A1 s 79 = AM.
A kecám, A1 je do 11kW, teda může být i manuál, oproti B. Mouchoj má samozřejmě pravdu.
Takže max 125 s automatem na B, což znamená že max 11kW, a to má snad jen Forza 125 co jsem našel, ale ta je za ranec.
Takže Pcx, no.
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
robbert píše:Já někde četl, že to lze nějak decentně odladit, aby to mělo ten výkon. To jsi hledal?
yndezit píše:Žulda píše:Kdybyste si vybírali skůtr a měli jen ŘP AM, A1, B a B1 (z roku 1991), koukali byste i po něčem jiném něž PCX 125? Je nějak významně znát rozdíl třeba 2 kW? V životě jsem jezdil jen na Babetě a jednou na Jawě 21 Bych si tak jezdil na výlety kolem Berouna, když by se mi nechtělo na kolo...
Koukal bych po něčem co má cca 14-17kW výkonu, imho je to dobrý kompromis mezi spotřebou a výkonem. Na to by měla stačit neomezená A1 - nemáš u ní nějaký doplňkový kód?
garážmistr píše:Ono to mačkat ze 125ccm nedává moc smysl, vzhledem k zákonným hranicím 125ccm/11kW. Vlastně jsem chtěl napsat, že je to *****.
Dynamické parametry 4t skůtrů se zlepšují variátorem.
garážmistr píše:První část mýho postu se týkala 125ccm, druhá obecně 4t skůtrů. A nepsal jsem o výměně válečků, ale celýho variátoru.
garážmistr píše:První část mýho postu se týkala 125ccm, druhá obecně 4t skůtrů. A nepsal jsem o výměně válečků, ale celýho variátoru.
pech. píše:garážmistr píše:První část mýho postu se týkala 125ccm, druhá obecně 4t skůtrů. A nepsal jsem o výměně válečků, ale celýho variátoru.
Tím ty chybějící koně taky nedoženeš.....
pech. píše:garážmistr píše:První část mýho postu se týkala 125ccm, druhá obecně 4t skůtrů. A nepsal jsem o výměně válečků, ale celýho variátoru.
Tím ty chybějící koně taky nedoženeš.....
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků