od K86 20. 4. 2012 18:14
v první řadě je potřeba, aby stroj byl v odpovídajícím stavu pro
> udělení průkazu historického vozidla. Znamená to, že vozidlo musí být ve stavu,
> aby mohlo teoreticky projít STK (svítit,brzdit, pneu v odpovídajícím stavu atp.)
> a vzhled musí také odpovídat. Podle fotek se zdá že by neměl být problém. Dále je potřeba,
> aby testační komise motocykl fyzicky viděla a technik provedl zkoušku (brzdy,
> světla atp.). To se dá udělat 2ma způsoby. Buď motocykl dopravíte do Soběslavi,
> nebo nám zaplatíte cestu k Vám. Co se týče ceny, tak u motocykli nám jako
> klubu provádějící testaci zaplatíte 1000,- (tato cena je daná legislativou Autoklubu ČR), technikovi 200,- za prohlídku, 800,-
> krajské testační komisi a až půjdete stroj přihlásit na úřad, tak tam je cena běžně za motocykl 500,-. Za vyřízení krajské
> testace a hlavně jízdních nákladů s tím spojených se ještě účtuje dle okolností. U motocyklů, které mají normální SPZ a chcete testací
> snížit povinné ručení (a zároveň se tím ruší amortizace při nehodě - historické
> vozidlo je pak posouzeno individuálně s adekvátími cenami ND), tak zde je cena
> 1000,- klubu a 500,- za průkaz, který je v tomto případě oprávněn vyplnit klub.
> U automobilů se postupuje stejným způsobem, jen je poplatek za testaci klubu
> 2000,-. Dále - každý rok se dělá takzvaná přetestace - je to kontrola, jestli stroj odpovídá stavu, ve kterém byl testován a zároveň se dělá technická zkouška(brzdy, světla), tato přetestace by ve vašem případě stála v našem klubu 200 Kč. Jen ohledně těch poplatků upozorním, že legislativa Autoklubu je upravuje jako minimální možnou částku, kterou my dodržujeme. V praxi to znamená, že levněji Vám to nikdo neudělá
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw
Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!