovat Ecotrons přímo. Ptal jsem se nato činského prodejce a takto mi to vysvětlil. Přímo v ECOTRONS za EFI kit chtějí mnohem více peněz, pokud by mi to prodali ECOTRONS přímo. Oni to ale také mají a nabízí, ale za víc a mají k tomu podporu, teda když si nevíte rady, pomohou s doladěním. Jejich podmínka je ale kontakt emailem a zaslání těch řídících souborů z paměti řídící jednotky motorky. To by technicky nebyl problém, akorát bych tím porušil slib, že to neudělám. Potom takový krok nelze vzít zpět.
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 30. 7. 2018 12:28

hopa26 píše:Nez skutr je na vetsi dalky mnohem lepsi a levnejsi volba vlak,mohu doporucit.

Tak to teda není, možná je to plichta když prší.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 30. 7. 2018 12:31

Ondra S. píše:Přímo v ECOTRONS za EFI kit chtějí mnohem více peněz, pokud by mi to prodali ECOTRONS přímo. Oni to ale také mají a nabízí, ale za víc.

A kolik je to "víc"? O kolik je dražší ten efi kit přímo od Ecotronsu?
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 7. 2018 12:45

yndezit píše:
hopa26 píše:Nez skutr je na vetsi dalky mnohem lepsi a levnejsi volba vlak,mohu doporucit.

možná je to plichta když prší.

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 30. 7. 2018 12:45

Na místě by bylo spíš se ptát o kolik je dražší originál než laciný čínský plagiát.
anonymni

Odeslat příspěvekod Ondra S. 30. 7. 2018 22:07

Tu cenu mají na svých stránkách http://www.ecotrons.com, kdyby jste se tam podívali
Je to v small engine fuel injection. Pro můj motor s škrtící klapkou 34mm je to 799USD, přímo se to tam dá objednat a zaplatit kartou. Ta cena je fakt pro mně už příliš moc vysoká, ale je to to stejné.
Mě ten kit stál cca 1/2.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 30. 7. 2018 22:15

Tak záleží jakej seš do toho fanda, většina té ceny bude za podporu, nutno říct že s nejistým výsledkem.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondra S. 8. 8. 2018 17:37

Tak zas tak nejistý nebude...
Když vidím, jak to jezdilo bezprostředně po instalaci EFI, protože ten malý starý notebook na nainstalování softwaru ECOCALL na ladění EFI kitu jsem si sehnal až asi půl roku po instalaci EFI na motocykl. Když jsem se v tom začal vrtat, tak jsem sice nejprve tápal, ale až jsem to trochu začal chápat, přenastavením se mi snížila spotřeba a vylepšilo se chování bežícího motoru za jízdy, ale stále to není dobré v přechodech do volnoběhu, také se mi rozhodily poměry pro starty. Ty jsou dány startovací dávkou a polohou krokového motorku volnoběhu. Také přechody do volnoběhu a volnoběh, ale možná souvisí s tím, že trochu zlobí potenciometr škrtící klapky.

Jako věřím, že ECOTRONS dobře ví, co mají a pokud mají zkušenosti s laděním tohoto kitu v různých verzích na různých typech motorů i víceválcových, a to jak 4 dobých, tak 2 dobých a dokážou dobře číst ty grafy provozních stavů, které to umí zobrazovat i nahrávat během jízdy, tak se poměrně rychle dokážou dostat k optimálnímu nastavení a nemusí si sami na všechno tak obtížně a pomalu přicházet, bez podrobného návodu jako já.
Nejhorší je, že ta nastavení není ani s kým konzultovat, na internetu jsou kusé informace a dávat to pak dohromady, zkoušet a hledat optimál není snadné, zvláště, když to spolu vzájemně souvisí a ovlivňuje se to.
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondra S. 23. 8. 2018 18:17

Teď ladím: end injection angle
Jsem překvapený, jak přesně to musím trefit, vůbec jsem to nečekal, že to bude až tak citlivé, vždyť karburátor to nemá, a přece motor funguje i bez toho a docela dobře.
Musíte to nastavit tak, aby motor nasál vše, co vypočítá řídící jednotka, že se má vstříknout, jinak se motor dusí a tarokuje. Je blbý, že do toho nevidíte nemůžete tak optimálně pracovat se sloupci pulzujících plynů, protože je nevidíte, pouze víte, že tam jsou a pak pozorujete chování motoru, to vám musí stačit.
Nejtěžší je poznat, jestli je ten úhel moc malý, nebo moc velký. Musíte zkusit zvětšit, projet, nebo zmenšit a projet, krok jsou 4°. Je třeba zohlednit i délku sacího potrubí, potom otevření klapky a otáčky motoru. Bez zkušebny něco takového nastavovat doma je naprosto příšerné!

Ideál by bylo, kdyby se vstřikovalo z několika vstřikovačů barvené palivo v skleněném a průhledném sacím potrubí, že každá dávka by měla jinou barvu a ty by se střídaly, takže by jste mohli superrychlou kamerou pozorovat, jestli vždy všechnu barvu vcucne válec, nebo něco zbývá a spojuje se s následující dávkou, nebo mizí ve výfuku. Podle toho by jste přidávali, nebo ubírali ten úhel konce vstřiku a optimalizovali plnění motoru ve všech možných provozních režimech.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 23. 8. 2018 18:46

To dáš
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 25. 8. 2018 07:28

Jo taky bych si toho šel. Pro jeden kus se ta práce určitě vyplatí :-)
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků