Přesně tak - s řidičákem B na pionýrovi jet nesmíš, ale na tomhle klidně
http://www.aspirit.cz/skutr-piaggio/tri ... aggio-mp3/
Má to 40koní, jede přes 160km/h a je to cajk ...
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Ondra S. píše:Děláte v tom bordel! Důležitý je...
Moucha píše:Poser se
Ondra S. píše:Pokud má "starý B"...
Ondra S. píše:Co se ale týče pionýra 50ccm, tak to je naprosto strašná motorka!
Ondra S. píše:Chlapi, na motorku je teďka ještě hrozná zima!
Zdeněk Málek píše:Ještě i teď, když nostalgicky zavřu oči, vidím snop jisker...
Moucha píše:...když se člověk nevešel do zatáčky a škrtal stupačkou
randomuser píše:Ondra S. píše:Pokud má "starý B"...
No jo, Ondro, ale pořád chybí vysvětlení, čím je ten novopečený majitel Béčka natolik handicapovaný, aby nebyl způsobilý řídit jednostopou půldecku s přímo řazenou převodovkou, zatímco jeho starší kolega, se stejným rozsahem vědomostí, ano?
randomuser píše:Ondra S. píše:Co se ale týče pionýra 50ccm, tak to je naprosto strašná motorka!
Tak a tohle teda prrr, to bys mě snad i na**al! Chápu, že jsi jinej gang, ale ani germanofilství ti nedává právo takhle hanět národní stříbro československého lehkého průmyslu.
randomuser píše:Vedle na efekt stavěného Simsona S51 (zvlášť v provedení enduro) sice může Jawa 21 Sport z Povážských strojární vypadat trochu nedomrle, ale to jen na první pohled. Zcela ignoruješ davy jinochů, ze kterých právě vlastnictví téhle legendy udělalo letní krále návsí. Když jsi totiž zahalen oblakem voňavého modrobílého dýmu, na hlavě padnoucí přilbu typu kokos, doplněnou lyžařskými brýlemi na gumičku, několikrát obkroužil za mohutného burácení nadupaného agregátu památnou lípu před MNV a laškovně zabzučel na nenapodobitelný "klakson" svého stroje, jen málokterá z třináctiletých slečen před prodejnou Jednoty ti dokázala odolat. A kolik dvojic dala doživotně dohromady romantická vyjížďka, spojená s profukem zalepené "dýzny" karburátoru, kartáčováním zaolejované svíčky nebo majstrštykem v podobě nastavení odtrhu pomocí papírku ze Startky, o tom ani nemluvím. Kolikrát tobě osobně vrátila startpáka kopanec při startování? Kolikrát jsi cucákem vlastnoručně přeplavil plovákovou komoru?
Úložný schránky? Na co? Kokos ti z řídítek nikdy nikdo neukrad a klíč na svíčky se šroubovákem byl ozdobou kapsy každých texasek. Náhradní polomotor se žárovkou a lékárnička se u 20-21 vlezl pod kryt před nohama, u 23 jsi měl impozantní kufr mezi nádrží a zadním kolem, ne? Ale připomeň mi, kdepak měl ten východoněmeckej zázrak to vymazlený ouško na aktovku, kterou disponovala jak 20, tak 21?
Strašný vibrace a hlučnej motor? Dovol, abych se zasmál: ha, ha - mládě Harleje má snad tiše pšoukat a vrnět, jako Simák scooter, ne? Tři koně a hříbě se holt krapet vzpínaj a umějí zaržát, chlap to snese.
Bubnový brzdy - člověče, nechtěl bys šestipístkový kotouče? Vždyť to na tachu ukazovalo 70 s větrem v zádech, v 60°klesání a 2 vteřiny předtím, než se ukroutil bowden od tacha! Na rovince jsi zabrzdil vietnamkou levé nohy...
No nic, Simsonům a MZetám čest, ale na pionýry buď taky hodnej - zaslouží si to!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků