Skútr koutek

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod PeTr7650 14. 9. 2018 16:13

MA2 je novejsi norma nez MB, stejne jako SN je novejsi nez SG. za me ok
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 14. 9. 2018 16:14

Man and the machine....

už zajíždím 8-)
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vočko,Szyslak 14. 9. 2018 16:16

PeTr7650 píše:MA2 je novejsi norma nez MB, stejne jako SN je novejsi nez SG. za me ok


Díky. Beru tě za místní kapacitu na skútry, tak to tam zítra naleju.

-- 14. 9. 2018 17:17 --

ace2 píše:Man and the machine....

už zajíždím 8-)


Jak jsou ty dilda přichycený k přilbě? ...jo už vidím, jsou přišitý.
Naposledy upravil Vočko,Szyslak dne 14. 9. 2018 16:18, celkově upraveno 1
Vočko,Szyslak
Insomniak roku 2019
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 14. 9. 2018 16:18

přišitý ke kůži na tý helmě
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 9. 2018 16:26

polda píše:I proti zdi?

Proti všemu, čím míň se bude brzdit motorem, tím míň se baterky dobijí.
anonymni

Odeslat příspěvekod maincoonsback 14. 9. 2018 16:50

Vočko,Szyslak píše:Bude tohle (JASO T903 MA2, API SN), bez úhony pro motor, fungovat v Honda SH 125 (eSP) 2015? Předepsanej je 10W30, JASO T903 MB,API SG nebo vyšší, ale autorizák Honda plnil celou dobu 10w40. Teď po záruce, chci měnit sám. Díky za radu.

Obrázek


No tohle je olej pro motorky, mají stejnou řadu olejů pro skútry, kupoval sem před měsícem.
Prý je tam jiný požadavek na olej pro 4t motorky a pro 4t skútry. Ty oleje pro skútry bývají dražší o chlup.

Jako na doliti asi v pohodě, ale jako celonapln bych to tam nedal a koupil bych specifikaci přímo pro skutr a ne moto.

-- 14. 9. 2018 17:54 --

ace2 píše:Man and the machine....

už zajíždím 8-)

Stylu to má mraky. A za mne.mas.odvahu teda...!!!
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod PeTr7650 14. 9. 2018 16:57

ja leju do skutru motul 5100 10w40, uz 30 tkm a nepozoruju rozdil proti oleji pro skutr. jen v cene :-D
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 14. 9. 2018 17:07

Asi to tak jde. U některých skútru prý jsou speciální aditiva a jiným zase nevyhovují závodní motocyklové oleje, které mají ve skútrech v městském provozu tendence karbonovat...

Jak sem nakoupil tak prodávám.


Jako říkám, jako na doliti v tom problém nevidim, ale jako celonapln bych si to do skútru nedal. Tím ale netvrdím, že vím, že tím tomu motoru ublíží. Ani nevím co má...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod robbert 14. 9. 2018 19:08

ace2 píše:Man and the machine....

už zajíždím 8-)

Ty tak fakt jezdíš?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 14. 9. 2018 19:15

jj dneska celej den :D Angelato si mě chtělo dát na instagram dneska :D

je to docela sranda
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 14. 9. 2018 21:05

Vočko,Szyslak píše:Bude tohle (JASO T903 MA2, API SN), bez úhony pro motor, fungovat v Honda SH 125 (eSP) 2015? Předepsanej je 10W30, JASO T903 MB,API SG nebo vyšší, ale autorizák Honda plnil celou dobu 10w40. Teď po záruce, chci měnit sám. Díky za radu.

Obrázek


Tohle jsem nalil letos, a není to ono. Přijde mi že víc prokluzuje spojka. Vrátím se zpět k 5100.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 16. 9. 2018 15:30

Tak jsem od dnešního rána najel už 420 km :D

Trochu mého hodnocení z mého pohledu

+ Praktičnost je fakt báječná, místa je dost pod sedlem na helmu i na převlečení. Až bude kufr tak to bude vážně dobrý kolik se toho vejde do motorky.

+ Pohodlnost sedla, ani po 400 km ***** nijak neprotestuje a klidně bych nějaký to kilčo ještě na pohodu dal.

+ Těch 182kg váhy není vůbec citít z toho jsem měl obavu a bylo to plané. Jak při manévrování na místě, couvání, posunování, parkování tak i pomalá jízda v provozu s tím není vůbec žádný problém.

+ Sklápěcí zrcátka byl hodně praktický nápad. Kam se nevejdu tak je stačí sklopit a po vyklopení zpět jsou ve stejném nastavení jako původně, takže ideální když parkuju vedle auta u zdi, nebo se člověk potřebuje protáhnout kolonou kolem aut třeba.

+ Spotřeba 3.4 při meziměstě po okreskách i pár km dálnice mi přijde super.

+ Full LED světla opět vynikající a i v noci je vidět na cestu zcela standardně. Navíc LED barva světla a svítící pozičky v zrcátkách tomu dávají trochu více respektu a auta si mě zdá se všímají mnohem rychleji a mají ke mě více respektu než k běžným skútrům. Tolik můj dojem.

+ Moc to nevibruje, ani přes 400 km jízdu necítím v prstech žádný mravenčení. Na jednoválec docela dobré.

+ Palubní počítač ukazuje dojezd na nádrž
------

- Zcela sebekriticky říkám že to má podvozek úplně na <-> je to tvrdé, netlumí to, na nerovnostech to odskakuje a tlumiče mají krátký zdvih při projetí něčeho typicky víko od kanálu se ozve ne zrovna příjemně znějící rána, úder a následný odskok. Podvozek je pro mě dost značný zklamání, myslel jsem že to bude mít podvozek bližší spíš motorkám, ale podvozek je bohužel typický skútr. Ještě se budu muset podívat na tlak v pneumatikách jestli nejsou nějak přehuštěný.

- Chybí tomu 10-15hp výkonu. Nejede to špatně, ale taky nijak aby z toho byl člověk úplně odvázanej. 90 je tam hned bez snahy, 120 to jede po dálnici pořád při 7 tis otáčkách (omezovač asi na 9) optimální rychlost na pohodu kdy to jen spokojeně vrní je 100.

- Při jízdě po nerovnostech to celé levně plastově chrastí. To nedělo ani PCX

------
neutrální

/ elektrický štít je fajn, nicméně ho patrně dáte jednou na horní pozici a už tak i zustane. Sice úplně nezabrání větru, ale posune turbulence mimo krk směrem na horní část helmy, takže sice pořád něco cítite, ale nežene to vítr do helmy.

/ zatím mám najeto 490 km a brzdy jsou sice okeyyy ale žádné kousavky, když je třeba agresivně zpomalit je třeba použít sílu.

-----

Můj závěr je takový že je to hezký, načančaný a velmi praktický skútr s dobrou výbavou, ale jako motorka je to podrůměr, hlavně ten podvozek/tlumiče to celé zabíjí. Zkusím projít jestli se na to nedělá nějaký Öhlins zda by to tomu nepomohlo.
Naposledy upravil ace2 dne 16. 9. 2018 15:54, celkově upraveno 1
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 9. 2018 15:47

K tomu podvozku. Dali ti dolu ty prevozni pojistky. Jak byva na pracce.

-- 16. 9. 2018 16:48 --

Proste tak nejak ocekavam co popisujes. Hokt trikilo je trikilo ci se tyka dynamiky a v tom zbytku proste nejnovejsi model se vsemi fjucursmi ktere ostatni dostanou postupne s novymi generacemi.
anonymni

Odeslat příspěvekod ace2 16. 9. 2018 15:52

to snad jo :D žádný pojistky jsem nezahlídnul :D jak vypadají a kde jsou ?

-- 16. 9. 2018 17:07 --

Ještě k tomu smartkey...

jako nápad je to dobrý, nicméně finální ztvárnění myšlenky stejně krachuje na tom že postup to nastartovat je následující:

Zmáčknout ten ovladač od pračky aby se spároval skútr s klíčkem a odemkla se spínací skříňka
zatlačit ovladače od pračky a otočit do polohy OFF
pak přes polohu "Seat/Fuel"
do polohy " | "
zmáčknout brzdu a sepnout startér.

Takže představa že se přiřítím k motu skočím v rychlosti na ní a letím do hajzlu nebude fungovat. Jediné co ten smartkey přináší to že jednoho dne nastartujete a necháte klíček v garáži a v destinaci už si nenastartuješ, nebo ti někde cestou vypadne vysílač z kapsy se stejným výsledkem. Navíc si ted nemám kam pověsit dálkáč od garáže :D
S kufrem to bude lepší bo nebude nutné asi lovit v rukacicích klíč po kapsách, ale stejně mi přijde že ta myšlenka keyless systému byla docela pohřbená tím ROMO Fulnek ovladačem na spínačce.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 9. 2018 16:27

To semnuz testoval na 125 takze su dusevne prioraveny. I tak je to lepsi
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků