od Ondra S. 22. 2. 2019 23:01
I přes nadávání některých uživatelů toto neberu. Vše jsou nakonec zajímavé zkušenosti!
1) impexta prodávala motorku s karburátorem naladěnou na etanol jako palivo! Proč? Motorka nebyla určená pro evropský trh, ale pro Jižní Ameriku.
I přes upozornění od jednoho (odborníka) to impexta neřešila a nic s tím nedělala, místo aby přetryskovala karburátor na benzín. V prospektu měla spotřebu 3,2/100 a v reálu to bralo 5,5l/100, takže asi něco bylo špatně, to bylo jasné, že o tolik moc vyšší spotřeba nemůže být jízdním stylem!
2) Moje snaha zkusit vstřikování byla docela odvážná, no sám jsem byl překvapený, jak těžké je pochopit jak funguje vstřik a nalézt správné hodnoty, ale nejezdilo to špatně, akorát ten volnoběh a starty, ale teď už tuším, kde asi byly chyby, akorát to naladit sám bez zkušebny je strašně těžké.
3) Sám jsem si musel přijít na optimální nastavení karburátoru, musel jsem jenom z aliexpressu objednat sadu trysek za cca 8,5 dolarů a optimum jsem našel sám poměrně rychle 115 hlavní tryska a 38 volnoběžná a jehlu na horní zářez a doladit bohatost šroubkem podle standardního postupu. Toto jsem měl udělat hned. Se spotřebou jsem najednou na hodnotách, které udává impexta, tedy 3,2/100 a motorka najednou funguje, jezdí, výborně startuje a nežere víc, než má, o což mi šlo!
Blbý je akorát to, že u tady této motorky jsem musel být já tím průkopníkem (ne dovozce i když byl na to upozorněn) a hledat optimum. To je to, co bych u japonce nemusel a to se mi tady snažili říct. Teď je to ale už jedno, našel jsem ho nejen sám pro sebe, ale i pro všechny ostatní majitele, protože jsem se se všemi podělil na internetu a nenechal si to jako nějaká ***** jen sám pro sebe! To nadávání nebylo fér, akorát mi to trvalo, nebylo to hned, bohužel a to mi teď strašně vadí i když jsem to nakonec vyřešil.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!