Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
pech. píše:Však já taky nepotřebuju lítat nijak rychle, z toho jsem taky vychladnul, jedu obvykle limit +10, a motorku su užívám především svobodou pohybu, zatáčkami, příjemným zrychlením.....nicméně za ta léta co jezdím jsem se dopracoval k tomu, že aby si to člověk užil, je těch +-50k zapotřebí a že velký jednoválec je nevyhovující právě pro příjemnou jízdu, pro tu je ale vhodné i to, aby byl výkon snadno dostupný a projev motoru spíše plynulý, na to je lepší ten dvouválec no, protože se právě nemusí ždímat..... Že to ve 150 fouká a není to příjemné ví všichni, kdo chce jezdit těmito rychlostmi trvale, tak potřebuje celokapotu Já jsem právě vypozoroval, že po přechodu na vyšší kubatury, jsem začal jezdit klidněji, možná právě proto, že když už jsem ten výkon měl a nemusel ho ždímat, tak jsem nejezdil stylem že: "***** otáčka a pak kopec, tak tumáš!!!! a podřadit a točiiiiit a neubírat!!!" ale prostě si to na pohodu, tak abych si tu zatáčku užil projedu, protože nemusím jít na krev abych udržel rychlost, protože výkonu je dostatek a sáhnu si pro něj až bude třeba....
500-600ccm je právě docela dobrá kubatura z hlediska průniku většiny vlastností - celkem to jede, moc to nežere, neváží to jak buldozer... Nenadarmo se tomu říkalo "královská třída", dneska už to neplatí....
Zajímavé je to, že když jsem naposled vybíral stroj pro běžné ježdění, byly ty vstupní parametry podobné, já teda požadoval nějakých +-35kw a více, takže jsem hned vyřadil z půllitrů GS500, která je sice hezká, nicméně když jsem se na tom svezl bylo to líné jak veš a aby se to pohlo, muselo se to točit jak fortuna + divný posez, příliš malé, z důvodu posezu jsem vyřadil i ER5 a GPZ5, takže se výběr z pětistovek zůžil na jedinou a to je CB500, protože má dobrý posez, dobrý výkon, dobrou spolehlivost. V úvahu bylo i CBF500, které je vyspělejší podvozkově, nicméně stály dost. NTV revere - spolehlivé, výkon, ale až příliš staré a posez je nízký, XJ6 - nejhezčí z těchto klasik, nicméně čtyřválec jsem nepreferoval, na druhou stranu jsem se mu ani úplně nebránil, byť mi to přijde trochu autoidní... bandita je sice moc hezkej, ale nechtěl jsem ho. Co nám z toho zbylo? to už je ti asi jasné...
A drahé to nebylo, dal jsem 5kkč k tomu, co jsem utržil za prodej předchozího stroje + běžnou sezonní údržbu. Nebyl to sice nejkrásnější stroj tehdejší inzerce, nicméně myslím že sloužit bude, když slouží doposud
Ondra S. píše:Cože motorky už nad 50ccm budou muset mít vstřikování? Tak to budou prodejci EFI kitů v balíku, když to bude muset být teď všude!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků