Skútr koutek

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Lumpo 26. 8. 2016 10:14

hele tak ted s tebou vlastně souhlasím takřka ve všem. SS používám jen v případě, když vím, že budu stát alespoň minutu (závory atd). Vibrace na nmaxovi jsou blbé nejen při stání, ale i při jízdě například z kopce, kdy brzdíš motorem a nejsi pod plynem.

Jako PCX jsem nikdy nebral jako nejlepší na světě, ale je to jeden z TOP skůtrů u kterých je zachován poměr cena a to co za ni dostanu. V podstatě jsme se například s klukama co se mnou byli shodli, že např tricity za 100tis je naprostý nesmysl.

NA ty stroje co jsi jmenoval se podívám - zatím jsem je nezkoumal.

Širší pneu - beru jako jednoznačné plus. To je taky věc co mi na PCX vadí - hlavně vzhledově - přitom 120mm gumy by vypadaly fajnově... Dokonce si pohrávám s myšlenkou, že bych je tam až dojedu IRCčka, nasadil.
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 26. 8. 2016 11:42

Jojo...

Však já celou dobu nic jinýho nepíšu.
Nemám potřebu PCX zbytečně kritizovat, je to dobrá motorka... a ve 150 bych ho i vzal (nedostat se k současnýmu Beverly, Medley nebyl ještě v prodeji)

Pak... to Tricity.. to je jasné.. však sem to taky Goesovi z těch důvodů vymluvil...

Tak ať to fičí...

Širší kola by PCX slušely..., ale stoupla by asi spotřeba, v max by šlo asi taky krapet dolu, ale hlavně nevím jak na technické... a předělávat kola jen na technickou by byl asi zbytečný opruz (800 Kč na kolo?)... Ale bylo by to asi smysluplné vylepšení... Aspoň 110, (předek i zadek)... Ideál by byl asi 110 předek a 120 zadek.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 8. 2016 12:38

Tricity nedava smysl. Mocnvelky low cost. Pcx je s ohledem na cenu super byt ma nedostatky ale raky stoji tretinu ci polovinu co ty dotazene.
anonymni

Odeslat příspěvekod Lumpo 26. 8. 2016 12:53

přesně, eické to nechávat pokaždé přezouvat by mě nebavilo - leda koupit jiné ráfky, ale to stojí raketu... Podle mě by byl ideál 110 předek a 120 nebo 130 zadek - vypadalo by to o dost dospěleji... Ale raději než to, bych koupil variátor Malossi multivar...

-- 26. 8. 2016 14:03 --

Koukal jsem na to Medley a vždyt to vypadá jako Honda SH. Stojí to i podobné peníze, tak proč nevzít Hondu?
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 26. 8. 2016 13:55

Na to odpovědět neumím. SH je celosvětově nejprodávanější skůtr..., tak možná proto.

Ale jo, jsou to vyrovnané skůtry, asi vybrat podle osobní preference.
SH ABS 83000 Kč, 8,9 kW..
Medley 80 000 Kč, 9,0 kW...
PCX (nema ABS a kotouč vzadu) 69 000 Kč, 8,6 kW.

Mne osobně z toho Medley vychází dobře. Mimoto má všechny ty elektronický fíčury co má PCX a co možná nemá SH (a to vč. SS)... K tomu celkem pěkné barevné varianty, je myslím o chlup lehčí než SH..., takže mne by smysl dalo. Vypadá jako větší a dražší Beverly.

P.S. Multivar dej, taky ho časem dám... Je to věc co dává smysl.

-- 26. 8. 2016 15:00 --

No... Pravda je stejně asi taková, že PCX na první pohled vypadá asi pro lidi tak dobře, že by se celkem slušně prodávala i za těch 80 tis. V těch věcech co lidi běžně vidí je to motorka bez chyb a ty ostatní věci... lidi tak nějak moc v běžným provozu až tak netrápí. A mají Hondu, co vypadá pěkně, mnohem dražší než ve skutečnosti byla.

Jako produkt v tomto směru je to výborný.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Lumpo 26. 8. 2016 14:25

já do tohohle souboje PCX netahal - myslel jsem čistě SH vs Medley... Jako cena je plus mínus stejná - co se mi líbí jednoznačně víc u Japonce je dodací doba na různé díly, s Italama je to v tomto směru horší. Každopádně pěkné skůtříky. Co se mi na SH nelíbí je to, že to nemá hlavní světlo LED - v tom vidím jednoznačnou výhodu pro PCX - to svítí fakt skvěle.
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 26. 8. 2016 18:55

ani nové SH nemá ještě LED? To je škoda, to už bych čekal standard když už tu technologii mají vyzkoušenou.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 8. 2016 18:57

Led jako hlavni svetlo a zadni nebo jen blinkry?
anonymni

Odeslat příspěvekod ace2 26. 8. 2016 19:04

Tak PCX nemá nikde už ani jednu žárovku tak bych to samé tak nějak očekával od vyššího modelu tak nějak automaticky. Ty LEDky jsou fakt super, skutr je mnohem lépe vidět na cestách, svítí jako by měl xenony.

-- 26. 8. 2016 20:04 --

Tak PCX nemá nikde už ani jednu žárovku tak bych to samé tak nějak očekával od vyššího modelu tak nějak automaticky. Ty LEDky jsou fakt super, skutr je mnohem lépe vidět na cestách, svítí jako by měl xenony.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lumpo 26. 8. 2016 19:32

No prave, sviti to dokonale. SH ma v hlavnim svetle porad zarovku teda jestli to ted nekdy nemodernizovali.
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 26. 8. 2016 19:38

Sem právě myslel že minulý rok na tuhle sezonu měl být nový modelový rok, ale asi se to týkalo jen SH300, na živo jsem to neviděl, ale podle fotky to vypadá že je to full LED taky:

https://stromingtheworlden.files.wordpr ... g_7933.jpg
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lumpo 27. 8. 2016 05:58

No ja to prave hledal a nikde jsem Nenasel zadnou info. Tak nejak predpokladam ze by se tim nekde v letaku chlubili.
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 27. 8. 2016 16:13

maincoonsback píše:Jojo...

Však já celou dobu nic jinýho nepíšu.
Nemám potřebu PCX zbytečně kritizovat, je to dobrá motorka... a ve 150 bych ho i vzal (nedostat se k současnýmu Beverly, Medley nebyl ještě v prodeji)

Pak... to Tricity.. to je jasné.. však sem to taky Goesovi z těch důvodů vymluvil...

Tak ať to fičí...

Širší kola by PCX slušely..., ale stoupla by asi spotřeba, v max by šlo asi taky krapet dolu, ale hlavně nevím jak na technické... a předělávat kola jen na technickou by byl asi zbytečný opruz (800 Kč na kolo?)... Ale bylo by to asi smysluplné vylepšení... Aspoň 110, (předek i zadek)... Ideál by byl asi 110 předek a 120 zadek.


Lumpo: 110-130 šíře kola se používá na motorky s výkonem kolem 50k, na 125 zcela zbytečné a v zatáčkách ti to nepomůže, protože předimenzovaná široká guma přináší víc problémů než užitku v zatáčkách, dává se jen tam, kde je nutná pro přenos výkonu, který je poměrně velký a pro to aby unesla váhu motorky, která už může býta taky poměrně velká - cca 200kg, přičemž pokud je nutné širokou pneumatiku použít, musí se s tím počítat od samého počátku už při konstrukci geometrie podvozku.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 27. 8. 2016 16:31

Kecky v klecy
anonymni

Odeslat příspěvekod Vočko Szyslak 27. 8. 2016 16:47

Jo. Ten je zamrzlej někde v šedesátejch letech minulýho století. Na SH je vzadu šířka 120 a je to rozhodně k užitku a + k stabilitě a ovladatelnosti.
Vočko Szyslak
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků