Skútr koutek

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Anonymni 12. 7. 2018 18:52

goes píše:Maly tlusty a pomaly?

:D
Anonymni

Odeslat příspěvekod goes 12. 7. 2018 18:54

pech. píše:Afrika je super :-)


Ale nevim zda pro mne. Miko asfalt budu tak teoreticky
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 12. 7. 2018 19:06

Afrika je hodně velká motorka. Nicméně to Ty jsi taky :D Nevím jestli to bude splnovat co od toho očekáváš, tedy že s tím ráno pojedeš v provozu do práce. Navíc plus doplňky a jsi opět na cenovém nesmyslu.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 12. 7. 2018 19:21

Tak u xadv neni co objednat to ze clovek kupi kokotiny na afriku byt je nepotrebuje je oravda :) jenze kupim adv a pak uz neni cesta zpet
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 12. 7. 2018 19:27

Africa...vobec netusim co mas v hladaciku, ale zrovna Afriku by som netipol vobec :D

Inak paradna motorka.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 12. 7. 2018 19:29

Ja nevim co chcu.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 12. 7. 2018 19:32

goes píše:Videl sem jak jede dvoukilo. V provozu pokud je pred nom neco co jede 90 tak sance na predjeti je blizka nule.


Zhruba tak - viz níže....

-- 12. 7. 2018 19:33 --

Arnie J píše:pech: seš trochu vedle, má to o 25% vyšší výkon ... zkoušel jsem i medley 125 a proti mému to je lemra

nebo ještě jinak, kdo nepozná 25% rozdíl, tak je kokot, protože to je rozdíl jak mezi 1.6 a 2.0 v autě

-- 12.7.2018 00:53:24 --


Tak promiň, tak to nemá o jednoho koně víc, ale o dva 125 -13k a 150 -15k.. to je nááářééééz jak prase 8-P

Tak jsem asi kokot, když je to obojí prostě ***** líná jak veš a jakmile mine ceduli konec obce to musí jít na dorazm abys tak nějak stačil provozu... když někdo pojede 90-100 a bude tě srát třeba tím že přes něj nevidíš (kamion, autobus) tak ho prostě nedáš, protože jakékoli malé stoupání ti posune reálně dosažitelnou rychlost citelně pod 100 a jsi v *****......

Najezdil jsem cca 15000km na poměrně lehkém dvoukilu s výkonem 18k... Naposled jsem na něm ujel před dvěma týdny v neděli 350km v kuse po kopcíh na šumavě, tak jsem si ty poznatky oživil. Dá se s tím celkem žít dokud jsi na té silnici sám, jakmile ti začně něco překážet, máš problém pokud se: A) nesere nenormálně pomalu. B) Je přehledno a dost místa C) Předjížděný o tobě ví a nemá sebemenší záměr ti to znemožnit. Výkonově to tu tvoji ždímačku mírně předčí, pokud to vezmu řečí tvého kmene tak "o dalších brutálních 20% oproti 150 a o ještě brutálnějších 40% oproti 125" a je to prostě na ježdění mimo město horko těžko jen tak tak, přičemž míň problémů budeš mít ve slabém autě o 50-60k, než s motorkou nebo ždímačkou o nějakých 15-20k, protože ačkoli z fleku je na tom malá motorka poněkud líp, tak od nějakých 80km/h je i to slabé auto podstatně schopnější dosáhnout rychlosti značně vyšší než 100km/h a i ve stoupání ji udržet.... Aerodynamika je svině a žere koně.. asi to nepobereš, ale aerodynamika jezdce na motorce bez kapot je mnohem horší, než aerodynamika běžného osobního auta...

Prostě dokud se pořadovaná cestovní rychlost limitně blíží rychlosti maximální dosažitelné (měřené za ideálních podmínek) je jízda na takovém werku takovou rychlostí obtížná a diskomfortní....

Plnotučná motorka je proto v mnoha jízdních situacích bezpečnější než malá... protože to co na ní trvá v řádu vteřin, na malé se o řád protahuje... a to je stěžejní...

Sám přece víš, že se ti líp jezdí silným autem než slabým i když nakonec stejně jedeš cca 50-100-130 jako s tím slabým, umožnuje ti to řešit situace bezodkladně, rychle, spolehlivě a tudíž i poměrně bezpečně... Pokud ten výkon nemáš, tak buď budeš riskovat, a nebo se na to rešení budeš muset *****....

U motorek to platí úplně stejně.
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 12. 7. 2018 19:33

V tom ma pech pravdu
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 12. 7. 2018 19:58

Jako na tech velkych skutrech to jsou obcas dobri strelci, dnes jeden predjizdel skrinovou avii a jako v protismeru kdyby borec neuhnul do pangejtu tak je po nem protoze ten blazen tu avii predjizdel zrovna ve chvili kdy se ti tri temer potkali vedle sebe.. nekdy dle meho neni na skodu udelat si ridicak a pak az na to vlizt..
Anonymni

Odeslat příspěvekod goes 12. 7. 2018 20:04

Sak se nic nestalo
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 12. 7. 2018 20:06

Ja se trochu zpotil protoze jel napoti me, takze pri hitu by mi skoncil rovnou na kapote nejspis.. ale sak dobre, nic se nestalo..
Anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 7. 2018 20:36

Pech: Tolik písmenek a přitom jsi napsal jen to, co už vím :D Samozřejmě nejsem debil a vím, jak je to s tou aerodynamikou. Nicméně i když je to výkonově na hraně, dojedu na chatu 100 km vzdálenou stejně rychle jako v autě. Komfortní to moc není, ale mě to baví :D Holt když se chytnu za někým, koho nemůžu předjet, tak ho dám hned v další obci.

PS: 125ky mají 12 koní, takže rozdíl je 25% jak jsem psal :D Ve městě to udělá trochu rozdíl ve výbušnosti, mimo město přidá 10 km/h, takže se s tím dá jet dlouhodobě 100 tacho místo 90, aniž bys byl pořád v omezovači. Do kopce to udrží 90 tacho, i celkem prudkého. Vlastně v takovém kopci kolikrát předjedu autobus, náklaďák a podobnou verbež líp než na rovině.
Naposledy upravil Arnie J dne 12. 7. 2018 20:37, celkově upraveno 1
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 12. 7. 2018 20:37

Preto mas SUV...pustil by si stierace...mozno aj ostrekovac by to chcelo.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 12. 7. 2018 20:53

Arnie: jo ta 150 ta je přímo výbušná.... kdybys to napsal o nějakém hektolitru tak budíž - ale výbušná 150, to je novej pojem :-)
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 7. 2018 21:14

Ano, skútry jsou v rámci svého skromného výkonu docela výbušné. Dokonce i padesátka :D
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: goes, Lumpo, maincoonsback a 3 návštevníků