Skútr koutek

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod garážmistr 11. 7. 2018 20:51

Blbě. Ale dvě integrály je velikej kufr. Já bych to tam asi nenaskládal ani kdyby byl prázdnej, ale vozim tam nepromok kombinézu, tak jsem to ani nezkoušel.
Dobře, že jsme našli na Medley něco pozitivního.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 7. 2018 20:52

Medley je celej boží za ty love :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 7. 2018 20:52

Nejvic nejlepsi
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 7. 2018 20:53

To je PCX. Medley je jiný. Jako já.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 7. 2018 20:54

Maly tlusty a pomaly?
anonymni

Odeslat příspěvekod garážmistr 11. 7. 2018 20:54

:D
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 7. 2018 20:55

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 11. 7. 2018 20:57

:D
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 11. 7. 2018 21:00

:D
garážmistr píše:Jsem koupil top-case kolem 40l a vidím to tak, že až pořídím motorku, instaluju ho na ní taky.
Vozim v něm batoh, když někam přijedu, vytáhnu batoh, dám tam přilbu, rukavice, bundu i kolenní chrániče a odcházím jako bych přijel MHD.

Fakt se tam toto vsechno vejde? Mi prijde ze to musi vyplnit uz skoro integralka a skladat k tomu bundu co mam plnou nnepoddajnych chráničů uz bude over. Navic mi porad zustanou na noze vysoký motoboty. Mi by to stacilo na vozeni nepromoku nebo mensiho nakupu bych ho ocenil a na to asi bude stacit ten tankvak. Ted vozim upnuty batoh a uz jsem se pristihl, ze kdyz jedu bez něj, tak mam pocit podobný jako nebyt v aute pripoutany :))
btw nasel bys odkaz na ty kolenni chranice?
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 11. 7. 2018 21:09

Vejde, kufr mám Kappa 466NT, 46l. Kolenní chrániče od Icon, jsou výborný. Na moto potom ještě dokoupím kotníčkový moto boty a budu jí moct používat do práce a okolí jako teď skůtra. A 500ccm prodám koupí 125 ccm.


http://www.motogaraz.cz/icon-2017-field ... ack-p53840
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 11. 7. 2018 21:13

goes píše:Maly tlusty a pomaly?

:D
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TomeekHoleek 11. 7. 2018 21:46

Arnie J píše:To nevím jak moc se dá složit :D Ale vejdou se tam dvě integrálky a ještě je kolem nich místo


Tvl :roll: mně maximálně tak ten dekl na hlavu, ani otevřená by se asi nevlezla (ale tu už nepoužívám, tak jsem ani nezkoušel). Kufr plnej jedný helmy a svou připínám na karabinu s číselným zámkem na madlo spolujezdce.
TomeekHoleek
VIP Galerie
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 11. 7. 2018 21:54

Kouzlo velkých kol.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 11. 7. 2018 22:29

one-z píše:
garážmistr píše:
maXX_CZ píše:No, ze bych chapu 125 skutry, ty maji oproti mensi moto nekolik zasadnich vyhod, ale tohle nejak ne. Navic to vypada priserne, cim vetsi tim hnusnejsi :( (ale to bych tady asi nemel psat nahlas :).

125 je dobrá do města, jak vyjedeš za ceduli, je to otrava. 150 je samozřejmě to samý. Když máš kombo město-meziměsto je velkej skůtr ideální. Tady můžou být různý názory, jak velkej a silnej už je ten správnej.
Oproti motorce to má výhodu v automatu, kterej se do města hodí, integrovaným zavazadlovým prostoru ve kterým odvezeš nákup, zásadně lepší ochraně před nepřízní počasí a to hlavně u spodní části těla včetně bot. I nižší těžiště se hodí, při motání mezi autama.

Vidim to stejne, na eSVecku se fakt blbe vozi nakup z vecerky, jeste pred moto jsem chtel kufr, ale ted nvm, asi spis tankvak. A naopak kdyz vidim mimo město 125 skutr, to je tragédie, jen se to lip predjizdi nez kamion.


Kup si nějakej menší tankvak (10-15L) a k tomu kufr takovej +-40L minimálně... pak odvezeš běžnej týdenní nákup i s platem vajec v kufru normálně... navícf dáš do kufru blembák a rukavice když potřebuješ jít pryč a nebudeš to tahat s sebou...

-- 11. 7. 2018 23:38 --

Arnie J píše:Kolem 150 se láme ta použitelnost mimo město. Samozřejmě pokud mi při předjíždění začne zrychlovat auto, tak jsem v *****.


Neláme... je to úplně stejná kaše jako 125ccm.. ta jedna kobyla navíc neřeší absolutně nic... kdybys to napsal o rozdílu 125/200-250 tak by se to dalo akceptovat, že už tam bude něco cítit když těch koní navíc bude dalších 5-10..., ale 125=150 ***** líná jedna jako druhá... Přesně jak jsi napsal... jak mimo město potřebuješ předjet, jsi úplně v ***** jakmile předjížděný udělá cokoli a setře tě i jakýkoli základní městský ťikťak s litrovým atmo tříválcem v jakékoli jízdní situaci... Jediný důvod výroby 150ccm verzí ždímaček je to, že v některých zemích mají 125 zákaz na rychlostku, což může bejt v příměstským provozu poměrně omezující a je to jenom proto aby to bylo OK papírově... jízdní výkony to absolutně neřeší....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 11. 7. 2018 22:49

Zdimacka :D
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků