Tak Goes má výhodu že je vysoký a velký, takže bude mít v noze lepší oporu a dokáže to podržet na noze kdyby to chtělo padnout. Forza se pořád dá, už mi ani nepřijde že by byla nějaká těžší/větší než PCX, sem si zvyknul docela rychle. Na to Kymco bych se mohl podívat asi to kupovat nebudu, ale jen tak ze zajímavosti.
Jinak co je super na Forze že ani po téměř 400 km žádné mravenčení v rukách jak to nemá vibrace. Když jsem se projel na hodinu na X-ADV tak jsem cítil po hodině mravenčení v prstech od vibrací, to samé dělala i 4 válcová FZ6. Blbej jednoválcovej skutr vůbec nic, naprostá pohodička na cestování.
Jinak jsem nějak nepochopil k čemu je dobrej chopper. Když na to tak koukám na silnicích... mátoží se to 80kou, do zatáček ještě méně, než se rozjedou z červený... chápu silniční motorky, chápu naháče, chápu skutry, ale chopper mi přijde jako k ničemu. Abych jezdil s 1600ccm, tunou chromu a třásněma 80 mi nějak nedává smysl
BTW jsem měl včera kousek od nehody s Rolls Roycem
Jel asi z nějakýho srazu, protože kolem Trosek se těch RR vyskytovalo povícero, jel jsem za ním po takové II/III. okresce najednou zastavil v půlce křižovatky, rozsvítil zpátečky a začal na mě couvat, ještě že se mi povedlo nahmátnout klakson tak to zahamtnul ale moc nechybělo.