od anonymni 17. 9. 2018 10:25
Tak zatim sem toho moc nenajel, cca 40 km, trochu po dalnici, pres mesto apod... takze toho moc nebude.
Plusy
+ jak to ma "jen" 180 kilo tak je to desne lehoucke vuci predchozi mp3. Uplne super se s tim manipuluje, az moc snadno
+ super komfort pro nohy (mam 188 a pecka)
+ pocitove komfortnejsi sedlo, minimalne je sirsi a clovek sedi vetsi plochou, coz muze pomoci
+ je to desne malucke do mesta, neskutecne jak se s tim da lehce jezdit
+ jde lip videt do nadrze, takze clovek lepe vi kolik tam ma
+ bezklic je naopak jednoduchy, nechapu co tam Ace resil
+ plexi uz ted vim, ze budu vyuzivat to sklapeni o 106
+ krute to nevibruje. mp3 vibrovala jako krava. Toto jen mirne na volnobeh, ale po rozjeti nula. Motor je tichy, cele je to pekne tiche a akusticky komfortni.
Minusy
- ochrana pred vetrem. Od pasu dolu vcelku ok, od pasu nahoru desne. To co mp3 ochranila ve 120 to tady je tak 70-80. Je to proste dano konstrukci, neni to vada, je to proste logicka vlastnost, ale pro mne minus. Plexi mam v horni poloze na urovni nosu a proste od 80 nahoru fouka desne. Navic je plexi uzke. Takze na cestovani v desti vubec nebude vhodne. Ale to se doladi.
Neutralni
*musim se naucit ergonomii jak jsou blinky, je to dost jinak poskladane a dost davam klakson misto blinkru
*musim se naucit brzdit. Forza ma oddelenou predni a zadni brzdu, u mp3 sem mel jako v aute predek i zadek najednou, takze bylo komfortni a jednoduche brzdit.
*dynamiku musim jeste otestovat, ale vuci mp3 bych rekl do tech 80-90 to bude o chlup lepsi, pak tezko rict. Pres 110 sem nejel, takze pak uvidime. Ale cekam ze proste do tech 110 to bude podobne pka to bude asi o neco horsi. Nevim.
* jak to bude brzdit nevim, zatim sem nemel moznost to nejak vice otestovat a proste plne brzdeni jen tak na novych brzdach a pneu z ***** delat nebudu. Ale necitil jsem tam nejake problemy.
Podvozek
- potom co tu Ace napsal sem to sledoval o 106 a je to za mne "zehlicka". Nevim co tam ma za problem, ale kdyz to srovnam s mp3, tak toto je vazne jak audina na vzduchu vs. Skoda 120. Pekne hladce to jezdi pres nerovnosti. Nevim jak je na tom pcx, ale Forza urcite velmi dobre. Tim nerikam, ze nemuze byt lip, ale s ohledem na konstrukci, kola apod. je to vyborne.
Za mne to tedy plni to, co jsem cekal. Jen sem si myslel, ze bude lepsi veterna ochrana. Za ty love s ohledem na to, ze je to novy moderni skutr, co ma vse co je dnes dostupne to povazuji za dobry stroj. Ano, za chvili to jini dotahnou, predbehnou, tak jak to uz chodi. Navic vypada i docela dobre.
Jo jinak, uz je prislusenstvi, takze sem si objednal bezklicovy kufr a gripy. Tricka v riti.
pro wolfa ohledne uprav - Forza ma uplne stejny motor, co je uz nejaky ten patek v SH300. K nemu jsou upravy docela dostupne. Tusim ze ten balik stoji okolo 15litru. Ja to puvodne zvazoval na mp3, tak sem si to pak zjistoval. Ve scootlendu to delaji.