Motorro velas BM400

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pech. 10. 7. 2016 22:38

K86 píše:A ktery evropsky motorky se delaji v cine? :D


Třeba i bmw G650, menší kubatury čehokoliv od japonských značek, a když ne tam, tak jižní amerika, na vše ostatní komponenty i podstatné montážní celky. Japonci z itálie jsou běžná věc už 20 let.... :-)

-- 10. 7. 2016 23:42 --

Dýzl píše:Nj, v Evropě se stále dělají motorky, trochu jsem to přepískl. Faktem ale je, že většina světové produkce se dnes dělá v Číně a ti to dnes již umí.
Toho Velase jsem dodal Ondrovi od českého dovozce, dnes jsem ale schopný jej pořidit za 50k a kolik by stála nějaké stejná evropská? A zrovna v tomto segmentu by ta evropská mohla být vyrobená v Číně, jen by si na ni třeba Cagiva dala své nálepky.
Česko kdysi dávno bylo největším světovým výrobcem motorek a kde jsme dnes? ČZ rozkradená, vytunelovaná a Jawa živoří a stejně montují cizí motory včetně čínských a i spousty komponentů. Byla to ostatně montovna i za komárů, většina komponentů včetně motorů se dělaly v ČZ.


Nemel bludy a dojeď se před fabriku čz podívat třeba ve dvě odpoledne, až z ní polezou stovky zaměstnanců z ranní směny...

Nikdy nedělali jen motorky, a motorky jsou jediná věc, kterou dělat přestali...

www.czas.cz
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondra S. 17. 9. 2016 15:04

Dlouho jsem se sem nepodíval a koukám, že tu něco přibylo.
Na konci srpna jsem byl po práci na motorce jako konzultant na navštěvě u slovenského kolegy, který má stejnou motorku jako já a nedaří se mu naladit membránový karburátor Dashun 32mm. Hlavní příčina je asi to, že ztratil šroubek na nastavení bohatosti směsi a karburátor už bez něj nelze správně nastavit a bohužel je téměř nemožné ten šroubek někde sehnat. Porovnávali a měřili jsme to s tím mým, z mojí motorky, čímž jsem si to trochu rozšteloval, ale potom jsem si to zase cestou zpět doladil a pak také jsem ho učil seřizovat si ventily na jeho moto doma.

Při tom jsem si poslechl, co o tom zjistil na internetu on, když opravoval motor, protože kamarád mu zničil řadící vidličku, tedy že je to uvnitř motor z endura honda 250 předělaný na 400ccm a pak následně doma zjistil, když jsem si kontroloval doma ventily na svojí motorce, tak že mám z výroby vačku posunutou o zub zpět, než by měla být, protože když nastavím klikovku na značku horní úvratě, tak nesedí ryska na vačce. Tak já se tedy celých 15tis km a 2,5 roků trápím s nastavením motoru a přemýšlím, proč ta potvora furt tolik žere (4/100) a potom zjistím, že výrobce byl kokot a špatně nastavil rozvod motoru, no tak to je teda fakt bomba! Hned jsem to zpravil odmontováním napínáku a přehozením, ale co už? Tohle zjištění mně totálně zpražilo až konsternovalo a tejden jsem to rozdýchával, než jsem ztrávil tohle drsné sousto poznání a mrzelo mně, že jsem nato už dávno nepřišel sám a hlavně dřív.

No závěrem píšu, že je třeba asi být zdravě nedůvěřivý a strašně se o vše zajímat a vše si ověřovat a nevěřit a nespoléhat u níčeho, že je něco nastaveno správně, když je to tak z výroby, potože když se mohou stát takové věci, tak už je asi možný téměř úplně cokoliv a není možný nikdy slepě spoléhat na cokoliv, ani kohokoliv a více jak kdy předtím platí důvěřuj, ale prověřuj a nespoléhej na nic!

PS: konečně jsem si taky udělal vstup na Aliexpress a bezhotovostní kartičku na placení, takže se nyní už i já konečně dostanu k těm fantastickým věcem, co se tam prodávají, třeba také to vstřikování na motorku a ledkový žárovky, který mně furt doslova fascinují kolik lumů z toho čiňani dokáží vyrazit při standard příkonu, to je masakr, nejraději bych si ty nejvýkonější typy všechny nakoupil a otestoval, jaký to má rozptyl světla a která se kam nejlépe hodí a jak se která chladí!
Však v mojí motorce se svítí LED vpředu i vzadu. Když se mi posledně rozpadla zadní žárovka BAY15D led vibracemi od rozbité cesty, tak jsem toho využil, že jsem tam dal odpor vyšší hodnoty, abych zvýšil rozdíl mezi koncovým světlem a brzdovým světlem, protože brzdové svítí napřímo a koncové přes odpor.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 17. 9. 2016 18:36

hele tak ten škrťák udělá nějakej šikovnej soustružník.

Posunutá vačka... Koupil sis levný *****, tak musíš počítat s lecčíms, byť toto je celkem zásek...

Ono ej to celkem jednoduchý, pokud je něco dobrý, tak to většinou není úplně laciný, pokud chceš něco dobrýho a lacinýho, nebude to nový, ale starý a pak už musíš taky počítat s lecčíms, například jak se na tom vyřádili předchozí majitelé :-)

Že nevydrží žárovky? to bych chtělů vidět, jestli se někdo při tom upgradu 250-400ccm obtěžoval s přepracováním vyvažováku - asi ne, když žárovky držely i na starý jednoválcový číze, která byla dost vibrátor... A že by to bylo od rozbitý cesty? to zas nefunguje podvozek... mno to musí bejt příjemný poježdění teda...

-- 17. 9. 2016 19:40 --

Ondra S. píše:Tak u aut určitě ano, ale u motocyklů je jiná situace.
Turba do motocyklů běžně ještě nedorazila a tak ještě i teď si můžete koupit nové moto s karburátorem jednoduché konstrukce, které bude jednoduché, spolehlivé a se základní údržbou může sloužit několik let a není tam tolik *****ítek a věcí, které nechcete ale musí tam být kvůli podělané EU, jako u nových aut, zatím... Je ale fakt, že teď přidali ABS pro motorky.


Turba v motorkách už dávno byly.... chceš vyjmenovat všechny typy?
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondra S. 17. 9. 2016 19:29

Reakce jen tak heslovitě:
-U mojí motorky žádní předchozí majitelé nebyli, koupil jsem to nový, takže znám kompletní historii toho stroje od samého začátku a údržbu si dělám taky sám. Je to sice motorka z číny, ale ten motor je celkem kvalitní a dokonce používá japonské hi-tec technologie tvrzeného povrchu ze spékaného kovu, díky tomu je celkem lehký a odolný.
-Co se týče vibrací, tak ono je to především o frekvenci těch vibrací a je jedna cesta-okreska, která má jemné nerovnosti, které při určité rychlosti vytvoří takovou frekvenci vybrací, která mi ty led-žárovky doslova ničí, je to silnice: Dlouhá Loučka - Újezd - Žerotín, jenže je to pro mně zase fajn zkratka při cestě do Jeseníků. Potom to dělá taky D1 pokud jedu rychle. Motor zas tak nějak moc nevybruje, na jednoválec teda. Ten podvozek filtruje větší nerovnosti, ale ty malé ostré moc ne a to je ten problém. Jinak svítící vlákna klasických žárovek vibrace nesnášejí, vyloženě je trhají a ničí, ty led jsou odolné, což je super, ale ty destičky s diodami na paticích připájené a cínové spoje mezi nimi to nedávají. Už jsem jich několik doma zachraňoval přepájením.
-Ta turba v motorkách, beru že to existuje, ale u seriových strojů nato narazíš jen velmi výjmečně, téměř se to nepoužívá a běžně to neseženeš, prostě všechno samá atmosféra.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 17. 9. 2016 20:45

hi- tech. technologie - nikasil a tvrdokov - desítky let známé a běžně využívané věci, to vůbec neřeší jestli je ten motor dobrý nebo špatný, já taky neříkám že je špatný, jen tato montážní chyba většinou končí totálkou motoru, tak jsi měl vlastně štěstí... Mně by ale těžce sralo mít věc, která potřebuje neustálé dokončovací a vyplepšovací práce, z hračičkování už jsem vyrostl a mám rád věci co fungují... Na hračičkování mám dvě motorky vzácné, nicméně ty když nepojedou, tak se ***** děje a vyřeší se to až bude čas, proto mám další, tuctovou motorku , která funguje, jako rytíře všedního dne. Nicméně pokud ti 400ccm jednoválec žere 4l, tak je to naprosto normální...

Pokud tam nevydrží ani led, je na tom pružení/tlumení skutečně něco hodně špatně, zkus pro začátek vyměnit tlumičový olej... Já jezdil na kdečem za těch 15 let a více než 100kkm na různých motorkách a žárovek jsem poměnil že by se mi to vešlo do dlaně... byly jiné problémy...

Turbo motorky sériové právě už byly, a nebylo jich málo.... například xj650t, cx500t, cx650t, gpz750t a další... ***** se na to už dávno, protože pochopili že správnou cestou k vyšším výkonům je objem/otáčky, největší problém turbo motorek bylo to, že nebyl kam pořádně nacpat intercooler a že sání bylo dlouhé jak lovosice což sice nevadí maximálnímu výkonu, ale vadí to reakcím na plyn, takže to mělo velmi pěkný výkon, ale brutální turbodíru a jezdilo to jak na gumě...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondra S. 22. 9. 2016 19:28

Podle popisu chování turbomotorky bych se tomu osobně zas tak moc nebránil. Tím nemyslím, že bych chtěl turbo namontovat na tu svoji čínskou čtyřstovku, ale na nějaké jiné bych to klidně zkusil, ale myslím, že na přeplňování turbem by se hodil alespoň dvouválec, na jednoválec by se mi to nezdálo úplně vhodné řešení.
Co se týče mezichladiče na vzduch, mohl by být vpředu před chladičem motoru. ten by mohl být za ním, ale byl by větší a s tlustší chladící vložkou. Zbytek je o tom, jak by se to naladilo. Je mi jasné, že na ostrou závodní jízdu a blbiny by to nebylo, ale na víkendové pohodové svezení plynulým cestovním způsobem bych neviděl problém. Výhoda by byla, že by to i při nevalném objemu motoru mohlo jezdit celkem obstojně a s docela rozumnou spotřebou.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 25. 9. 2016 03:04

Kdyby to za něco stálo, tak se to dělá a prodává...

Jenže ono to stálo za vyliž*****, těmi špatně odhadnutelnými a nepřímými nástupy velkého výkonu to bylo až nebezpečné a to nejenom v kotextu s podvozky tehdejší doby.

Větší objem je snazší, bezpečnější, z pohledu spolehlivosti, chování a životnosti ideální cesta při spíše nižším nárůstu váhy i zástabových rozměrů.

Dnes a posledních minimálně 20let i nejobyčejnější cestovní motorky mají výkon cca od 100k/1L, ty sportovní i dvojnásobek, tj. i poměrně malé motory kolem 500-600 ccm podávají výkony které jsou pro věc o +-200kg natolik dostačující a jsou v reálném provozu natolik hbité, že nemá cenu komplikovat si život takovou ***** jako je turbo... Dobrá spotřeba není problém, jen úzce souvisí s využíváním výkonu. Komu to nestačí, vezme si litra co váží o 10-20kg víc a dosahuje výkonů, kterým zpravidla nestačí ani to nejlepší z automobilové konfekce... komu to stále nestačí, může jít ještě výše, a nebo přejít do hájemství litrových supersportů, které se zrychlením 0-100 za 3s a maximlní rychlostí +-300kmh vyrovnávají supersportům automobilovým, které potkáš velmi vzácně...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondra S. 1. 10. 2016 08:39

Pechu, vidím, že jsi opět nepochopil, jak jsem to myslel.

Myslel jsem na lehčí 140-170kg přeplňovanou motorku o objemu 250-350ccm a aspoň 2válec, která by lítala jak půllitr. Měl jsem přeplňovaný turbobenzín v autě a ne zrovna malý, byl to 2,0i 16V 150kW a přední náhon a vím, co to dělá, a mám stále turbodisel a znám ten turbokopanec a gradaci výkonu v otáčkách, kdy začne plnit dmychadlo, ale vím, že vše je o naladění.
Když jsem uvažoval o turbomotorce, myslel jsem spíše na pruběh kroutícího momentu a tah, ale ne až tak na výkonovou špičku, kterou až tak zas nevyužiju. Když máš v motorce velký moment odspod, což turbomotor má, tak můžeš použít delší převody a tím motor nemusíš tolik honit a za předpokladu plynulé jízdy to může mít i dobrou spotřebu.

Velmi se mi třeba líbí peugeot jet force, což je scooter, kde je přeplňovaná 125ccm má cca 15kw a lítá jako dobrá 250ccm. Je sice dopován kompresorem, nikoliv turbinkou ve výfuku, ale je to bohužel jediná přeplňovaná motorka, kterou znám ale jen 125ccm. Když jsem ale četl test, tak prý to lítá jak raketa, zejména to zrychlení je prý impozantní a to se mi líbí. Když vezmu, že by takhle udělali třeba 250, mohla by mít až 30kW a to by mi úplně stačilo. Když by se pak tohle spojilo s technologií vrstvené směsi, známě jako FSi u škodovky, mohlo by to mít opravdu vynikající parametry, tedy vynikající spotřebu při klidné jízdě, vynikající tah v kopcích i a dostatečnou zásobu výkonu, když je potřeba třeba rychle vyrazit a předjet.

Když mám teď velase, tak je to velký jednovál, no tak tah to má fakt dobrej i při velmi výrazně protažených převodech, ale jako jednovál to hůř zvládá nižšší otáčky a na točení do vysokých se to také zrovna moc nehodí. Uvažuji aspoň o nahrazení membránového karburátoru vstřikovacím kitem, který lze koupit na aliexpressu, ale váhám, protože nevím, jestli by ten efekt byl takový, jak si od toho slibuji. Ten kit se sice dá ladit, řídící jednotka je programovatelná a umožňuje zásahy do vstřikovacích map, ale přesto si říkám, jestli bych nakonec nebyl zlkamaný, pokud by mi nesplnil očekávání, co si od toho slibuju a vrátit to nejde, protože ten kit není tak úplně levný, nějakých 280 usd a jiný od jiného výrobce 350 usd.
Naposledy upravil Ondra S. dne 1. 10. 2016 08:57, celkově upraveno 1
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 1. 10. 2016 08:52

V zátěži by to žralo jak prokopnutý, musel bych stát a dovhlazovat turbo, nedej bože by ti odešlo...
anonym

Odeslat příspěvekod Ondra S. 1. 10. 2016 09:11

Jako s tou zátěží beru, že by to celkem žralo, ale to by bylo jen chvilku, než by se roztočil, potom bys ubral a zas by to bralo málo. Však v autech jsou také turba, ale ty motory jsou mnohem větší a tahají mnohem větší stakila železa, než by tahal malý motor té motorky a přesto se motory dají udělat, že při normální plynulé jízdě vás to nesežere, ale při jízdě brzda-plyn si vezmou.
No a dochlazování turba by bylo chvilka, však benzínové turbomotory mají dmychadla nejen mazaná olejem, ale i chlazená vodou a ta rychle odvádí teplo, disly většinou ne.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 1. 10. 2016 09:45

Větší motor se nemusí honit, reakce jsou rychlé a slušně přesné, zásobu výkonu pro předjetí mají násobně větší než nutně potřebuješ o gradaci výkonu se neboj že by nebyla, turbhokopanec je otravná negativní vlastnost, která je na motorce, kde se s přísunem výkonu na zadní kolo musí umět zacházet problémem a právě těžko odhadnutelné a prodloužené reakce na požadavek změny byl posledním hřebíkem do rakve turboéry, kdy chtěli T. motory 650-750 ccm nahrazovat kategorii motorů 1-1,2L snížení váhy se nakonec nekonalo protože turbína a hlavně ostatní wergly nutné k jejímu provozu mají také svojí váhu a druhak je není ani moc kam dát, což je třeba problém mezichladiče který když má nevhodné umístění a rozměry (problém i některých menších aut) tak moc nefunguje a to omezuje stabilitu výkonových parametrů podle vnějšívh podmínek a nebo vyššího podílu využívání plného výkonu.... jízda byla sice rychlá, ale rozhodně ne příjemná, protože to bylo jak jezdit na divokém koni...jede rychle ale nikdy dobře nevíš co si vzpomene.... Typický příklad: jedeš do zatáčky a protože v zatáčce je z hlediska správné techniky jízdy a ideálního gripu, jen a pouze zrychlovat, přičemž množství výkonu, které v tu dobu posíláš na zadní kolo je třeba poměrně přesně nadávkovat aby tě to nerovnalo a nevynášelo (málo výkonu) a nebo neprohráblo a nepodklouzlo ( moc výkonu) a teď jedeš do té zatáčky, tak si ubereš, podřadíš a v zatáčce tomu chceš přidat, abys jí projel svižně bezpečně a efektivně, do toho se ti zrovna trefí turbodíra, takže tě to začne vynášet, tak podřadíš o další kvalt, přidáš, přijdeturbokopanec a někde u středové čáry kam tě to meztím vyneslo ti to ustřelí pod *****í...

Navíc mít u motocyklového motoru 250-350ccm 30kw výkonu dnes není sebemenší problém. není nijak neobvyklý výkon 100-130kw/1L přemž tebou zmíněný výkon 85kw/1L dosahovaly naprosto běžně obyčejné cestovní motocykly už před 20 lety.

Impozantní zrychlení u 15kw skůtru? a teď tu o karkulce, 15kw malý wergl bude mít možná zrychlení uspokojivé nebo alespoň v rámci třídy slušné, ale ne impozantní.

pokud chceš motorku o výkonu cca 30kw a váze 170kg, není problém, například aktuální cb 500F/X 500ccm, 35kw,172/178kq. Přičemž výkon této verze zdaleka není maximální možný z daného objemu, protože už před zmíněnými 20 lety některé půllitry dosahovaly výkonu o cca 10kw vyššího, ale právě tebou zmíněný důraz na průběh v nízkých otáčkách a moment jsou výsledkem. Navíc se to vleze i do kategorie A2 a běžná cestovní spotřeba je cca 3,5L (to ten můj rytíř všedního dne jezdí o dva litry dráž :-) )

Fsi byla absolutní *****, která se vůbec neosvědčila nikde a nikomu (nebyli sami kdo to dělali, japonci to zkoušeli taky) výsledek je dneska ten že ty motory jsou docela sráče hajsavé a nikdo to nechce...

Debatu o spotřebě tady provozovat nebudu, jakmile začneš práskat bičem bude chlastat obojí, protože když chceš aby koně táhly, musíš je nakrmit... když povolíš, tak nebude.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Massacre200 30. 10. 2016 17:10

Ahoj Ondrej. Tiež mám záujem kúpiť si túto motorku na slovensku predávanú pod menom Kaťuša 2012 ponúkanú na stránke lacnemotorky.sk avšak pred kúpou by som mal pár otázok. Bohužiaľ užívateľ Kaťuša ktorý odtiaľ tiež kupoval tu nebol prihlásený nejaký ten rok. Prečítal som si celú diskusiu takže viem že ste sa pár krát stretli. Vedel by si mi prosím ťa dať naňho kontakt? Bolo by to možné? Chcel by som sa ho spýtať na pár vecí ohľadne obchodu Saqer, s.r.o. či je to seriózny distribútor atď. nakoľko majiteľ je z Kuvajtu a komunikujeme len anglicky. Napísal by som ti aj súkromnú správu ale len dnes som sa zaregistroval a nejak som tu takú možnosť nevidel. Ďakujem za odpoveď.
Massacre200
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ondra S. 1. 11. 2016 19:25

Tak asi bych se svého slovenského kolegy měl nejprve zeptat.
PS: (soukromé zprávy máš po přihlášení v uživatelském panelu)
Vzhledem k tomu že jsme v kontaktu, tak asi přibližně tuším, co ti k tomu řekne. On tu motorku ale nekoupil přímo od saquer, ale od soukromého inzerenta, který ji vyhrál v tombole a měl s ní pak technické problémy, které sice už skoro všechny tak nějak pořešil, kromě karburátoru. Saquer to věděl, že není úplně OK a proto ji dal grátis jako cenu do tomboly, zbytek už byla jeho smůla.

V současné době k ní shání kompatibilní karburátor, protože z něj ztratil jeden stavěcí šroubek, takže to nejde seřídit a je z toho trošku rozladěný. Dokonce jsem u něj byl i na návštěvě a zkoumali jsme to a porovnávali s tou mojí a zkoušeli naladit, ale bez originálního stavěcího šroubku to nešlo. Možná bude na tu motorku i trochu naštvaný, ale kdo je zde vinen? Mně třeba po pečlivém nastavení, které jsem tu popsal funguje celkem dobře a to mám už 17000km, takže asi tak. Když si pořešíš i ostatní věci, jako světla, pérování, chlazení, atd, bude ještě lepší.

Teď jde spíše o to, jestli ty motorky ještě mají nějaké na skladě? Impexta v ČR už je nemá a další asi už nebudou objednávat. Je ale fakt, že saquer je nabízel za naprosto neuvěřitelnou cenu, takže vzhledem k tomu to asi zato stojí, protože v podobné ceně nic nového podobného nekoupíš ani náhodou. No a co s tím potom? Když si přečteš moje popisy tady a na motorkářích a nejsi úplný vemeno a technický antitalent, tak to podle toho už nebude problém uvést do provozuschopného stavu a potom ta motorka už není nějak špatná, pokud přežiješ spotřebu 3,5-4/100. No vzhledem k té ceně je vlastně dost dobrá.
No mouchy a konstrukční nedokonalosti už tedy znáš, víš i jak se to dá řešit a vyřešit, tak pokud se ti líbí, tak si ji klidně kup, po doladění dle mých návodů by ti měla fungovat celkem spolehlivě.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 2. 11. 2016 13:01

Kaťuša z Tomboly. :shock:
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod Ondra S. 4. 11. 2016 19:20

Mluvil jsem s Kolegou včera a v podstatě akorát, když v létě potřeboval díly do motoru, tak Saquer byl asi mimo Slovensko, tak se nedal sehnat, ale pokud již komunikuje a ještě nějaké motocykly má na skladě, tak by to neměl být takový problém. Je totiž pravděpodobné, že další tyto motorky už nebudou dostupné.
Však se ho zeptej, když chce prodat motorku, tak bude nejsdílnější a zeptej se ho rovnou na ty díly hned ještě před nebo při koupi, jak to má vyřešené? Jinak je to gillera SMX a prodává se v Jižní Americe a tam natom lítají běžně přes Kordilery a to už jsou pořádné hory.
Ono v podstatě pokud tu motorku vyloženě nerozflákáš při dopravní nehodě tak toho ani moc potřebovat nebudeš a věci běžného opotřebení seženeš i jinde, až to budu potřebovat a začnu shánět a seženu, tak to sem zase napíšu, s čím je to kompatibilní a co nato pasuje.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků