Blbě. Ale dvě integrály je velikej kufr. Já bych to tam asi nenaskládal ani kdyby byl prázdnej, ale vozim tam nepromok kombinézu, tak jsem to ani nezkoušel.
Dobře, že jsme našli na Medley něco pozitivního.
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
garážmistr píše:Jsem koupil top-case kolem 40l a vidím to tak, že až pořídím motorku, instaluju ho na ní taky.
Vozim v něm batoh, když někam přijedu, vytáhnu batoh, dám tam přilbu, rukavice, bundu i kolenní chrániče a odcházím jako bych přijel MHD.
Arnie J píše:To nevím jak moc se dá složit Ale vejdou se tam dvě integrálky a ještě je kolem nich místo
one-z píše:garážmistr píše:maXX_CZ píše:No, ze bych chapu 125 skutry, ty maji oproti mensi moto nekolik zasadnich vyhod, ale tohle nejak ne. Navic to vypada priserne, cim vetsi tim hnusnejsi (ale to bych tady asi nemel psat nahlas .
125 je dobrá do města, jak vyjedeš za ceduli, je to otrava. 150 je samozřejmě to samý. Když máš kombo město-meziměsto je velkej skůtr ideální. Tady můžou být různý názory, jak velkej a silnej už je ten správnej.
Oproti motorce to má výhodu v automatu, kterej se do města hodí, integrovaným zavazadlovým prostoru ve kterým odvezeš nákup, zásadně lepší ochraně před nepřízní počasí a to hlavně u spodní části těla včetně bot. I nižší těžiště se hodí, při motání mezi autama.
Vidim to stejne, na eSVecku se fakt blbe vozi nakup z vecerky, jeste pred moto jsem chtel kufr, ale ted nvm, asi spis tankvak. A naopak kdyz vidim mimo město 125 skutr, to je tragédie, jen se to lip predjizdi nez kamion.
Arnie J píše:Kolem 150 se láme ta použitelnost mimo město. Samozřejmě pokud mi při předjíždění začne zrychlovat auto, tak jsem v *****.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků