Honda CB 1100

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod sprint 17. 7. 2013 15:28

Co říkáte na tenhle stroj, nejel na tom někdo?
Mně se strašně líbí, dneska jsem se na něj byl zas podívat a líbí se mi čím dál víc.
Má to akorát dvě nevýhody. Cenu a nejde na to dát kufr, resp. by to vypadalo asi dost blbě.
http://moto.honda.cz/motocykly/naked/cb ... rmace.html

Obrázek
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 17. 7. 2013 15:53

Za mě dobrý. Takhle vypadali motorky, když jsem byl mladej. :-S Vidim to na takový pohodový ježdění ala chopper, jen to motorkaření člověk nemusí mít jako "životní styl".
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 17. 7. 2013 15:55

Mně se na tom právě taky líbí to retro, přitom se špičkovou moderní technikou. Jen je hodně nepraktické, že není kam dát helmu nebo bundu.
Docela by mě zajímala ovladatelnost, jestli to není příliš těžkopádné.
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 17. 7. 2013 16:02

To budeš muset vyzkoušet. Ale Honda dělá přívětivý motorky.
Když koukám na 248kg, a 795mm tak pro mě by to nebylo. Těžký a nedosáhnul bych na zem. :(
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 17. 7. 2013 16:03

Jen o metrák víc než kdejaký skůtr, to mi nepřijde tak zásadní.
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 17. 7. 2013 16:10

Já mám motorku o 50kg lehčí a věř, že na ovladatelnosti je to znát.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 17. 7. 2013 16:26

Ovladatelnost na místě nebo při jízdě?
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 17. 7. 2013 16:38

Když budu srovnávat CB a mojí tak obojí. Kromě nižší váhy mám i sedlo o 10cm níž, takže mám oproti většině motorek níž těžiště, menší klopnej moment, líp se s tím manipuluje na místě.
A za jízdy to bude podobný. Moje by v ovladatelnosti vyhrála na celý čáře. Pro mě je to důležitý, pro tebe nemusí být. Jak jsem psal Honda nedělá blbě ovladatelný motorky, takže bych čekal, že na pohodový i třeba rychlý ježdění bude CB bez problémů.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 21. 7. 2013 13:29

Konečně mezi těma létajícíma talířema z bakelitu pořádná, normální motorka.

Pokud jsi na tenhle styl, mrkni ještě po klasikách typu Triumph Boneville, Kawasaki w650/800, guzzi V7 apod...

Dokonalost dělají drátěný kola :-)

Na bundu a helmu si dáš kufr, tohle holt není ta ždímačka co máš teď, kde se to rve pod sedačku :-)

Je samozřejmý, že tenhle litr bude víc autobus, nejž nějaká lehká, svižná půllitrová mašina, ale každá věc je na něco, a tohle je spíš tourer, než street, takže je to přirozená vlastnost, jež někoho kdo po tejhle kategorii jde nebude trápit, když hornet600 bude ve skutečnosti na složitej trati rychlejší, protože tohle to projede s klidem, a pokud to bude třeba chlupy taky naježí... asi jako třeba B1200.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Čendoslav 21. 7. 2013 13:45

Když už vyvalit čtvrt mega za motorku, tak jednoznačně Triumph Bonneville T100... :love:

Obrázek

Dělají se i stajlyš kožený kufry...
You do that...and forget the money...
- Alan Watts

'06 Chevrolet Lacetti SW 1.6
Čendoslav
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 21. 7. 2013 13:52

Zas aby bylo ovládání co nejjednodušší, což se bojím, že u Triuphu nebude a taky servis tady není....

Co jsem dneska četl v časáku test CB1100, resp. viděl, tak se mi nelíbilo, že výfuky i hlavy válců byly na detailech jakoby ztmavlý od teploty. To by se snad stávat nemuselo, není to hezký. :hm

Kufr právě nevím jestli by se na to hodil.
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 21. 7. 2013 13:55

Já bych preferoval dvouválcovou klasiku.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

[img]http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2011/02/Moto-Guzzi-V7-Clubman-Café-Racer-Luca-Bar-Design.jpg[/img]
Naposledy upravil D1.8T dne 21. 7. 2013 13:57, celkově upraveno 1
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 21. 7. 2013 13:56

Tak to se mi vůbec nelíbí, to už radši BMW.
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Čendoslav 21. 7. 2013 14:00

sprint píše:Zas aby bylo ovládání co nejjednodušší, což se bojím, že u Triuphu nebude a taky servis tady není....

Autorizáky jsou v Praze, Brně a Holomóci... :-)

http://www.triumphczech.cz/
You do that...and forget the money...
- Alan Watts

'06 Chevrolet Lacetti SW 1.6
Čendoslav
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod icotech852 21. 7. 2013 14:00

neviem si pomoct,ale mne sa taketo retro designy moc nepacia.U mna je top Yamaha XT1200

Obrázek
forsaken...
icotech852
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků