Skútr koutek

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maincoonsback 17. 9. 2018 09:13

goes píše:vyhodou je, ze je pomerne solidni tuning na ten hodni 300 ccm, takze + 7 koni neni problem.

Jinak za pul hodky uz budu moci poslat info jak je na tom v porovnani s mp :)

7 koní???

To bych chtěl vidět... To je na už docela naladěný čtyřtakt docela hodně... To si myslím, že bez většího zásahu do motoru není možné a už vůbec bych to neviděl jako "není problém".

7 koní bych viděl minimálně výfuk, celá nová řídící jednotka, možná sportovní válec, vačka... pak bych tomu věřil. Nějaký přestavbový kit..., ale to bude pak třeba za 30 tisíc a víc a pak je otázka, proč rovnou nevzít něco co má o těch 7 koní víc...

Pokud něco takového existuje a realizace je snadná, pak super... Ale moc se mi to nezdá. K tomu to je celkem nová motorka, tak že už by něco takového dnes bylo nachystané? Ale 7 koní je fakt dost a hodně by to každému skůtru pomohlo..
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Lumpo 17. 9. 2018 09:49

Tak forza 300 tlumi lepe nez forza 125 a o mnoho lepe nez pcx. Ano je tvrdsi oproti pcx ale tlumi lepe.
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 17. 9. 2018 09:52

:D :D
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 9. 2018 10:10

Obrázek
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 9. 2018 10:25

Tak zatim sem toho moc nenajel, cca 40 km, trochu po dalnici, pres mesto apod... takze toho moc nebude.

Plusy
+ jak to ma "jen" 180 kilo tak je to desne lehoucke vuci predchozi mp3. Uplne super se s tim manipuluje, az moc snadno
+ super komfort pro nohy (mam 188 a pecka)
+ pocitove komfortnejsi sedlo, minimalne je sirsi a clovek sedi vetsi plochou, coz muze pomoci
+ je to desne malucke do mesta, neskutecne jak se s tim da lehce jezdit
+ jde lip videt do nadrze, takze clovek lepe vi kolik tam ma
+ bezklic je naopak jednoduchy, nechapu co tam Ace resil
+ plexi uz ted vim, ze budu vyuzivat to sklapeni o 106
+ krute to nevibruje. mp3 vibrovala jako krava. Toto jen mirne na volnobeh, ale po rozjeti nula. Motor je tichy, cele je to pekne tiche a akusticky komfortni.

Minusy
- ochrana pred vetrem. Od pasu dolu vcelku ok, od pasu nahoru desne. To co mp3 ochranila ve 120 to tady je tak 70-80. Je to proste dano konstrukci, neni to vada, je to proste logicka vlastnost, ale pro mne minus. Plexi mam v horni poloze na urovni nosu a proste od 80 nahoru fouka desne. Navic je plexi uzke. Takze na cestovani v desti vubec nebude vhodne. Ale to se doladi.


Neutralni
*musim se naucit ergonomii jak jsou blinky, je to dost jinak poskladane a dost davam klakson misto blinkru
*musim se naucit brzdit. Forza ma oddelenou predni a zadni brzdu, u mp3 sem mel jako v aute predek i zadek najednou, takze bylo komfortni a jednoduche brzdit.
*dynamiku musim jeste otestovat, ale vuci mp3 bych rekl do tech 80-90 to bude o chlup lepsi, pak tezko rict. Pres 110 sem nejel, takze pak uvidime. Ale cekam ze proste do tech 110 to bude podobne pka to bude asi o neco horsi. Nevim.
* jak to bude brzdit nevim, zatim sem nemel moznost to nejak vice otestovat a proste plne brzdeni jen tak na novych brzdach a pneu z ***** delat nebudu. Ale necitil jsem tam nejake problemy.


Podvozek
- potom co tu Ace napsal sem to sledoval o 106 a je to za mne "zehlicka". Nevim co tam ma za problem, ale kdyz to srovnam s mp3, tak toto je vazne jak audina na vzduchu vs. Skoda 120. Pekne hladce to jezdi pres nerovnosti. Nevim jak je na tom pcx, ale Forza urcite velmi dobre. Tim nerikam, ze nemuze byt lip, ale s ohledem na konstrukci, kola apod. je to vyborne.

Za mne to tedy plni to, co jsem cekal. Jen sem si myslel, ze bude lepsi veterna ochrana. Za ty love s ohledem na to, ze je to novy moderni skutr, co ma vse co je dnes dostupne to povazuji za dobry stroj. Ano, za chvili to jini dotahnou, predbehnou, tak jak to uz chodi. Navic vypada i docela dobre.


Jo jinak, uz je prislusenstvi, takze sem si objednal bezklicovy kufr a gripy. Tricka v riti.

pro wolfa ohledne uprav - Forza ma uplne stejny motor, co je uz nejaky ten patek v SH300. K nemu jsou upravy docela dostupne. Tusim ze ten balik stoji okolo 15litru. Ja to puvodne zvazoval na mp3, tak sem si to pak zjistoval. Ve scootlendu to delaji.
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 9. 2018 10:39

super, příští rok to od tebe teda koupím
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 9. 2018 10:45

To uz rovvnou podepisem a necham te uz zapsat do tp ne?
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 9. 2018 10:45

asi jo :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 17. 9. 2018 11:03

ace2 píše:
...ještě mě napadlo vyndat svazek klíčů od bytu ze schránky. To by tomu chrastění taky mohlo pomoct :D

:idea:
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 17. 9. 2018 11:23

Tak jsem kouknul na tlak a taky že jo. Místo 2 atmosfér to bylo na 2,5 na předku a místo 2.25 na zadku taky na 2.5. Tak jsem to ufouknul a asi o něco lepší. Ted jdu do garáže zkusit nastavit to přepětí na zadních tlumičích to co udělá. Takže to trochu vysvětluje ten tvrdej předek a uskakanej zadek, uvidím odpo až se s tím ještě víc projedu.

S integrální helmou už ani neslyším to chrastění plastů :D

Goes: už víš ceny na to příslušenství a dostupnost?

Bezklíček uvidíš časem, že to mohlo být vyřešený jinak. Minimálně na Seat/Fuel mohlo být separátní tlačítko. Za mě by bylo ideální kdybych si jen mohl na skutr sednout zmáčknout start a vyrazit a už nemusel nic mačkat a točit jako s tímhle systémem.

Nicméně musím pochválit aspoň to že na ovladači se ten keyless systém dá vypnout, takže to co vidíte na youtube jak přijde frajer přes zahradu s anténou a nastartuje nového Meďáka a odjede tak to se s Forzou stát nemusí, protože přímo na ovladači jde funkce vysílače vypnout a nikdo v blízkosti klíčku nic neodchytí a nenastartuje. To by mělo být i na autech :tleskani
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lumpo 17. 9. 2018 11:28

V podstate souhlas s tim co psal goes...
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 17. 9. 2018 11:31

goes píše:
pro wolfa ohledne uprav - Forza ma uplne stejny motor, co je uz nejaky ten patek v SH300. K nemu jsou upravy docela dostupne. Tusim ze ten balik stoji okolo 15litru. Ja to puvodne zvazoval na mp3, tak sem si to pak zjistoval. Ve scootlendu to delaji.


No na scootlandu právě píšou že 4T se blbě zvedají výkonově. Za 15 to je pečlivé vyladění variátoru s nějakou další úpravou, což zlepší jízdní parametry, ale koně reálně nezvedne...

Docela mne překvapilo, že i nákup výfuku, co přesně na to není naladěn může koně spíše ubrat než přidat... Tak nevím...

Kdybys napsal zlepšit jízdní vlastnosti, tak ano, ale přidat 7 koní se mi prostě nezdá... Jednou sem tam taky byl, docela sem se o tom s něma tam bavil (byl sem rozhodnut do nějaké řádné úpravy jít)... a závěr byl koně nepřidáš a Vmax nezvedneš..., tak sem se na to vykašlal... lepší akcelerace a živější projev mi za harakiry nestál...

A jinak.. ať ti to drandí...

Ale třeba už jsou dál a na Hondě to jde líp, nevím.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod ace2 17. 9. 2018 11:31

Goes má trochu smůlu že je vysoký. Já mám 180cm a vítr mi jde do horní části helmy a ne na xicht. Jestli má o 8 cm víc tak mu to jde přímo do xichtu :D

vyřeší dobrou helmou.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 9. 2018 11:32

Kufr kostuje 21500 a hefty pocitam 5, to mi nerikal. Jinak dle jeho infa by to uz melo byt skladem a dostupne pomerne rychle.

Jinak bezklic ano by mohl byt kapku jinak. Ony ty tlacitka na nadrz + kufr jsou stejne mechanicke a ne elektricke jak by se mohlo zdat.

Jinak pro mne jeste jedna velka zmena. Doted sem nekam prijel, zablokoval predni kola, hodil brzdu a zeslezl, zadny stojan apod. to ted musim :) ale zase to nic nevazi :)

plexi vyresim nejakym aftermarketovym nebo kupim ty nadstavce. To pude :)
anonymni

Odeslat příspěvekod maincoonsback 17. 9. 2018 11:34

No Voe... nemůžeš drandit v lakýrkách...
Ono se to nezdá a není to samozřejmě hned..., ale ježdění na skůtru docela kujví boty..., zvlášť ty co jsou náchylné na odření a ošoupání...

:-)
maincoonsback
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků