Skútr koutek

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Honza42 16. 5. 2013 22:54

Kompromis: http://moto.honda.cz/motocykly/scooter/ ... rmace.html
10kW, malá spotřeba kolem 2l, na silnici to udrží bezproblémově 90km/h, ještě rozumná cena.

Škoda že už nedělá Honda klasickou 250, to byl správný dopravní prostředek pro meziměsto. Teď jen 125 chcípák a pak až půllitr.
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod misaan 16. 5. 2013 22:57

Pokud si na spritu vyhledám ybr 125 od roku 2007(el. střikování) a vyřadím poslední kousek, který jezdí za 3,45l (dle foto se jedná o model 2006 - chromovaný výfuk a karburace) tak je průměr 2,35l/100km. Což odpovídá i medianu(2,31l). A to pojede svižněji než PCX 125.

CBF 125 jezdí v průměru za 2,21, což by odpovídalo, že je úspornější.
Naposledy upravil misaan dne 16. 5. 2013 23:02, celkově upraveno 1
misaan
Nováček

Odeslat příspěvekod sprint 16. 5. 2013 22:59

Honza42 píše:Kompromis: http://moto.honda.cz/motocykly/scooter/ ... rmace.html
10kW, malá spotřeba kolem 2l, na silnici to udrží bezproblémově 90km/h, ještě rozumná cena.

Škoda že už nedělá Honda klasickou 250, to byl správný dopravní prostředek pro meziměsto. Teď jen 125 chcípák a pak až půllitr.


Tak to asi moc nesleduješ, ale dělá se 250 http://moto.honda.cz/motocykly/on-off/c ... rmace.html nebo http://moto.honda.cz/motocykly/on-off/c ... rmace.html
Yeti 1.8 TSI 4x4
Honda PCX

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 16. 5. 2013 22:59

Honza42 píše:Kompromis: http://moto.honda.cz/motocykly/scooter/ ... rmace.html
10kW, malá spotřeba kolem 2l, na silnici to udrží bezproblémově 90km/h, ještě rozumná cena.

Škoda že už nedělá Honda klasickou 250, to byl správný dopravní prostředek pro meziměsto. Teď jen 125 chcípák a pak až půllitr.


Spotřebu uprav na 2,5 - 3, rychlost uprav na "s jazykem na vestě" udrží 90kmh po rovině, sebemenší kopeček znamená rychlost klesající hluboko pod limit, tím spíš, čím víc bude foukat nebo při obsazení dvěma.

Ani PCX 150 není vhodný na silnice první třídy. Potřebuješ 15kw a víc. Je to spíš taková lepší varianta do města, kde 125cc ztrácí při obsazení dvěma svižnost nebo na rychlejších městských okruzích dech.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza42 16. 5. 2013 23:01

Pak je ještě tahle 250ccm, kdyby se přestříkaly ty "rychlý pruhy" a jiné superozdoby:
http://moto.honda.cz/motocykly/superspo ... rmace.html
Ale ta už za 2 litry rozhodně nepojede.
Naposledy upravil Honza42 dne 16. 5. 2013 23:02, celkově upraveno 1
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod Kibitz 16. 5. 2013 23:01

misaan píše:Pokud si na spritu vyhledám ybr 125 od roku 2007(el. střikování) a vyřadím poslední kousek, který jezdí za 3,45l (dle foto se jedná o model 2006 - chromovaný výfuk a karburace) tak je průměr 2,35l/100km. Což odpovídá i medianu(2,31l). A to pojede svižněji než PCX 125.


S AVG jen teoretizuješ. Oháníš se minimální spotřebou, kde jasně vidíš, že vede PCX.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod misaan 16. 5. 2013 23:03

Já nikde nepsal, že PCX není v průměru úspornější :oops: jen jsem napsal, že není tak dobře spřevodovaná na příměstský provoz(pro tebe venkovský) a tam dosahuji na YBR spotřeby kolem 1,5-1,7l.

Jinak pokud se nepletu tak honda specialně na spotřebu vyvinula motor co je v hondě NC700, teda aspoň to tvrdila.
//nepletu, rozhovor s vývojářem: http://www.motorkari.cz/clanky/clanky-r ... ml?force=1
ale přiznávám 700 se do města moc nehodí :-))

/// Jinak průměr PCX je 2,53l/100km
YBR ma i pokud neodečtu ten jeden ročník s karburátorem 2,39l/100km

takže, dle mě je nesmysl tvrdit, že PCX je úspornější..
Naposledy upravil misaan dne 16. 5. 2013 23:20, celkově upraveno 2
misaan
Nováček

Odeslat příspěvekod Kibitz 16. 5. 2013 23:09

Však jsem ti taky potvrdil (už třikrát), že jsi vybral vhodně.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod misaan 16. 5. 2013 23:13

Kibitz píše:S AVG jen teoretizuješ. Oháníš se minimální spotřebou, kde jasně vidíš, že vede PCX.

minimální spotřeba u PCX je 1,95 u YBR(>2007, starší jsou karburátory) 1,84. Takže nevidím nic, a už vůbec ne jasně :-D Teda pokud se bavíme o minimální spotřebě na spritu.
misaan
Nováček

Odeslat příspěvekod Kibitz 17. 5. 2013 00:26

Mě starý krámy nezajímají, vyfiltroval jsem to až od 09 :D Neznám konkrétní model, tak jsem odhadnul, kdy asi dostal vstřikování... Ale ok, tak je tam jedna s 1,84. Máš pravdu.

Btw mně se podařilo zajet na PCX 1,75 cca podobným stylem, jako jezdíš ty. Což je moc pěkný i v porovnání s YBR, když uvážíš, že variátor má ztráty cca o 20% vyšší oproti převodovce s ozubenými koly.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 17. 5. 2013 13:43

Tak jsem byl dnes na první prohlídce po 1000 km a stálo mě to 965,-
Výměna oleje v motoru a převodovce + nějaký kraviny a hodina práce která stojí mj. 400,-
Yeti 1.8 TSI 4x4
Honda PCX

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 17. 5. 2013 14:10

To je pěkná cena. Já měl první zdarma, jen olej jsem platil. Ale natáhli mě hned u druhé... :D
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 17. 5. 2013 14:19

A po kolika km jsou teď další prohlídky? Jsem se zapomněl zeptat.

-- 17. 5. 2013 14:19 --

Yeti 1.8 TSI 4x4
Honda PCX

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 17. 5. 2013 15:04

Další po 4tkm(4,8,12...). Olej se podle servisky mění ob jednu prohlídku, ale většinou ti ho vymění po každých 4tkm, i já ho tak měním.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza42 17. 5. 2013 15:07

Ty jo, jen servis dělá korunu na kilometr. To musí být pekelný stroj. Lítá to taky a plove to? Jak je to vyzbrojený?
Honza42
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků