od pech. 4. 3. 2019 08:20
CB500 byývala nejlepším půllitrem v době svého vzniku, dnes je nejlepší mezi ojetinami své třídy a doby, kde je kapánek dražší proti konkurentům, ale ceny se pohybují od 30kkč za kusy z počátku 90. let co objely zeměkouli třikrát po 45kkč po nejzachovalejší zcela seriové kousky o 10 let mladší, co objely zeměkouli jen jednou. Kilometry u těchto motorek nejsou problém, motor ujede 100kkm, pak se za 1000kč seřídí ventily a dá si to ještě jednou, než bude chtít něco víc... Potom byla CBF500 - stále stejný motor, novější podvozek z Horneta, ty se koupi tak kolem 50+kkč, pak je aktuální CB500F, ta je ojetá tak za80kkč, ale to jsou pár let staré stroje. Výkonem se šlo dolů ze 60k. na 50k. , aby to vlezlo do upravené kategorie A2. Spotřeba CB500/CBF500 je 5 litrů běžná svižnější jízda, kolenvrti jezdí něco málo nad 4L. poslední model CB500F jezdí o půllitr níž a kolenovrti pod 4, protože vstřikování. Pokud ti přijde motorka za 30kkč co bude fungovat další desetitisíce km jen se základní údržbou drahá, tak se prober... Ano je trochu stará, ale na svoji třídu výkonná a spolehlivá.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem