Je to myslím ještě vzduchem chlazený motor, 3 ventilový, ale se vstřikováním...
Jede to zhruba jako PCX, bude to mít tak o pul litru vyšší spotřebu (max), ale zase to má hezčí zvuk a je to téměř nezničitelné, když uhlídáš hladinu oleje v motoru... Servisně je to fakt ještě levné..., jak by měl skůtr být. Myslím že se tento motor dává i do základní Vespy (primavery).
Je to základní skůtr od Piaggio, tedy konkurence pro Vision od Hondy, což je ale 110. Dělá se i jako rozvážkový skůtr, tedy opravdu je to odolné a blbuvzdorné. Je to lehké, a takové nejsubtilnější, ale není to tak hrozné...
Pokud je to odřené, tak je to nejspíš lehce lehlé, a to je v případě tady tohoto kusu docela sebevědomá cenovka... Nové to myslím jednu chvíli stálo něco málo přes pade v akci..., teď už je to dražší, ale pořád levnější než PCX a pod.
-- 19. 9. 2018 19:15 --Lumpo píše:Za pade se necha sehnat rozumny pcx... tohle je sebevrazda:D
Jojo je to taková sebevražda, že PCX bude už na smetišti a tohle bude pořád jezdit..., stejně tak jako jezdí čtvrt století staří předchůdci...
Pravdou ovšem je, že proti PCX to moc krásy nepobralo, ale možná to má pořád širší kola, než to slavné PCX... PCX není o nic menší či větší moped než tohle..., byť se s tím někdo prostě ne a ne srovnat...
P.S. Liberty bych taky nechtěl, leda v té perleťové bílé to už v aktuálním vydání vypadá trochu jak Medly, to už by asi šlo. Ale je to prostě jen dopravní prostředek..., o tom designu si to tady zrovna tohle psal asi dobře..., byť subjektivně.