Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
epo_ píše:13 stran to tu citam ale este som nepochopil preco si si nekupil normalnu motorku hned na zaciatku...
az ta v tom bavi sa vrtat to sa mozes aj v normalnej a posuvas ju dalej ale vrtanim sa v hentom sa nedostanes ani na uroven serie normalnej znacky...
Ondra S. píše:Teď jsem řešil 2 závady:
První - přestal ukazovat otáčkoměr
Druhá - zničené diody na led světle
1) první se týkala povytažení konektoru na původní jednotce CDI, která je tam ponechána právě jen kvůli tomu otáčkoměru, aby pracoval a vybíjí se do žárovky místo do cívky. Už je to odstraněno, ale musel jsem zas sundávat nádrž, což nedělám vůbec rád. Nasadil jsem konektor a ty želízka v něm pořádne domačkal zezadu.
2) druhá se týkala toho, že přestal pracovat větráček chlazení diodového světla a diody se napálily. To se stalo kvůli vibracím, protože větráčku nic není, ale uklepaly se přívodní drátky, a to i přesto, že byly přilepené. Dal jsem tam jiný přívodní drát a nové diody objednal na aliexpressu. Už došly, tak jsem to včera vyměnil a zkompletoval, vyzkoušel a namontoval. Všechno už zase funguje, akorát koukám, že ty vibrace jsou na motorce mnohem horší problém, než jsem si vůbec byl ochoten připustit, ato zvláště u jednoválce.
Teď mně ale nějak vrtá hlavou ta spotřeba. Mám totiž takový pocit, že jsem se dostal na štrece pod 3/100 a to se mi zdá až příliš dobré, než aby to mohlo být reálné. No řekněte, je možný aby to žralo 2,5/100?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků